Audi Cabrio by bendek88
Hmmm jezeli faktycznie jest 3mm luzu to idealnie wkomponuje sie w srodek rura z kwasu 40mmx1,5mm[scianka]. trzeba ja przeciac wzdluz zeby mogla pracowac wlozyc w tuleje i nalozyc calosc na amorek, Jak nie bedzie chcialo wejsc to oszlifowac amorek z farby i wejdzie. Jak juz bedzie zalozone to przycyknac punktowo TIGiem tuleje do rury zeby nie wysunela sie w dol. Dlugosc rury dobrac tak zeby byla po calej dlugosci wewnetrznej tuleji gwintowanej i wystawala na dole jakies 5mm czyli z tego co piszesz 305mm musi miec. Przed przylapaniem punktowym wbic dokladnie rure pod tuleje zeby napewno byla wsunieta do konca. Przy przylapywaniu odrazu studzic zimna woda amorek. Mozna sprobowac przyspawac porzadnie zdjete z amorka ale trzeba dobrze sprawdzic czy nie bedzie zonka ze sie okaze ze jak bedzie na sztywno przylapane jedno do drugiego to sie nie zalozy na amorek calosci potem.
Prosze bardzo, nie ma za co <ok>
Prosze bardzo, nie ma za co <ok>
Tylne koła mają takie parametry jak stare brocki kolczata, Brocki B1 8,5x17 4x108 miały ET13.
bendek88, daj do tokarza tylne rotory i stocz kilka mm. Maksymalnie możesz stoczyć prawdopodobnie 5mm. Więcej się nie da przez wahacz belki Ja mam 10x18 ET30, ale piasty z C4, zatem 5mm bardziej na zewnątrz od seryjnych.
Jak twardość tyłu? Nie da się ugiąć auta nawet o centymetr naciskając?
bendek88, daj do tokarza tylne rotory i stocz kilka mm. Maksymalnie możesz stoczyć prawdopodobnie 5mm. Więcej się nie da przez wahacz belki Ja mam 10x18 ET30, ale piasty z C4, zatem 5mm bardziej na zewnątrz od seryjnych.
Jak twardość tyłu? Nie da się ugiąć auta nawet o centymetr naciskając?
chyba troche sie nie zrozumielismy gwint jeszcze nie jest zalozony na aucie, poszedl do piaskowania i malowania, wiec nie wiem na ile jest twardy, a co do zejscia nizej to mam obawy bo na tym zawieszeniu gdy auto stalo na nierownym podlou to bylo widac ze przednia opona opiera sie o wneke blotnika teraz mam inne opony na przodzie ale w tym samym rozmiarze ale wizualnie sa bardziej naciagniete, teraz mam :mrgreen: tylko nadzieje ze jak pozaklepuje wneki blotnikow z przodu to ladnie sie spasuje :mrgreen: a co do tylu chcialbym by gwint(zobacze jaki bedzie) byl maksymalnie twardy i zabezpiecze sie odbojami amortyzatorow by nie obcierac bo raczej nie uda mi sie schowac kol
mam takie pytanie da sie zrobic jakis negatyw przednik kol :?:
mam takie pytanie da sie zrobic jakis negatyw przednik kol :?:
W takim razie mam obawy, że przednie rotory nie mają wybitego prawdziwego et, bo przy takiej konfiguracji nie powinno się nic opierać nawet przy skręconym kole i niższym zawieszeniu.
Oczywiście przednie rotory też możesz podtoczyć
Ale przed toczeniami lepiej się upewnić jaki efekt chce się uzyskać. Czy stance tak jak Kolczat, czy Hellaflush tak jak w moim cabie
Oczywiście przednie rotory też możesz podtoczyć
Ale przed toczeniami lepiej się upewnić jaki efekt chce się uzyskać. Czy stance tak jak Kolczat, czy Hellaflush tak jak w moim cabie