DEDHI pisze:Super projket... jestem po wrazeniem. A jeżeli chodzi o wrzucanie V8 do cabrio to dyskusja nie ma sensu bo jest tyle samo przeciwników co zwolenników.
Jak ma ktoś obawy to wystarczy posłuchać jak gada V8
UWAGA: włączcie głośniki i zróbcie głośno (były cab Igora )
dzwięk zabija
Z Grabiny gdzieś jest nagranie Igora caba jak liście pięknie wyrzuca w obrębie 5m
Sam jestem ciekawy jak to zagrzmi Na bank wpadnie przepustnica wydechu, jak zajdzie potrzeba to pozabija wszystko dookoła, a normalnie będzie "cicho". O ile można w ogóle mówić o ciszy przy V8 Wszystko w fazie planowania i orientacji na tę chwilę
[ Dodano: 2018-03-03, 16:16 ]
:!: Takie mini uaktualnienie
Jest i przerobiona blenda USA z sedana jako dopełnienie tyłka
VinCe, trzeba ją przeciąć na środku i potem z każdej ze stron zeszlifować po dobre 7-8mm, a może i więcej. Najlepiej mieć auto cały czas pod ręką i co chwile podchodzić i dopasowywać. Niestety nie pasuje p&p bo boki zachodzą na lampy. A potem już wiadomo, trzeba pospawać i walnąć w strukturę. Może nie wygląda to jak z fabryki, ale na pewno ładniej niż jakby tam miało być pusto
[ Dodano: 2018-03-12, 16:53 ] Taki mini mod weekendowy w postaci skórzanego ręcznego <ok>
To może wydawać się głupie, ale przez 1,5 roku swojej przygody z Cabrio nie miałem pojęcia że oryginalny wiatrołap jest zaprojektowany w taki sposób, żeby idealnie mieścił się w schowku na dach A ja latałem chować go do bagażnika
Wpadło AC/BC na full wypasie, z wyświetlaniem ostrzeżenia o zadanej prędkości i częstotliwości aktualnej stacji radiowej. Na razie wrzucone do auta i podpięte tylko BC, do AC muszę poszukać kostki. W ASO krzyczą 136zł
Do auta wpadły też spryskiwacze lamp w kolorze. Proste rezanie, w zderzaku S2 od tyłu są już wycięte otwory na spryskiwacze, wystarczy się przewiercić przez skorupę zderzaka i siedzi jak z fabryki
A w następnych tygodniach zabieramy się za rozbieranie V8, do końca sezonu ma być gotowy do wrzucenia do samochodu. Aktualny sezon jest ostatnim, który auto przejeździ na V6
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2018, 13:18 przez Przemek97, łącznie zmieniany 1 raz.
Też cały czas poluję na spryski ale ciężki temat a jak już są to cena spora U mnie też jest plan na włożenie 4.2 w następnym chociaż też jest plan na lakierowanie całego auta zobaczymy co uda się zrobić jako pierwsze Mody jak najbardziej na plus pozdrawiam
Dzięki! Niestety takie części do naszych aut już tylko drożeją Ja po wyciągnięciu silnika zawożę auto do lakierowania komory, a budę polakieruje na sam koniec, jako takie zwieńczenie całości Myślę, że to będzie najsensowniejsze, bo przy większych modach łatwo coś poobijać..
Można tak to nazwać, będą cieszyły oko póki się nie przesiądę na inny front.
[ Dodano: 2018-09-15, 19:42 ]
Nowości :mrgreen:
Po wizycie u jugo007 Cabrio w końcu dostało Climatronic i kompletne AC/BC z modułami świateł, pompką z kontrolą AC itp. Cała wiązka pod deską jest zrobiona od podstaw i wygląda jak z fabryki W zestawie od razu podłączony został tempomat.
W międzyczasie wpadł zestaw do zrobienia ABS/EDS, zbiorniczek na dwie pompki, komplet zamków pod kluczyk scyzoryk i kilka innych, także będzie co modzić weekendami. Oprócz tego wpadnie jeszcze kilka większych i mniejszych pierdół, które w swoim czasie znajdą swoje miejsce w aucie
[ Dodano: 2018-12-08, 21:40 ] Mały update tematu, samochód aktualnie wygląda tak:
A silnik tak:
Uprzedzając pytania, nie, to nie jest silnik od Vigo i ostatecznie to właśnie ta V8'mka będzie jeździła w Cabrio.
W międzyczasie wpadł oryginalny zderzak RS2, póki co tylko przymierzony, wpadnie na auto jak dozbieram resztę frontu RS2
No witam, cały czas do przodu, w okolicach lutego powinna wyjechać i wtedy pojawią się jakieś zdjęcia, może filmik i jakiś opis tego co było dokładnie robione przy aucie