[Compi by Duo] wszystkie compietition takie same str 29
- trepek
- Forum Audi 80
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
A to, że miałeś kilka wersji przodów czy tam tyłów i na żadną się nie mogłeś zdecydować? A to, że pierwsze przymiarki silnika do swapa? A to, że piaskowanie? I można mnożyć i mnożyć rzeczy, które nie wypisywałeś a zdjęć zero było...duo pisze:pokaż mi gdzie pisałem co to się nie robi .. z tego co wiem to pisałem, że póki co zbierają się części i tyle ..
Ja ni stąd ni z owąd a zrobiłem w ostatnie pół roku dwa swapy, chociaż studiuję dziennie na dwóch uczelniach, chociaż po uczelniach zajmuję się pompami i ciągle ktoś u mnie jest ze swoim dieslem, chociaż zdrowie też klęka ale nie chwaliłem się jak Ty i w ciszy dwa swapy były, które wykonałem całkowicie sam swoimi dwoma łapkami. Da się? Da się!
Ale jest takie u Nas przysłowie: "krowa, która dużo ryczy mało mleka daje". Ogarnij się, przestań pieprzyć co to Ty nie robisz i co nie masz tylko jakieś konkrety zapodaj.
- shellah
- Forum Audi 80
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
trepek, ja znam też takie: "Pokorne ciele dwie krówki zsie" :mrgreen:
Nie wiem jak Duo ale każdy z nas ma mnóstwo pomysłów i chce na forum się nimi podzielić a to jak życie się ułoży wcale od nas nie zależy-Nie tylko on pisze co ma zamiar zrobić tylko wielu i każdy w większym lub mniejszym stopniu realizuje. Ale są tacy co wolą konkrety i tacy co mog ą pooczekać :mrgreen: Dlatego może chillout przez chwilę
Zapowiada się grubo ale nie uprzedzajmy faktów-Spokojne poczekajmy
Nie wiem jak Duo ale każdy z nas ma mnóstwo pomysłów i chce na forum się nimi podzielić a to jak życie się ułoży wcale od nas nie zależy-Nie tylko on pisze co ma zamiar zrobić tylko wielu i każdy w większym lub mniejszym stopniu realizuje. Ale są tacy co wolą konkrety i tacy co mog ą pooczekać :mrgreen: Dlatego może chillout przez chwilę