Audi Cabriolet 2.6 V6
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
hmmm wydaje mi sie czy to jest ta sztuka cabrio w ktorej sa zalozone te lampy US o ktore tyle szumu ostatnio na jednym temacie? ;>
ja mam 15 na zimowkach ori alufelgi 195/65 bodaj na 6,5 calowych felgach, wszystko pasi wiec tak doradzam ;]
bede obserwowal temat bo poruszyliscie temat ktory mnie bardzo nurtuje... mianowicie naprawa elektromagnetycznego zamka klapy bagaznika dachu, gdyby wam sie udalo to piszcie tu bo to bardzo wazna sprawa, nikt w mojej okolicy niechce mi sie tego podjac... no i czekam na zdjecia o i jezeli tak jak mowielm to ten egzemplarz do ktorego zamontowaliscie us z sedana czy z a6c4 to jezeli mozna bylbym wdzieczny za fotke z rogu tylniego auta zeby zobaczyc profil przylegania tej lampy do zarysu linii klapy bagaznika...
ehh sie rozpisalem, no i milego uzytkowania cabrio ;]
ja mam 15 na zimowkach ori alufelgi 195/65 bodaj na 6,5 calowych felgach, wszystko pasi wiec tak doradzam ;]
bede obserwowal temat bo poruszyliscie temat ktory mnie bardzo nurtuje... mianowicie naprawa elektromagnetycznego zamka klapy bagaznika dachu, gdyby wam sie udalo to piszcie tu bo to bardzo wazna sprawa, nikt w mojej okolicy niechce mi sie tego podjac... no i czekam na zdjecia o i jezeli tak jak mowielm to ten egzemplarz do ktorego zamontowaliscie us z sedana czy z a6c4 to jezeli mozna bylbym wdzieczny za fotke z rogu tylniego auta zeby zobaczyc profil przylegania tej lampy do zarysu linii klapy bagaznika...
ehh sie rozpisalem, no i milego uzytkowania cabrio ;]
Kolczat wroc sie do tematu o lampach i przeczytaj 2 razy albo 10 razy ale ze zrozumieniem...
Pisalem ze lampy z C4, oraz ze byly wkladane, a nie zalozone i jezdzone...
Napisalem tez co trzeba by zrobic zeby pasowaly i ze nie trzeba specjalnie szukac takich lamp do odpowiedniego modelu... Poczytaj ziomie dokladnie prosze Cie a pozniej gadaj takie rzeczy...
Pisalem ze lampy z C4, oraz ze byly wkladane, a nie zalozone i jezdzone...
Napisalem tez co trzeba by zrobic zeby pasowaly i ze nie trzeba specjalnie szukac takich lamp do odpowiedniego modelu... Poczytaj ziomie dokladnie prosze Cie a pozniej gadaj takie rzeczy...
jak widać na zdjęciach jeszcze w moim temacie a jest tam tył auta lampy USA nie siedzą ....kolczat pisze:hmmm wydaje mi sie czy to jest ta sztuka cabrio w ktorej sa zalozone te lampy US o ktore tyle szumu ostatnio na jednym temacie? ;>
ja mam 15 na zimowkach ori alufelgi 195/65 bodaj na 6,5 calowych felgach, wszystko pasi wiec tak doradzam ;]
bede obserwowal temat bo poruszyliscie temat ktory mnie bardzo nurtuje... mianowicie naprawa elektromagnetycznego zamka klapy bagaznika dachu, gdyby wam sie udalo to piszcie tu bo to bardzo wazna sprawa, nikt w mojej okolicy niechce mi sie tego podjac... no i czekam na zdjecia o i jezeli tak jak mowielm to ten egzemplarz do ktorego zamontowaliscie us z sedana czy z a6c4 to jezeli mozna bylbym wdzieczny za fotke z rogu tylniego auta zeby zobaczyc profil przylegania tej lampy do zarysu linii klapy bagaznika...
ehh sie rozpisalem, no i milego uzytkowania cabrio ;]
tak jak kolega Angel napisał przymierzaliśmy je i po małych modyfikacjach by podeszły 8-) widzę ta kwestia boli oj boli paru ludzi z forum <ok>
Czytam temat i serce się raduje jak widzę że już modernizacje wprowadzasz na in +
Co do zamka jakoś mi osobiście to nie przeszkadzało dach sciągniesz parę razy wciągu roku i bez problemu możesz to zrobić za pomocą zatrzasków przy zamkach
Obserwuję temat z zaciekaweniem no i czekam na sesje zdjęciową
Dzisiaj:
Śruby zabezpieczające: 120zł
Radioodtwarzacz Sony CDX-GT33U: 359zł
Fajnie komponuje się z czerwonym podświetleniem, drewnem i czernią.
Opon nie zdążyłem załatwić
Mam jeszcze kilka pytań:
- zauważyłem, że niekiedy wskaźnik temperatury płynu chłodzącego jest na zerze..
- jakie wartości powinny przedstawiać wskaźniki przy mieszku?
- antena prawdopodobnie jest uszkodzona, facet podpiął radio i niestety nie zareagowała. Jak sprawdzić czy to wina mechanizmu czy może kabla? (lub czegoś innego)
Śruby zabezpieczające: 120zł
Radioodtwarzacz Sony CDX-GT33U: 359zł
Fajnie komponuje się z czerwonym podświetleniem, drewnem i czernią.
Opon nie zdążyłem załatwić
Mam jeszcze kilka pytań:
- zauważyłem, że niekiedy wskaźnik temperatury płynu chłodzącego jest na zerze..
- jakie wartości powinny przedstawiać wskaźniki przy mieszku?
- antena prawdopodobnie jest uszkodzona, facet podpiął radio i niestety nie zareagowała. Jak sprawdzić czy to wina mechanizmu czy może kabla? (lub czegoś innego)
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 23:00 przez quick, łącznie zmieniany 1 raz.
Wskazniki temp plynu chlodniczego lubia szalec... ja u siebie w Coupe 2.8 V6 tez mialem taka przypadlosc...
Ogolnie w audi pokazuje rowno 90 `C i jest OKI, wychyla sie na grubosc wskazowki z malym + wtedy powinien sie zalaczyc wentylator.
Ladowanie aku to kazdy wie... 14.2 jest najbardziej optymalnym i pozadanym wskazaniem ladowania alternatora, dalej temp oliwy... No coz to jest 1 wskaznik tzw. serwisowy ktory pokazuje w jakim stanie mamy oliwe... Mialem 2.3 10V, 2.8 V6 teraz mam 4.2 V8 i jeszcze nigdy mi sie nie udalo dobic oliwy do 130`C a wszystkimi sprawdzalem V-Max, a eSka nawet po torze smignalem i tez bylo wszystko OK.przy 150`C mozesz pozegnac sie z panewkami na wale.. PAMIETAJ
Ostatni bardzo wazny wskaznik to cisnienie w BARACH...
Ogolnie robi to sie tak... trzymasz silnik na 2 tys obr. jezeli wskaznik pokazuje 2 bary... jest to ostateczna wartosc ktora mowi nam ze silnik jest jeszcze OKI, wszystkie wyzsze wartosci wskazuja ze silnik jest w bardzo dobrym stanie... miedzy 4-5 barow... silnik lalunia <ok>
Mam nadzieje ze troche pomoglem..
pozdrawiam
Ogolnie w audi pokazuje rowno 90 `C i jest OKI, wychyla sie na grubosc wskazowki z malym + wtedy powinien sie zalaczyc wentylator.
Ladowanie aku to kazdy wie... 14.2 jest najbardziej optymalnym i pozadanym wskazaniem ladowania alternatora, dalej temp oliwy... No coz to jest 1 wskaznik tzw. serwisowy ktory pokazuje w jakim stanie mamy oliwe... Mialem 2.3 10V, 2.8 V6 teraz mam 4.2 V8 i jeszcze nigdy mi sie nie udalo dobic oliwy do 130`C a wszystkimi sprawdzalem V-Max, a eSka nawet po torze smignalem i tez bylo wszystko OK.przy 150`C mozesz pozegnac sie z panewkami na wale.. PAMIETAJ
Ostatni bardzo wazny wskaznik to cisnienie w BARACH...
Ogolnie robi to sie tak... trzymasz silnik na 2 tys obr. jezeli wskaznik pokazuje 2 bary... jest to ostateczna wartosc ktora mowi nam ze silnik jest jeszcze OKI, wszystkie wyzsze wartosci wskazuja ze silnik jest w bardzo dobrym stanie... miedzy 4-5 barow... silnik lalunia <ok>
Mam nadzieje ze troche pomoglem..
pozdrawiam
więc tak już Ci piszę abyś nie wychodził z siebiequick pisze:Jeszcze jedno, jak się używa spryskiwaczy do przednich świateł?
-spryskiwacze nie są podłączone gdyż to jest zderzak od s2 i nie ma mechanizmów do sprysków
-co do temp owszem wskaźnik czasem wariuje ale auto było podłączane na VAG-u i trzyma temp jak sie patrzy bo też miałem wątpliowści więc nie masz co się bać , termostat przy 103 C sie otwiera .
- co do wskaźników do ciśnienie ten silnik trzyma bardzo dobre !
A jak sprzęt gra i głośniczki no i nie wątpie że czerwone sony pasuje do wnętrza
Sprzęt jeszcze nie był testowany bo póki co, bez anteny najlepiej łapie .. Radio Józef (serio) A jakoś gorzkie żale nie pasują do tej fury
Jakie żarówki są to światła stopu?
Szkoda, że spryskiwacze są na pokaz.. nie da rady wsadzić tam takiego sprzętu?
Aaaa, jeszcze jedno: o co chodzi z tym, że przy włączonym samochodzie jak złożę fotel pasażera to coś piszczy niemiłosiernie?
Jakie żarówki są to światła stopu?
Szkoda, że spryskiwacze są na pokaz.. nie da rady wsadzić tam takiego sprzętu?
Aaaa, jeszcze jedno: o co chodzi z tym, że przy włączonym samochodzie jak złożę fotel pasażera to coś piszczy niemiłosiernie?
No ale mp3 jest więc pewnie graquick pisze:Sprzęt jeszcze nie był testowany bo póki co, bez anteny najlepiej łapie .. Radio Józef (serio) A jakoś gorzkie żale nie pasują do tej fury
Jakie żarówki są to światła stopu?
Szkoda, że spryskiwacze są na pokaz.. nie da rady wsadzić tam takiego sprzętu?
Aaaa, jeszcze jedno: o co chodzi z tym, że przy włączonym samochodzie jak złożę fotel pasażera to coś piszczy niemiłosiernie?
To jest taki brzęczek od np nie dokońca domkniętych foteli , taki dodatek w cabrio