Kolejne części napływają wraz z kolejnymi przypływami $ Ale udało mi się już dobrać części aby połączyć skrzynię automat z 7a z silnikiem ABZ Trochę czasu z etką, trochę zdjęć na allegro itp no i się trafiło:) Przyjechało już kolejnych parę elementów tj. sterownik, łapa od strony pasażera, pompa wspomagania, koło pasowe spod wisko. Czekam jeszcze na customowe poduszki silnika z Fiata 132:D
Teraz muszę nieco przerobić rozrusznik ale czekam na zamówiony z A6 tdi. Do tego pobawię się trochę w tzw. hydrografikę ale zdjęcia osłon głowic wrzucę dopiero jak się uda ładnie wszystko zrobić:)
Rozwiązanie takie sprawdziło się już w kilku autkach oczywiście na sztywnych tulejach do budy, ale owszem będą sztywne tuleje i dodatkowe mocowanie:) Puki co silnik się powoli rozbiera dalej a Audina jeździ bo zimy nie widać:D
vigo1984sz pisze:Rozwiązanie takie sprawdziło się już w kilku autkach oczywiście na sztywnych tulejach do budy, ale owszem będą sztywne tuleje i dodatkowe mocowanie:) Puki co silnik się powoli rozbiera dalej a Audina jeździ bo zimy nie widać:D
V8 To nie klekot, nie musi "pływać" na hydro poduszkach
Żeby nie było, że się lenie przez święta i wolny czas to coś tam z silnikiem się dzieje... głównie teraz kosmetyka tego co się da
Od ściągnięcia głowic:
i sprawdzenia tego co w cylindrach oraz sprawdzenia szczelności:
Nie jest tak źle z tymi pierścieniami na szczęście:)
....aż po kosmetykę całości w kierunku składania:
W między czasie dobiliśmy targu z koleżanką z naszego forum co do nowego kompletu lamp Seima na tył do coupe:D (dziękuję Żanetko)... no i parę nowych gratów do V8 przybyło...
No więc przez ostatnie parę dni na tyle co wolny czas pozwala, postanowiłem dokończyć malowanie silnika i elementów...
Przygotowałem już również głowice do obróbki, ale wiadomo trzeba trochę $ odłożyć w tym celu;)
No i coś z czego jestem bardzo zadowolony i wdzięczny Żanecie z naszego klubu.... wkłady do tylnych lamp do coupe, w eleganckim stanie:)
Przy okazji mała ciekawostka... rolka prowadząca do V8 widoczna na zdjęciu wyżej to rolka od Taurega V8 po 2002r. Jest identyczna co ta z silników Audi A6, A8 i V8, z jedyną różnicą... Kupując do Audi koszt prawie 100zl, kupując do Vw koszt ok 40zl przesada co?
No jeszcze puki co w garażu, bo autko zabrałem, ale czekam na decyzję urzędową co dalej z tym garażem, czy do rozbiórki czy naprawiać... A od marca i tak zmiana lokalu, niestety na blaszaka w innej części miasta:) ale z dużą przestrzenią więc na parę aut można się pomieścić:D
W końcu wziąłem się do pracy za tylne wkłady w coupe pod całe już tym razem lampy Seima:) Musiałem na nowo dorabiać wszystkie konektory, ponieważ w ori kostkach wszystko było dosłownie zgnite... I teraz mała ciekawostka... Lampy Seima nie mają przeciwmgielnych z tyłu!! Szok... obydwa miejsca obok wstecznego są... białe:P Muszę poszukać czerwone żarówki ale chyba led 21W, żeby było porządnie widać...
W między czasie wymyśliłem jak przerobić koło 60-2 z tego zamachu od TDI, ilość zębów wiadomo jest ta sama, różnią się jedynie tym, że na tym od ABZ`ta są to uwypuklenia (ząbki) a na tym od TDI jest cały pierścień, w którym wycięte są szczelinki i właśnie te szczelinki odpowiadają wycięciom między uwypukleniami z ABZ. Ustawiłem dwa koła w jednakowej pozycji tak jak było zamocowane to ori z V8, okazało się, że na tym od TDI muszę przeciąć dwie poprzeczki między szczelinami, żeby mieć odpowiednik 60- "2" a w miejscu gdzie tych szczelinek nie było wyciąć dwa okienka odpowiednio zwymiarowane oczywiście... i ot cały zabieg przerabiania koła z TDI na odpowiednie ustawienia GMP z V8:)
Powoli gromadzę graty do rozrządu... a na początku tygodnia parę nowych zdjęć wrzucę z układu filtra i chłodzenia oleju jakie będę stosował:)