[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami
[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami
Witam mam problem z moim wózkiem Audi 90 2.3 quattro 20V . Chodzi mi o obroty. Są za wysokie i falują. Wskazówka zaczyna wędrówkę od 11 i kończy na 15 i znowu w dół. Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania ? Mam też problem z dynamiką. Jechałem z gościem który miał kiedyś audi 90 2.3 bez Quattro i mówi że moja maszyna jest coś zamulona. Czy to może wynikać z różnicy że ja mam napęd na 4 koła ? Lub może wiecie jak poprawić dynamikę jak go bujnę do 5 tysi Obr. To dostaje kopa ale przerywa ciut i są takie szarpnięcia mocy proszę o wypowiedź w tej sprawie i przepraszam za ten pogmatwany i dość nieprecyzyjny opis. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję i pozdrawiam !
Proponuje żebyś najpierw napisał czy posiadasz lpg,czy Ci się to dzieje tylko na zimnym czy na ciepłym. Z tego co napisałeś to za dużo się człowiek nie dowie.
P.S Co to jest 11 i 15 ? jeśli chodzi Ci o obroty to napisz na przykład 1100 obr/min
P.S 2 A sprawdzałeś w szukajce takiego tematu, bo jakoś wydaje mi się że już były podobne przypadki.
P.S Co to jest 11 i 15 ? jeśli chodzi Ci o obroty to napisz na przykład 1100 obr/min
P.S 2 A sprawdzałeś w szukajce takiego tematu, bo jakoś wydaje mi się że już były podobne przypadki.
Było Audi B3 1.8 , B4 2.3 , B4 2.8
Jest A6 3.0 quattro
Jest A6 3.0 quattro
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
oj Kolego...
do sprawdzenia jest masa rzeczy.
-kable wysokiego napięcia
-rezystory wtrysków
-lejące wtryski
-regulator cisnienia paliwa
-przedmuchy na cylindrach
-świece
-czujniki spalania stukowego
to tak na szybko... powodzenia.
do sprawdzenia jest masa rzeczy.
-kable wysokiego napięcia
-rezystory wtrysków
-lejące wtryski
-regulator cisnienia paliwa
-przedmuchy na cylindrach
-świece
-czujniki spalania stukowego
to tak na szybko... powodzenia.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
a chcesz mieć gaz ? bo jak tak, to nikt Ci nie pomoże , bo w g....nie się nie rzeźbi...
taka prawda. Ja kupiłem 20v z gazem i od razu wywaliłem, bo nie było szansy na zgranie tego.
taka prawda. Ja kupiłem 20v z gazem i od razu wywaliłem, bo nie było szansy na zgranie tego.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
do 7a tylko i wyłacznie instalacja IV generacji czyli sekwencyjny wtrysk gazu.masz dolot w oryginale bez jakichs mikserów,dodatkowy komputer zestrojony z elektronicznym wtryskiem no i raczej cienko z przestrzenia bagazowa.koszt instalki z około 2500plnów.jest jedno ale:silnik musi pracowac idealnie na benie
B2 1.6,B3 90 2.2,B4 2.3 AVANT,kolejne B4 2.3 AVANT,B3 90 2.3 20V QUATTRO
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga