Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 cze 2010, 00:08

hehe spoko ;] ATLAS, ja uzywam do opon preparatu z auto landu tez dobry efekt i walsnie ostatnio mialem taki pomysl zeby psiknac ale kumpel siedzial z tylu i nie chcialem mu po glowie pojechac ;p ale bedziemy komibnowac, a jak nie to tak jak pisze dźanas z Opola ma w lakierze i tez dobry sposob ;]

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 21 cze 2010, 08:54

Tak wszystko pieknie ladnie czarne lacznie z ciuchami i cala reszta jak sie tylo stykniesz z ta klapa lsniaca czernia:P:P:P pasta do butow OK najlepsza do butow:) prapatat do opon wysmienity ale do opon polecam srodki firmy Car Valet http://allegro.pl/item1082571046_koncen ... valet.html tu akurat jest link do koncentratu do mycia silnikow ale jest cala paleta do auta tych preparatow ktore uzywam i moge polecic co widac na fotkach i na zywo co czesc osob widziala chodzi mi tez o funkcionalnosc ze opierajac sie o klape nie jestes czarnuchem:P kumacie oco biega:)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 21 cze 2010, 09:45

Harry71 pisze:Tak wszystko pieknie ladnie czarne lacznie z ciuchami i cala reszta jak sie tylo stykniesz z ta klapa lsniaca czernia:P:P:P
Ja tam cudzej baby nie obmacuję :-P Podobnie jest z autem :mrgreen: Więc jak Łukasz będzie uważać to niech inni myślą o brudnych rączkach ;-) A tak na poważnie to trzeba będzie wypróbować specyfik od ATLASA.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 cze 2010, 11:28

Harry71, teraz mi rzuciles pomysla :D wyszmaruje cale auto pasta zeby kazdy co tylko dotknie sie pobrudzil tak ze nie domyje sie przez miesiac... sam wiesz jakie to wkurzajace jest bo widzialem Twoje reakcje na zlocie :/ mi juz rece opadaja od walki z ludzmi zeby mi lakieru nie dotykali...
quick, no fakt musialo mi sie tamto zdjecie nie otworzyc zaraz po Twoim wrzuceniu infa o zrobieniu tej skory...

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 cze 2010, 11:54

Jeżeli nie znajdziesz sensownej skóry z klapą to zawsze można bawić się w zakup nowej sztucznej skóry na własną rękę. Brałem takie rozwiązanie pod uwagę, jednak obawiałem się różnicy m.in w fakturze skóry a boczkami oraz wiekiem boczków a nowością skóry. Koszt takiej skóry to groszowe sprawy. Byłem w hurtowni gdzie mają szeroki asortyment sztucznych skór. Można coś znaleźć, jednak skóra taka jest o wiele cieńsza od tej co jest oryginalnie na aucie oraz może być nieodporna na warunki atmosferyczne. Jeżeli masz możliwość podjechania do tapicera (m.in cabrioletów) to nie zaszkodzi zasięgnąć opinii co do ceny u niego.

Poza tym, jeżeli chodzi tylko o kolor skóry a nie jej skurczenie się to lepiej pokombinować ze specyfikami :-)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 25 cze 2010, 12:36

Wiem, że jęczę jak baba ale jestem bliski podjęcia decyzji co do malowania lub polerowania.. Prawdopodobnie zdecyduję się na wariant z polakierowaniem dokładek i pozostawienie czarnych listew. Z drugiej zaś strony.. zastanawiam się czy nie lepiej zostawić tej czerni na zderzakach oraz czarnego progu.. Ma ktoś z Was może zdjęcia z autem w moim kolorze w podanych wariantach kolorystycznych? Czy baranek na progu ma jakieś właściwości? Czy zrobienie progu w czarnym macie bez faktury jest.. no właśnie.. jakie?

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 25 cze 2010, 20:29

quick, lakieruj całość. Matowe dodatki są ładne tylko w niektórych kolorach (np. czerwony, żółty). Przy ciemnym lakierze nie rzuca się tak brak lakieru na tych elementach, ale warto je prysnąć dla lepszego efektu.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 25 cze 2010, 20:52

Całość czy listwy też?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 cze 2010, 20:38

Byłem dzisiaj w ASO zamówić jedną czarną listwę na drzwi (prawe). Przy okazji dowiedziałem się ile kosztują nowe soczewki.. JEDNA 1800zł.. Szkoda słów..

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 cze 2010, 21:56

hehe ja kiedys bylem w sklepie firmowanym 'hella' i pytam ile za soczewki do b4, gosciu mi powiedzial 1300pln :D mowie to biore... a on jedna czy dwie? :D a to cena nie dotyczy pary? nie :D

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 cze 2010, 22:02

A weź.. szkoda słów. Jakiś czas temu na Allegro (komplet, para) poszła za ok. 800zł (+parę groszy) ...

Łukasz, wiesz ile spinek idzie na listwę na drzwiach? Jedyne zaskoczenie jakie spotkało mnie dzisiaj w ASO to cena za spinki. 2 zł sztuka.. Listwa ma być do odebrania w przeciągu dwóch dni. Aż nie chce się wierzyć, że tak szybko.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 cze 2010, 22:18

quick, nie pamietam konkretnej liczby, ale to pisze w ETCE powinni Ci podac ile jest potrzebnych na auto mi gosciu mowil, ale ja i tak liczylem w glowie ile ich bylo i chyba kupilem ze dwie czy trzy spinki wiecej, na kazda listwe na kazda strone ;p tak zeby nie braklo ;p no i nie braklo spinek, ale kasy juz tak :D rachunek mnie zmiazdzyl :D

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 cze 2010, 22:26

Jak zapytałem Pana ile spinek to nie wiedział.. :-/ Coś mówi o komplecie..


Jak te listwy się demontuje/montuje? Trzeba demontować boczki na drzwiach?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 cze 2010, 22:31

mowimy o listwach drzwiowych a nie tych dolnych? bo Ty chyba je juz wymieniales nie?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 30 cze 2010, 22:36

Wymieniałem listwy na błotnikach* - te czarne (lewym oraz prawym). Teraz przyszedł czas na wymianę listwy na drzwiach od pasażera.


Mówię o listwach dolnych. W ETCE zwane progowymi ale w naszym przypadku (oraz coupe) - próg rozumiany jest dwojako.

* jedni nazywają BŁOTNIK.. a inni NADKOLE..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl