...i odetnij mu na zimnym :mrgreen:DRED pisze:zatruwaj świat spalinami i drzyj laka <ok>
[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Łysy_18 pisze:To nie pamiętasz sagem ile razy się wentylator załączał??yyyy chyba nie :mrgreen: :mrgreen:
Paweł dobrze napisał, w tym roku koniec z takimi zabawami. Chcecie tego tak bardzo to nie ma sprawy. Zero pałowania i strzelania z wydechu.
A czy gazowanie na luzie to palowanie ? :mrgreen:
masz racje, wstawic do garazu i nie przekraczac 90km/h <ok>
Zderzak cięty, a pas przedni nie, bez sensu... jakie to cięcie budy, jak to element prawie wymienny. U mnie jeszcze na stałe poszedł, bo pomysł przykręcania wpadł za późno, ale w następnym B2, które właśnie robi mój blacharz już pas jest pięknie zamontowany na łączeniach śrubowych, rozwiązanie idealne jak we współczesnych pudłach.
A tak wyszło jak wyszło i wygląda, jak wygląda... <lol>
Może i się czepiam, ale nie dorabiam ideologii o zachowywaniu oryginalności auta po swapie wbrew estetyce.
A tak wyszło jak wyszło i wygląda, jak wygląda... <lol>
Może i się czepiam, ale nie dorabiam ideologii o zachowywaniu oryginalności auta po swapie wbrew estetyce.
Wg mnie pociecie zderzaka to troszke co innego niz pociecie pasa przedniego i nie stawiam tego na rowni...i28 pisze:Zderzak cięty, a pas przedni nie, bez sensu... jakie to cięcie budy, jak to element prawie wymienny. U mnie jeszcze na stałe poszedł, bo pomysł przykręcania wpadł za późno, ale w następnym B2, które właśnie robi mój blacharz już pas jest pięknie zamontowany na łączeniach śrubowych, rozwiązanie idealne jak we współczesnych pudłach.
A tak wyszło jak wyszło i wygląda, jak wygląda... <lol>
Może i się czepiam, ale nie dorabiam ideologii o zachowywaniu oryginalności auta po swapie wbrew estetyce.
Ale wiadomo, z opiniami jest jak z dziura w dupie, kazdy ma swoja. To samo tyczy sie estetyki. Jednemu podoba sie wystajacy ze zderzaka intercooler a innemu prosty grill i kwadraty w polifcie... Czyz nie?
Oczywiście, że co innego, jedno jest z miękkiej blachy i go nie widać, a drugie zamyka zewnętrznie całość bryły i jest z tworzywa, ot i już. Oba elementy wymienić w potrzebie można.
Z estetyką również przyznam Ci rację. Zawsze znajdzie się ktoś kto uzna, że wielki czerwony pryszcz domalowany flamastrem na nosie Mona Lisy jest ładny i taki właśnie ma gust. Szczególnie ten, który będzie twórcą tego dzieła. Pewnie znajdzie nawet kilku mecenasów i wielbicieli, którzy to potwierdzą. Czyż nie ?
Chill out, napisałem swoją opinię, tematu nie będę kontynuował, nie musisz się bronić.
Z estetyką również przyznam Ci rację. Zawsze znajdzie się ktoś kto uzna, że wielki czerwony pryszcz domalowany flamastrem na nosie Mona Lisy jest ładny i taki właśnie ma gust. Szczególnie ten, który będzie twórcą tego dzieła. Pewnie znajdzie nawet kilku mecenasów i wielbicieli, którzy to potwierdzą. Czyż nie ?
Chill out, napisałem swoją opinię, tematu nie będę kontynuował, nie musisz się bronić.
nie w B2. Zobacz gdzie URq ma cooler. Można z tego zrobić sporta , ale to nie ten budżet. Bez urazy Karol, nie zaglądam Ci do portfela.
Po za tym przerobienie samego przodu na sport też by niezbyt wyglądało. Nie trzymało by się kupy.
Takie zmiany możesz sobie robić w B3/B4 tam masz różne zderzaki od S2 po RS2 . Można też wyciąć kawałek zderzaka RS2 i masz wtedy rozdziawioną gębę na duży FMIC.
Po za tym przerobienie samego przodu na sport też by niezbyt wyglądało. Nie trzymało by się kupy.
Takie zmiany możesz sobie robić w B3/B4 tam masz różne zderzaki od S2 po RS2 . Można też wyciąć kawałek zderzaka RS2 i masz wtedy rozdziawioną gębę na duży FMIC.