Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabrio by bendek88

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 21 lut 2013, 22:41

da sie zrobic negatyw z przodu. Na sworzniu jest regulacji troche.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 lut 2013, 23:16

Ja mam z przodu negatywny kąt -1,35 stopnia i jest dla moich preferencji wizualnych i jezdnych idealnie. Polecam.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 lut 2013, 08:40

ATLAS taki kat to i ja mam i robi sie ona po obnizeniu auta na szerokiej feldze szeroko rozstawionej gdy sworzen jest wsuniety na max w strone silnika, a dokladnie to -1,38 wychodzi, mniej sie nie da ustawic bo nie ma juz regulacji.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 lut 2013, 10:41

Właśnie ja mam zdaję się na lewej stronie -1,38 a na drugiej mniejszy i sumarycznie wychodzi -1,35.
Do normalnej jazdy podobno -1,5 na przodzie to max. Powyżej słabiej odbija kierownica i takie tam pierdoły. Ale kumle w bmw mają z tyłu -3 i wcale opon nie tnie tak jak przy złej zbieżności. Na pewno mocniej się wewnątrzny bieżnik zużywa, ale to mała różnica.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 lut 2013, 17:26

a to ciekawe Daniel z tym cieciem opon, to mnie mocno ograniczalo przed negatywem z tylu

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 23 lut 2013, 18:18

Glupoty wypisujecie. Osobiscie nie znam auta ktore ma negatyw z tylu i nie scina opon od wewnatrz.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 23 lut 2013, 18:34

Słonik ladne zakonczenie filmu z VE 12' <ok> no i kolczat tez sie zalapal :mrgreen:

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 24 lut 2013, 10:05

Słonik, ja nie ufam gadaniu tylko patrzę na licznik przebiegu w furach kumpli i wiem ile i jak jeżdżą i bynajmniej w e36 i e46 na umiarkowanie mocnym negatywie ~3 stopni prawie nic nie ścina. Dobre opony wystarczą na sezon, a nowe pewnie na dwa.
Wg mnie największą wadą jest osłabienie trakcji przy jeździe na wprost i ryzyko przy jeździe w deszczu.

Film z VE świetny, ale mało audi na nim :)

bendek88, a na bocznych progach jaką techniką zrobiłeś tą złotą naklejkę? (Photoshop? :P)

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 02 mar 2013, 10:56

w prezecie wpadlo kilka drobiazgow :mrgreen:
Obrazek
dzis odebralem gwint gwint po piaskowaniu i malowaniu proszkowym <ok>
Obrazek

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 02 mar 2013, 12:08

Nie skróciłeś lagi?? A dlaczego dwa komplety sprężyn, chcesz wybrać lepsze?

Te progresywne to z A6 C5 TA Technix?

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 02 mar 2013, 13:01

mala przymiarka blendy, w poniedzialek idzie do spawania
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ATLAS jak widzisz lagi nie sa skrocone, a dlaczego dwa komplety przod i tyl <ok>
przednie sprezyny sa FK od a4, chce je zalozyc bez helperow, mysle ze uda mi sie zejsc tyle ile chce, a tyl mam "no name" od golfa 3 (ale naprawde twarde), zobaczymy co z tego mixu wyjdze:-P pewnie i tak wcale nie uzyje helperow ale skoro za ta sama kase to podeslalem do malowania :mrgreen:
caly czas czekam za tulejam gwintowanymi na tyl

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 mar 2013, 18:41

Na nieskroconych lagach nie masz sie co martwic o zaklepywanie blotikow bo nie bedzie ci to potrzebne.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 02 mar 2013, 18:43

a to dlaczego?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 mar 2013, 18:50

Nie zejdzie az tak nisko.

Awatar użytkownika
bendek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 11 kwie 2011, 13:49
Lokalizacja: strykowo

Post autor: bendek88 » 02 mar 2013, 18:52

mi wystarczy z przodu 80mm tyle zejde a i wtedy opona styka sie z wewnetrzna krawedzia blotnika, wiec bede musial pozaginac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga