Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
kowal180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2009, 20:11

[Audi 90 2.3 quattro 20V] falowanie obrotami

Post autor: kowal180 » 04 sie 2009, 22:09

Witam mam problem z moim wózkiem Audi 90 2.3 quattro 20V . Chodzi mi o obroty. Są za wysokie i falują. Wskazówka zaczyna wędrówkę od 11 i kończy na 15 i znowu w dół. Wiecie co może być przyczyną takiego zachowania ? Mam też problem z dynamiką. Jechałem z gościem który miał kiedyś audi 90 2.3 bez Quattro i mówi że moja maszyna jest coś zamulona. Czy to może wynikać z różnicy że ja mam napęd na 4 koła ? Lub może wiecie jak poprawić dynamikę jak go bujnę do 5 tysi Obr. To dostaje kopa ale przerywa ciut i są takie szarpnięcia mocy proszę o wypowiedź w tej sprawie i przepraszam za ten pogmatwany i dość nieprecyzyjny opis. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję i pozdrawiam !

Awatar użytkownika
zakwapl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:18
Lokalizacja: Opole/Oss

Post autor: zakwapl » 04 sie 2009, 22:28

Proponuje żebyś najpierw napisał czy posiadasz lpg,czy Ci się to dzieje tylko na zimnym czy na ciepłym. Z tego co napisałeś to za dużo się człowiek nie dowie.

P.S Co to jest 11 i 15 ? jeśli chodzi Ci o obroty to napisz na przykład 1100 obr/min
P.S 2 A sprawdzałeś w szukajce takiego tematu, bo jakoś wydaje mi się że już były podobne przypadki.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 sie 2009, 23:50

oj Kolego...
do sprawdzenia jest masa rzeczy.
-kable wysokiego napięcia
-rezystory wtrysków
-lejące wtryski
-regulator cisnienia paliwa
-przedmuchy na cylindrach
-świece
-czujniki spalania stukowego

to tak na szybko... powodzenia.

kowal180
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 03 sie 2009, 20:11

Post autor: kowal180 » 05 sie 2009, 16:24

Robi to zarówno na gazie jaki i benzynie oraz przy zimnym i ciepłym silniku. A co do tych obrotów to chodzi o tysiące obr na min.

Święty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 15 sie 2009, 00:20
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Święty » 16 sie 2009, 00:40

jesli masz LPG to jest to problem bodajże z nadmiernym grzaniem sie parownika... miałem ten sam problem, zmniejszyłem przepływ cieczy do parownika i pomogło... ale tak jak pisał kolega wczensnej, moze byc tez problem gdzie indziej.

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 17:11

witam własnie kupiłem Audi 90 2.3 quattro 20V i mam problem ponieważ w aucie jest wymontowane 3/4 instalacji gazowej i nie odpala jezdziłem po mechanikach nie mają pojecia o co chodzi pomimo tego ze auto ma chec zapalic to nie pali i nie wiadomo o co chodzi pomóżcie dzieki

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 19:15

a skund kulega jest, coby pomóc ewentualnie ? :P

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 21:59

Pruszków ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 22:06

a chcesz mieć zrobione tanio czy dobrze?

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 13 cze 2011, 22:11

no chciał bym troche pojezdzic jeden mechanik powiedział ze nie wie o co chodzi a drugi ze trzeba zamatowac gaz od nowa i nie wiem co mam myslec

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 cze 2011, 22:17

a chcesz mieć gaz ? bo jak tak, to nikt Ci nie pomoże , bo w g....nie się nie rzeźbi...
taka prawda. Ja kupiłem 20v z gazem i od razu wywaliłem, bo nie było szansy na zgranie tego.

DanioWPR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2011, 17:03

Post autor: DanioWPR » 14 cze 2011, 16:28

no tak ale teraz gaz jest tak jak by odłączony została tylko jakaś jego czesc czyli teoretycznie na benzynie powinien odpalac tak ???? :-o

ind
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 23 gru 2009, 18:19
Lokalizacja: leszno

Post autor: ind » 17 cze 2011, 21:25

do 7a tylko i wyłacznie instalacja IV generacji czyli sekwencyjny wtrysk gazu.masz dolot w oryginale bez jakichs mikserów,dodatkowy komputer zestrojony z elektronicznym wtryskiem no i raczej cienko z przestrzenia bagazowa.koszt instalki z około 2500plnów.jest jedno ale:silnik musi pracowac idealnie na benie

lucky888
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 11 kwie 2011, 16:34

Post autor: lucky888 » 12 sie 2011, 19:23

Jakby coś mam taką instalację na zbyciu. Niedrogo. Instalacja roczna. Też wyjąłem gaz bo robie rajdówke. Info na PW.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl