Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kowal180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2009, 20:11

[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami

Post autor: kowal180 » 04 sie 2009, 22:09

Witam mam problem z moim wózkiem Audi 90 2.3 quattro 20V . Chodzi mi o obroty. Są za wysokie i falują. Wskazówka zaczyna wędrówkę od 11 i kończy na 15 i znowu w dół. Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania ? Mam też problem z dynamiką. Jechałem z gościem który miał kiedyś audi 90 2.3 bez Quattro i mówi że moja maszyna jest coś zamulona. Czy to może wynikać z różnicy że ja mam napęd na 4 koła ? Lub może wiecie jak poprawić dynamikę jak go bujnę do 5 tysi Obr. To dostaje kopa ale przerywa ciut i są takie szarpnięcia mocy proszę o wypowiedź w tej sprawie i przepraszam za ten pogmatwany i dość nieprecyzyjny opis. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję i pozdrawiam !

Awatar użytkownika
zakwapl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:18
Lokalizacja: Opole/Oss

Post autor: zakwapl » 04 sie 2009, 22:28

Proponuje żebyś najpierw napisał czy posiadasz lpg,czy Ci się to dzieje tylko na zimnym czy na ciepłym. Z tego co napisałeś to za dużo się człowiek nie dowie.

P.S Co to jest 11 i 15 ? jeśli chodzi Ci o obroty to napisz na przykład 1100 obr/min
P.S 2 A sprawdzałeś w szukajce takiego tematu, bo jakoś wydaje mi się że już były podobne przypadki.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3838
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 sie 2009, 23:50

oj Kolego...
do sprawdzenia jest masa rzeczy.
-kable wysokiego napięcia
-rezystory wtrysków
-lejące wtryski
-regulator cisnienia paliwa
-przedmuchy na cylindrach
-świece
-czujniki spalania stukowego

to tak na szybko... powodzenia.

kowal180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2009, 20:11

Post autor: kowal180 » 05 sie 2009, 16:24

Robi to zarówno na gazie jaki i benzynie oraz przy zimnym i ciepłym silniku. A co do tych obrotów to chodzi o tysiące obr na min.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 16 sie 2009, 00:40

jesli masz LPG to jest to problem bodajże z nadmiernym grzaniem sie parownika... miałem ten sam problem, zmniejszyłem przepływ cieczy do parownika i pomogło... ale tak jak pisał kolega wczensnej, moze byc tez problem gdzie indziej.

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 17:11

witam własnie kupiłem Audi 90 2.3 quattro 20V i mam problem ponieważ w aucie jest wymontowane 3/4 instalacji gazowej i nie odpala jezdziłem po mechanikach nie mają pojecia o co chodzi pomimo tego ze auto ma chec zapalic to nie pali i nie wiadomo o co chodzi pomóżcie dzieki

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3838
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 19:15

a skund kulega jest, coby pomóc ewentualnie ? :P

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 21:59

Pruszków ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3838
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 22:06

a chcesz mieć zrobione tanio czy dobrze?

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 22:11

no chciał bym troche pojezdzic jeden mechanik powiedział ze nie wie o co chodzi a drugi ze trzeba zamatowac gaz od nowa i nie wiem co mam myslec

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3838
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 22:17

a chcesz mieć gaz ? bo jak tak, to nikt Ci nie pomoże , bo w g....nie się nie rzeźbi...
taka prawda. Ja kupiłem 20v z gazem i od razu wywaliłem, bo nie było szansy na zgranie tego.

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 14 cze 2011, 16:28

no tak ale teraz gaz jest tak jak by odłączony została tylko jakaś jego czesc czyli teoretycznie na benzynie powinien odpalac tak ???? :-o

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 17 cze 2011, 21:25

do 7a tylko i wyłacznie instalacja IV generacji czyli sekwencyjny wtrysk gazu.masz dolot w oryginale bez jakichs mikserów,dodatkowy komputer zestrojony z elektronicznym wtryskiem no i raczej cienko z przestrzenia bagazowa.koszt instalki z około 2500plnów.jest jedno ale:silnik musi pracowac idealnie na benie

lucky888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:34

Post autor: lucky888 » 12 sie 2011, 19:23

Jakby coś mam taką instalację na zbyciu. Niedrogo. Instalacja roczna. Też wyjąłem gaz bo robie rajdówke. Info na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl