a ja tam Wam się dziwię... wszystko rozumiem - dbanie o auta itp. ale do grobu tego nie zabierzecie - to ma chyba dawać frajdę a nie stać itp. po kij robić mody jak potem boicie się tego wykorzystać? Nie rozumiem tego :p_Dave pisze:jak dla mnie to szkoda motoru mordowac na hamowni dla cyferek, przy duzych mocach tak ale tu...
[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Pewnie zmotywuje cię jak Ci klamka strzeli. Jak mi strzeliła to też myślałem o blendzie z 90tki, ale na razie skończyło się ekonomicznie na zrobieniu siłownika i przycisku w ori blendzie. Przynajmniej można klapę otworzyć.brabus124 pisze:Myślałem o blendzie z 90tki ale nie chce mi się przerabiać klamki,
Ostro modzisz auto. No i ładny kolor.
Ja pomodziłem bardziej zachowawczo wtryski AFN+chip 16bit (1,15 bar), bo nie robię ani dużych tras, ani nie rozwijam aż takich prędkości. Jak rozbiorę i przeczyszczę dolot to w czerwcu jadę do endriu210 na korektę softu, to może wypluje 130/300
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Zastanawiam się jakby moje audi chodziło na wtryskach powiedzmy Firad 0,225 bo na 216stki nie opłaca mi się zmieniać, za mała różnica do 210tek a i tak sporo kosztują.
[ Dodano: 2014-05-18, 13:29 ]
Ostatnio poprawiłem trochę wlot powietrza na FMIC, i będąc w trasie do Lublina sprawdzałem temp. w dolocie, przy 100-120km/h (0,3-0,5Bar) jest ok. 4-5'C więcej od temp. zewnętrznej, a w czasie deszczu 2-3'C Więc jest dobrze
[ Dodano: 2014-05-24, 21:50 ]
Dziś przy pełnym bucie rozerwało mi kolanko gumowe z Agromy które miałem przy samym IC :-> Nie wytrzymało 1.4bara
[ Dodano: 2014-06-21, 16:40 ]
Jakiś czas temu dostałem od kuzyna turbo Garrett T2 z passata b3 i wpadliśmy na pomysł z kolegą _Dave, że można zrobić z T2 jakąś fajną hybrydę. Na początku chciałem zimną stronę wziąć od nissana 200sx (t25) ale koło kompresji okazało się być złomem. Więc po wielu godzinach poszukiwań i porównywania rozmiarów kół kompresji zdecydowałem się że kupię jako dawcę turbosprężarkę z Nissana Primery p11 2.0 TD
GT1548 Wg. oznaczeń - T15/T25, T15/T2 Czyli fabryczna hybryda
Dla porównania takie rozmiary koła kompresji :
Inducer - T2- 32,2mm Gt1548 - 37,2mm (dla porównania gt1749vb - 36,4mm)
Exducer - T2- 48mm Gt1548 - 48mm (dla porównania gt1749vb - 49mm)
Wysokość u podstawy T2- 3,5mm Gt1548- 3,9mm.
Niby nie jest to aż taka duża różnica ale myślę że będzie to odczuwalna różnica w wydajności
Już złożyłem Tą hybrydę. Obecnie niestety nie mam czasu na tyle żeby ją wrzucić ale, jak tylko to zrobię to dam znać jak to wyszło
[ Dodano: 2014-05-18, 13:29 ]
Ostatnio poprawiłem trochę wlot powietrza na FMIC, i będąc w trasie do Lublina sprawdzałem temp. w dolocie, przy 100-120km/h (0,3-0,5Bar) jest ok. 4-5'C więcej od temp. zewnętrznej, a w czasie deszczu 2-3'C Więc jest dobrze
[ Dodano: 2014-05-24, 21:50 ]
Dziś przy pełnym bucie rozerwało mi kolanko gumowe z Agromy które miałem przy samym IC :-> Nie wytrzymało 1.4bara
[ Dodano: 2014-06-21, 16:40 ]
Jakiś czas temu dostałem od kuzyna turbo Garrett T2 z passata b3 i wpadliśmy na pomysł z kolegą _Dave, że można zrobić z T2 jakąś fajną hybrydę. Na początku chciałem zimną stronę wziąć od nissana 200sx (t25) ale koło kompresji okazało się być złomem. Więc po wielu godzinach poszukiwań i porównywania rozmiarów kół kompresji zdecydowałem się że kupię jako dawcę turbosprężarkę z Nissana Primery p11 2.0 TD
GT1548 Wg. oznaczeń - T15/T25, T15/T2 Czyli fabryczna hybryda
Dla porównania takie rozmiary koła kompresji :
Inducer - T2- 32,2mm Gt1548 - 37,2mm (dla porównania gt1749vb - 36,4mm)
Exducer - T2- 48mm Gt1548 - 48mm (dla porównania gt1749vb - 49mm)
Wysokość u podstawy T2- 3,5mm Gt1548- 3,9mm.
Niby nie jest to aż taka duża różnica ale myślę że będzie to odczuwalna różnica w wydajności
Już złożyłem Tą hybrydę. Obecnie niestety nie mam czasu na tyle żeby ją wrzucić ale, jak tylko to zrobię to dam znać jak to wyszło
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
AudiLaziska, Za dużo się nie dzieje bo ogranicza mnie czas i fundusze.
Tydzień temu padł mi prawy przedni amor, wpadłem w dziurę chciałem kupować sachs gazowe - 320zł ale raczej zdecyduję się na MTS Technik Przy okazji założę sprężyny sportowe które już od dawna leżą i czekają Niestety nie wiem ile obniżają, kolega który na nich jeździł twierdzi że będzie stał tak jak teraz, może ciut niżej. Teraz mam ori. sprężyny oznaczenie - 3fioletowe 1 Pomarańcz (podobno właśnie na takich zawsze auto niżej siedzi i u mnie tak jest)
Z takich nowości to planuję ciut odetkać jeszcze wydech i tłumik środkowy zamienię na tłumik przelotowy Zależy mi żeby nie było hałasu, więc będzie - przelotowy zamiast kata (od b3), przelotowy zamiast środkowego i na końcu ori. tłumik.
[ Dodano: 2014-07-12, 13:22 ]
Jestem w fazie dorabiania flanszy Downpipe, wewnątrz będzie miała 57mm. Ori t2 ma na wyjściu 55mm ale ja swoje rozwierciłem na 57mm tak jak rozmiar uszczelki. Jeśli będę miał czas to zrobię cały Downpipe 2,5" a dalej tłumik środkowy przelotowy 2,2" a końcowy tłumik zostanie ori. Myślę że Turbo powinno przy tym ciut lepiej wstawać i górne obroty powinny być mocniejsze zwiększy się też pojemność wydechu. Mam nadzieję że będzie to dobry kompromis z cichym ale mniej dławiącym wydechem niż ori.
[ Dodano: 2014-08-04, 21:30 ]
Amory z przodu już siedzą od 2 tygodni Obecnie pracuję nad natryskiem wody na FMIC Graty mam darmowe, kwestia tylko montażu
[ Dodano: 2014-08-09, 10:29 ]
Ostatnio trochę się u mnie dzieje, gdyż planuję wyjazd do niemiec więc szykuję auto w temacie technicznym
- Opony na przód Conti - 205/55/R16 - 6mm bo na nowe mnie nie stać
- Ustawianie geometrii kół
- Wymiana wszystkich opasek w dolocie na GBS
- Wymiana czujnika (termo włącznika) w chłodnicy, stary czujnik był zły - na 85'C
- Wymiana pasków, 6PK i klinowego Conti ( Polecam Conti, Nie polecam Gates- piszczą :evil: )
Zrobiłem prowizoryczny natrysk wody na FMIC :mrgreen: Zbiorniczek z pompką mam od dawna z opla omegi B, spryskiwacze z Mercedesa 2szt. , włącznik zrobiłem z ori. włącznika podgrzewania szyb/lusterek bo miałem zapasowy Jeśli zda egzamin to może udoskonalę to i wstawię spryskiwacze mgłowe
[ Dodano: 2014-08-17, 18:19 ]
Wrażenia po wyjeździe
Zrobiłem 3tys. km dotarłem do Luxemburgu bo tam trochę tańsze paliwo niż w niemczech.
Na pokładzie 4 osoby + Pełny bak (78l) + 80kg bagażu = 1400kg + 250kg + 75kg + 80kg = ok. 1805kg :-> Spalanie 5,3 L na krótkiej skrzyni CVC :-> ( 1000km zrobione w górzystym terenie) Wynik jest dla mnie satysfakcjonujący
Po drodze n75 dawało znać że jest do wymiany, zbija ciśnienie :->
FMIC sprawuje się znakomicie
Tydzień temu padł mi prawy przedni amor, wpadłem w dziurę chciałem kupować sachs gazowe - 320zł ale raczej zdecyduję się na MTS Technik Przy okazji założę sprężyny sportowe które już od dawna leżą i czekają Niestety nie wiem ile obniżają, kolega który na nich jeździł twierdzi że będzie stał tak jak teraz, może ciut niżej. Teraz mam ori. sprężyny oznaczenie - 3fioletowe 1 Pomarańcz (podobno właśnie na takich zawsze auto niżej siedzi i u mnie tak jest)
Z takich nowości to planuję ciut odetkać jeszcze wydech i tłumik środkowy zamienię na tłumik przelotowy Zależy mi żeby nie było hałasu, więc będzie - przelotowy zamiast kata (od b3), przelotowy zamiast środkowego i na końcu ori. tłumik.
[ Dodano: 2014-07-12, 13:22 ]
Jestem w fazie dorabiania flanszy Downpipe, wewnątrz będzie miała 57mm. Ori t2 ma na wyjściu 55mm ale ja swoje rozwierciłem na 57mm tak jak rozmiar uszczelki. Jeśli będę miał czas to zrobię cały Downpipe 2,5" a dalej tłumik środkowy przelotowy 2,2" a końcowy tłumik zostanie ori. Myślę że Turbo powinno przy tym ciut lepiej wstawać i górne obroty powinny być mocniejsze zwiększy się też pojemność wydechu. Mam nadzieję że będzie to dobry kompromis z cichym ale mniej dławiącym wydechem niż ori.
[ Dodano: 2014-08-04, 21:30 ]
Amory z przodu już siedzą od 2 tygodni Obecnie pracuję nad natryskiem wody na FMIC Graty mam darmowe, kwestia tylko montażu
[ Dodano: 2014-08-09, 10:29 ]
Ostatnio trochę się u mnie dzieje, gdyż planuję wyjazd do niemiec więc szykuję auto w temacie technicznym
- Opony na przód Conti - 205/55/R16 - 6mm bo na nowe mnie nie stać
- Ustawianie geometrii kół
- Wymiana wszystkich opasek w dolocie na GBS
- Wymiana czujnika (termo włącznika) w chłodnicy, stary czujnik był zły - na 85'C
- Wymiana pasków, 6PK i klinowego Conti ( Polecam Conti, Nie polecam Gates- piszczą :evil: )
Zrobiłem prowizoryczny natrysk wody na FMIC :mrgreen: Zbiorniczek z pompką mam od dawna z opla omegi B, spryskiwacze z Mercedesa 2szt. , włącznik zrobiłem z ori. włącznika podgrzewania szyb/lusterek bo miałem zapasowy Jeśli zda egzamin to może udoskonalę to i wstawię spryskiwacze mgłowe
[ Dodano: 2014-08-17, 18:19 ]
Wrażenia po wyjeździe
Zrobiłem 3tys. km dotarłem do Luxemburgu bo tam trochę tańsze paliwo niż w niemczech.
Na pokładzie 4 osoby + Pełny bak (78l) + 80kg bagażu = 1400kg + 250kg + 75kg + 80kg = ok. 1805kg :-> Spalanie 5,3 L na krótkiej skrzyni CVC :-> ( 1000km zrobione w górzystym terenie) Wynik jest dla mnie satysfakcjonujący
Po drodze n75 dawało znać że jest do wymiany, zbija ciśnienie :->
FMIC sprawuje się znakomicie