[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29
Widzę, że kotlet został odgrzany
Ogólnie na razie miałem nie zdradzać planów, ale widzę, że już po wszystkim
Liczyłem się z tym, że będą osoby którym mój pomysł się nie spodoba i odbiorą to jako krok w tył. Ja mam swoje zdanie na ten temat, mam ochotę spróbować czegoś nowego. Bardzo długo kusiło mnie BCY, ale temat odpuściłem z różnych powodów, między innymi finansowych.
2.7 jest motorem rozwojowym, z gotowymi receptami na tuning itp. Jest wiele projektów w S4 latających z mocami 400-600 KM na co dzień nie sprawiając problemów. Początkowo celuję w okolice 500 KM, jak będzie z małym plusem, to będę szczęśliwy. Co będzie w przyszłości, zobaczymy.... Pewnie dalej będzie mnie męczyć 2.2 turbo, ale trzymam się tego, że nie chcę robić repliki S2, bo w papierach zawsze będzie to zwykłe A80.
Jedni zmieniają samochody, ja zmieniam silniki. Nie żałuję, że przez 3 lata przelatałem sobie z V8mką pod maską (nawet nie jedną), a auto ogólnie stało się dość znane i dobrze odbierane na zlotach itp. Pewnie łezka poleci przy wyciąganiu, bo motor jeszcze jest w budzie, ale trudno.... Za dużo się tych V8mek narobiło w B3/B4. B4 sedana quattro z 2.7 pod maską jeszcze nigdy nie widziałem, więc może będzie ciekawie
Co z tego wszystkiego wyniknie, zobaczymy. Na chwilę obecną zbieram graty
Ogólnie na razie miałem nie zdradzać planów, ale widzę, że już po wszystkim
Liczyłem się z tym, że będą osoby którym mój pomysł się nie spodoba i odbiorą to jako krok w tył. Ja mam swoje zdanie na ten temat, mam ochotę spróbować czegoś nowego. Bardzo długo kusiło mnie BCY, ale temat odpuściłem z różnych powodów, między innymi finansowych.
2.7 jest motorem rozwojowym, z gotowymi receptami na tuning itp. Jest wiele projektów w S4 latających z mocami 400-600 KM na co dzień nie sprawiając problemów. Początkowo celuję w okolice 500 KM, jak będzie z małym plusem, to będę szczęśliwy. Co będzie w przyszłości, zobaczymy.... Pewnie dalej będzie mnie męczyć 2.2 turbo, ale trzymam się tego, że nie chcę robić repliki S2, bo w papierach zawsze będzie to zwykłe A80.
Jedni zmieniają samochody, ja zmieniam silniki. Nie żałuję, że przez 3 lata przelatałem sobie z V8mką pod maską (nawet nie jedną), a auto ogólnie stało się dość znane i dobrze odbierane na zlotach itp. Pewnie łezka poleci przy wyciąganiu, bo motor jeszcze jest w budzie, ale trudno.... Za dużo się tych V8mek narobiło w B3/B4. B4 sedana quattro z 2.7 pod maską jeszcze nigdy nie widziałem, więc może będzie ciekawie
Co z tego wszystkiego wyniknie, zobaczymy. Na chwilę obecną zbieram graty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Duzo tych v8 w b4 to prawda ale zadna taka ladna ani dopieszczona jak Twoja nie jest. Szkoda. Widac ze uderzasz w moc. Ja jak zawsze bede na nie bo nie lubie 5cio.zaworowych silnikow, taka moja fanaberia. Tlatego tez bede turbil stara 16v a nie dlubal oklepane 1.8T.
Sa ludzie ktorzy przyznaja mi racje ale moze nie na tym forum.
Anyway tylko dopingowac bo i tak znajac wlas iciela nowy projekt bedzie dopieszczony w 100% i bedzie stanowil najwyzszy poziom
Sa ludzie ktorzy przyznaja mi racje ale moze nie na tym forum.
Anyway tylko dopingowac bo i tak znajac wlas iciela nowy projekt bedzie dopieszczony w 100% i bedzie stanowil najwyzszy poziom
kuba411vm, co bedziesz wkladal za turbo?Z rs6 zapewne?Wgl jaki set przewidujesz na 500+?2.7 to zajebiscie rozwojowy motor i napewno sie nie zawiedziesz na jego osiagach.Ja latam na s4 460PS/560Nm i w zupelnosci taki set moze sluzyc do jazdy na codzien.Mnie na razie wystarcza choc czasem mocy juz za malo.Powodzonka :mrgreen:
Wiem, Marszall, wiem... Tak jak mówiłem, też mi na pewno będzie trochę szkoda, ale mam potrzebę zrobienia czegoś nowego. Najchętniej zostawiłbym zieloną w spokoju i robił drugi projekt, no ale wiadomo co jest jedynym powodem, dla którego tego nie zrobię ($)...
Luk448 - turbiny już mam zakupione K04 z RS6 rozwiercone hybrydy. Jak w końcu znajdę odpowiedni motor, to ruszę ze zbieraniem gratów.
Myślę, że 500KM w dość lekkiej budzie B4 i stosunkowo krótkiej skrzyni 6 biegowej z S2, będzie robiło dobrą robotę. Znając życie szybko się znudzi, ale na to lekarstwa już nie ma
Luk448 - turbiny już mam zakupione K04 z RS6 rozwiercone hybrydy. Jak w końcu znajdę odpowiedni motor, to ruszę ze zbieraniem gratów.
Myślę, że 500KM w dość lekkiej budzie B4 i stosunkowo krótkiej skrzyni 6 biegowej z S2, będzie robiło dobrą robotę. Znając życie szybko się znudzi, ale na to lekarstwa już nie ma
- Daniel Choros
- Forum Audi 80
- Posty: 744
- Rejestracja: 08 gru 2011, 18:11
- Lokalizacja: Kamionka/Chełm