Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 25 mar 2014, 07:20

stawsz, dzięki za linka. Temat dzielonych lamp jest mi znany i rozważam taką opcję ale z tego co widzę to większość tych co zdecydowała się na takie dzielone lampy to po jakimś czasie montowała polifty ;-)
Póki co, wygląd lamp mi nie przeszkadza, zamontowałem żarówki Osram H1 Cool Blue Intense oraz Philips W5W Blue Vision Ultra Efekt Xenon i jestem zadowolony z światła, które dają. Najpierw zajmę się glebą oraz sprawami lakierniczymi a potem ew. przednimi lampami.

Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 01 maja 2014, 19:19

Gratuluję wygranej w 80tka Miesiąca Kwiecień 2014.

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 01 maja 2014, 19:26

ja również gratuluje - w sumie na Ciebie głosowałem <ok>
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 25 cze 2014, 20:38

Po długim oczekiwaniu, od połowy maja br., wreszcie dotarły. Adaptery 30 mm. 4x108 - 4x100. Długość śrub (gwintu) to 2,5 cm.
Obecne adaptery firmy RH 20 mm. 4x108 -> 4x100 będą iść na handel.

Nowe adaptery zostały wykonane przez użytkownika z forum VW ZONE - przypuszczam, że siedzi też na innych forach. Takie ustrojstwo zamawiał u niego jeden z tutejszy forumowiczów.

Ciekaw jestem efektu..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 26 cze 2014, 13:10

Co do jakości wykonania nie mozną mieć zastrzeżeń :-) U mnie śmigaja adaptery 4x108->5x112 juz prawie pół roku i nic sie nie dzieje więc powinieneś być zadowolony <piwo>

Awatar użytkownika
pablovw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:20
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: pablovw » 26 cze 2014, 19:18

Ja też u niego robiłem i póki co jestem zadowolony :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 28 cze 2014, 07:41

To chyba od Ciebie dostałem namiar.. ;-)

Poniżej efekt założenia dystansu:

Obrazek

Koło jest już na równi z błotnikiem (na zdjęciu nieco wystaje ale to efekt lekko przekręconej kierownicy).

ps. znowu się nasłuchałem od wulkanizatorów aby kupić pierścienie centrujące bo koło mi odpadnie.. ehś.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 cze 2014, 07:46

mam parktycznie to samo odsadzenie z przodu
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 28 cze 2014, 08:21

A dodatkowo kilka mm. w dół ;-)

Awatar użytkownika
POOREK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 29 maja 2012, 11:23
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Post autor: POOREK » 28 cze 2014, 09:45

mam tak samo jak Ty <ok> ale brakuje mi te 5mm :mrgreen: jak w dół pójdzie to koło znowu się cofnie ;-) quick masz felgi bez pierścieni z innym otworem na piascie/dystansie i na felgach :?: nie bije Ci kierownica przy większych prędkościach :?:

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 28 cze 2014, 10:07

POOREK, nie zwróciłem na to uwagi, jaka jest średnica otworów - jedno jest pewne: jak auto było na podnośniku i wulkanizator zakładał już koło na adapter to musiał pomagać mu drugi pracownik aby przytrzymać koło, więc alufelga na niczym nie osiadła (tak to rozumuję). Co do bicia przy większych prędkościach to nie zauważyłem czegoś takiego. Chociaż nie rozpędzam się za specjalnie autem ;-) Max. 150 km/h przez chwilę i koniec.
Na drugim samochodzie, na którym miałem 18' alufelgi bez pierścieni centrujących (brak adapterów bo rozstaw śrub był odpowiedni) czułem mega bicie już przy 60 km/h - po założeniu pierścieni bicie ustało.

Awatar użytkownika
POOREK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 29 maja 2012, 11:23
Lokalizacja: Pionki k. Radomia

Post autor: POOREK » 28 cze 2014, 10:37

Nie musisz rozpęcząc się do 150km/h żeby poczuć bicie ;-) Rozstaw śrub a średnice otworów to dwie różne rzeczy. Koszt pierścieni na allegro to 15zł czy tam 18zł z wysyłką, musiałbyś zmierzyć otwór na feldze ten co wchodzi łożysko w niego i otwór na piaście/dystansie masz pewnie oba 57,1mm. Może i Ci nie bije bo akurat jakoś dobrze Ci to zalożyli, ja bym w to zainwestował dla własnego świętego spokoju, tym bardziej że to groszowa sprawa a problem z głowy. Wtedy koło obraca się idealnie po obwodzie, teraz jak zakręcisz kołem w górze i masz nawet odchylenie 1mm w którąś stronę, zobaczysz jak nierówno obraca Ci się koło. A to że nie czujesz bicia to może na oponie Ci się amortyzuje. Na pewno odczujesz nawet delikatną róznicę w prowadzeniu, a jesli nie to tak jak piszę, będziesz miał spokojną głowę.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 28 cze 2014, 13:49

POOREK pisze: Rozstaw śrub a średnice otworów to dwie różne rzeczy
Zaznaczając w poprzednim poście rozstaw śrub oraz brak adaptera, chciałem wskazać, że koła w drugim aucie są przykręcone bezpośrednio do piasty a nie "czegoś pomiędzy" - czyt. adaptera.
Pierścienie centrujące na pewno kupię ale wkurwia mnie konieczność demontowania koła, mierzenia, zakładania koła, zamawiania, demontowania koła, założenia pierścienia a potem założenia koła. Leń ze mnie ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 28 cze 2014, 23:15

Już trochę kół przerzuciłem nie tylko w cabrio i wiem, że jazda bez pierścieni centrujących nie musi owocować biciem kierownicy. Wystarczy dobrze koła przykręcić. Niestety nawet jeśli przykręcimy idealnie to przy wjechaniu w mega dziurę koło potrafi się ruszyć tyle ile może na stożku śruby/nakrętki i zaczyna powoli wybijać otwór. Oglądałem nawet koła, które chciałem kupić do TT i otwory zmieniły się w JAJO, a do tego popękały do wewnątrz.

W skrócie: da się jeździć bez pierścieni bez bicia, ale można w tym czasie trwale uszkodzić felgi. Jako forumowy WheelWhore NIE POLECAM!

Awatar użytkownika
krzychus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, 12:55

Post autor: krzychus » 03 lip 2014, 17:29

to tylko maniaki takimi jeżdza

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga