Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4] TDI,by wujo1

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
orsa_83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 686
Rejestracja: 14 gru 2011, 01:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: orsa_83 » 11 wrz 2015, 11:26

Jak zawsze niszczysz wujek ;-) i jak zwykle zazdraszczam ... :mrgreen: trzymam kciuki za szybkie ukończenie prac, bo o to, że ogarniesz temat jestem spokojny <ok>
Jest :arrow: Coupe Quattro 8B 1992 2.8 AAH
Było :arrow: Cabrio 8G 1996 2.6 V6
Było :arrow: Limo 8C 1991 2.3 NG

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 03 lis 2015, 11:48

Dzięki orsa_83,

Mały aktual , po długiej walce wszystko zostało osadzone trzeba porobić pierdoły

łapy do do nowego silnika castom i przedni pas przerobiony
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

i jak siedzi
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


A co zostało zrobione to
wywalony aku i poszedł zza lampę jak w ori v6
rozpurka z v6
łapy custom repliki z s2
sanki z v6
skrzynia 6g z a4 v6
wał z a4 v6
wybierak kasetowy z A4 skrócony i podgięty
pompa abs z quattro
chłodnica płynu od wspomy
wywalona viscoza
FMIC
wydech z v6 quattro
przednie zawieszenie v6 z piastami
magiel z servotronic
pół osik przód mic wewnętrzne z TDI zewnętrzne z v6
i wiele innych dupereli
trzeba tereaz ogarńąć elektrykę i pospinać duperele i pokaże finalne foty . mam nadzieje że niedługo będzie jeździć

Edit
Jeszcze zrobić FMIC kawałek wydechu i samochód leci na ogarnięcie elektryki
Obrazek Obrazek Obrazek
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lis 2015, 19:24

Robota idzie ładnie do przodu :-D Ale autko już się trochę zastało , bo widać trochę się zakurzyło :-P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Chillout
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 20 mar 2011, 20:23
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Chillout » 03 lis 2015, 19:26

Fajnie to wygląda , mocne oszczędne A80 w 1.9 , w jaki moment celujesz ? :lol:
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz zbyt wolno."

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 03 lis 2015, 22:35

brabus124 pisze:Robota idzie ładnie do przodu :-D Ale autko już się trochę zastało , bo widać trochę się zakurzyło :-P
zastany dla tego że roboty trochę było a dochodziło jeszcze tryb 3 zmianowy i wiadomo pierwszy swap amatroa, nie jestem taki dobry żeby zrobić swap quattro, skrzyni i silnika w 1 miesiąc <ok>
Chillout pisze:Fajnie to wygląda , mocne oszczędne A80 w 1.9 , w jaki moment celujesz ? :lol:
trochę w PL jeździ TDI PD zrobionych na 300PS . Chciałbym też tyle zrobić ale czy się uda to nie wiem :lol:
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 lis 2015, 12:13

Powyżej 250KM to już koszta są :-) A jakie oznaczenie masz tego silnika?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 lis 2015, 16:08

trepek pisze:A jakie oznaczenie masz tego silnika?
AWX

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lis 2015, 13:16

Jeszcze wiele wydatków Cię czeka:
- pompki AL + większe końcówki
- inne turbo
- program
- wydech

Może być jeszcze potrzebne aby zmienić wał na ten z ARL'a.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 05 lis 2015, 22:40

wszystko będzie robione powoli , póki co chce złożyć i zobaczyć czy nie będzie żadnych niespodzianek co do planu na silnik już jakiś zarys mam

pompki BA + końcówki firad HF80
głowica do portingu (kanały)
egr out
turbo GTB2260VK
custom kolektor tybu baran
custom kolektor ssący
custom sprzęgło
downpipe
wydech z kwasa 2,5 cala
stożek
i wiele innych pierdół jak odświeżenie silnika , może oil cash tank
Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 lis 2015, 08:58

wujo1 pisze: może oil cash tank
Oj tak, napewno cash <ok>
wujo1 pisze:Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ
Nope, etka podaje inne numery.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 06 lis 2015, 09:14

Dawno nie paczalem w temat i widze się dzieje ostro :mrgreen: . Taki cash tank bez dna można by powiedzieć :-P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 06 lis 2015, 09:45

trepek pisze:wujo1 napisał/a:
może oil cash tank


Oj tak, napewno cash <ok>


Sorka, każdemu może się pomylić <ok>
trepek pisze: wujo1 napisał/a:
Wał nie zmieniam bo jest taki sam AWX to odpowiednik ARL tak samo jak AVF i ASZ


Nope, etka podaje inne numery.
Etak jak zwykle na złość podaje :lol: trochę czytam na tym całym Rancingforum i wyglada na to że układ kobowo-tłokowy jest taki sam , no ale nie muszę mieć racji ;-) Wkażdym bądź razie dół zostanie oryginalny ,zrobię przegląd panewek i ewentualnie wymienie pierścienie :-)
bzibzi pisze:Dawno nie paczalem w temat i widze się dzieje ostro
E jakiem tam ostro :-P Ostro to dopioero będzie jak zacznę składać po malowaniu budy i renowacji częsci
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 lis 2015, 10:42

Jak chodzi o dół to wszysztko jest takie samo (tłoki, korby, panewki) tylko wał ma inne oznaczenie. Pewnie inny stop.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 08 lis 2015, 08:16

ojoj to się porobiło... dawno mnie tu nie było <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 14 lis 2015, 20:01

MIODEK pisze:ojoj to się porobiło
zwykły swap ;-)

Prawie koniec trzeba tylko parę opasek skręcić , rura od IC zrobiona co prawda mega prowizora tak samo jak kawałek wydechu ale to tylko na odpalenie i przejazd .

IC zamontowane niestety bez zderzaka dlatego że nie mogę go upchnąć muszą kratki wylecieć i dobre spasowanie zderzaka . Pomimo że CFL jest bardzo pojemny jakoś mi się tego nie udało :-/ Musi wylecieć chłodnica klimatyzacji ale że nie odpuszę klimy , popatrzyłem po internecie i skontaktowałem się z firmą co robią na zamówienie chłodnice koszt takiej operacji +- 500 zł na gratach nissens , chłodnica klimy będzie o 8 rdzeni krótsza a rdzenie będę trochę większe i będę mógł cofnąć o 3 cm IC i mieć klimatyzacjie

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Problem miałem też z przewodem który jest za głowicą i idzie do nagrzewnicy zahaczał o magiel , ponieważ miałem ori podgrzewacz płynu z 80 który mało esteryczne wyglądał i chce go zostawić a jednocześnie rozwiązać problem wpadłem na pomysł żeby zastosować podgrzewacz płynu z PD , rozwiązuje 2 problemy naraz ponieważ już wąż nie zahacza o magiel i będzie podgrzewacz .

Obrazek Obrazek

Samochód gotowy żeby oddać go na elektrykę :-)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga