Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio by bendek88

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 16 lut 2013, 18:51

tuleje sa juz zrobione rednica amortyzatora to 40mm a wew tulei jest troche wieksza o ile pamietam 43mm cos kolo tego wiec jest maly luz, co bys poradzil aby zlikwidowac ten luz :?:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 lut 2013, 19:12

Hmmm jezeli faktycznie jest 3mm luzu to idealnie wkomponuje sie w srodek rura z kwasu 40mmx1,5mm[scianka]. trzeba ja przeciac wzdluz zeby mogla pracowac wlozyc w tuleje i nalozyc calosc na amorek, Jak nie bedzie chcialo wejsc to oszlifowac amorek z farby i wejdzie. Jak juz bedzie zalozone to przycyknac punktowo TIGiem tuleje do rury zeby nie wysunela sie w dol. Dlugosc rury dobrac tak zeby byla po calej dlugosci wewnetrznej tuleji gwintowanej i wystawala na dole jakies 5mm czyli z tego co piszesz 305mm musi miec. Przed przylapaniem punktowym wbic dokladnie rure pod tuleje zeby napewno byla wsunieta do konca. Przy przylapywaniu odrazu studzic zimna woda amorek. Mozna sprobowac przyspawac porzadnie zdjete z amorka ale trzeba dobrze sprawdzic czy nie bedzie zonka ze sie okaze ze jak bedzie na sztywno przylapane jedno do drugiego to sie nie zalozy na amorek calosci potem.
Prosze bardzo, nie ma za co <ok>

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 16 lut 2013, 19:20

myslalem wlasnie o zawinieciu plastra blachy 1-1,5 wokol amortyzatora i nabic tyleje Dzieki wielkie za podpowiedz <ok>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 lut 2013, 19:30

Spoko.
Rury kwasne przewaznie maja scianke 1,5 wiec idealnie ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 lut 2013, 19:44

Słonik, tak piszesz jak byś to kiedyś robił :lol:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 17 lut 2013, 00:12

Nie robilem jeszcze tylu nigdy ale patent niezly nie powiem :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 17 lut 2013, 22:08

bendek88, a co z obniżeniem tyłu, skoro przodu za bardzo nie możesz obniżyć? Jakie sprężyny masz na tył?

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 18 lut 2013, 15:57

Nie ze niemoge obnizyc tylko sie zastanawiam jak nisko dam rade zejsc przy tych parametrach felg i czy pozaginanie blotnikow pomoze, a z tylu jest zrobiony gwinty na sprezynach od gwintum do golfa 3, docelowo chcialbym zejsc tak nisko jak kolczat mial na brockach, parametry mam prawie identyczne

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 18 lut 2013, 22:17

przejrzalem teraz pierwsza strone i nie znalazlem parametru odsadzenia jakie maja Twoje felgi, mozesz przypomniec?

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 19 lut 2013, 17:20

17 8.5j et15 i 17 10j et20 i opony 205 40 225 35

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 19 lut 2013, 22:39

Tylne koła mają takie parametry jak stare brocki kolczata, Brocki B1 8,5x17 4x108 miały ET13.
bendek88, daj do tokarza tylne rotory i stocz kilka mm. Maksymalnie możesz stoczyć prawdopodobnie 5mm. Więcej się nie da przez wahacz belki :) Ja mam 10x18 ET30, ale piasty z C4, zatem 5mm bardziej na zewnątrz od seryjnych.

Jak twardość tyłu? Nie da się ugiąć auta nawet o centymetr naciskając?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 20 lut 2013, 07:14

ATLAS, teraz mi rozjasniles wszystkie problemy odsadzenia tylnej osi :mrgreen:

bendek88, jezeli przod masz z et15 to powinnienes miec latwiej go opuscic niz ja na brockach, nie wiem czemu Ci sie opiera na blotniku :/

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 20 lut 2013, 15:19

chyba troche sie nie zrozumielismy :-P gwint jeszcze nie jest zalozony na aucie, poszedl do piaskowania i malowania, wiec nie wiem na ile jest twardy, a co do zejscia nizej to mam obawy bo na tym zawieszeniu gdy auto stalo na nierownym podlou to bylo widac ze przednia opona opiera sie o wneke blotnika :-/ teraz mam inne opony na przodzie ale w tym samym rozmiarze ale wizualnie sa bardziej naciagniete, teraz mam :mrgreen: tylko nadzieje ze jak pozaklepuje wneki blotnikow z przodu to ladnie sie spasuje :mrgreen: a co do tylu chcialbym by gwint(zobacze jaki bedzie) byl maksymalnie twardy i zabezpiecze sie odbojami amortyzatorow by nie obcierac bo raczej nie uda mi sie schowac kol :-P
mam takie pytanie da sie zrobic jakis negatyw przednik kol :?:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 20 lut 2013, 20:24

W takim razie mam obawy, że przednie rotory nie mają wybitego prawdziwego et, bo przy takiej konfiguracji nie powinno się nic opierać nawet przy skręconym kole i niższym zawieszeniu.
Oczywiście przednie rotory też możesz podtoczyć :)
Ale przed toczeniami lepiej się upewnić jaki efekt chce się uzyskać. Czy stance tak jak Kolczat, czy Hellaflush tak jak w moim cabie :)

Obrazek

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 20 lut 2013, 21:01

szczeze mowiac nie chcialbym nic robic z rotorami, jezeli okaze sie ze pozaginanie blotnikow nie pomoze to bede zmienial opony na 195/40 ale wszystko wyjdzie w praniu jak narazie jestem dobrej mysli <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl