Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 14 gru 2011, 14:23

Kolejne części napływają wraz z kolejnymi przypływami $ :P Ale udało mi się już dobrać części aby połączyć skrzynię automat z 7a z silnikiem ABZ :) Trochę czasu z etką, trochę zdjęć na allegro itp no i się trafiło:) Przyjechało już kolejnych parę elementów tj. sterownik, łapa od strony pasażera, pompa wspomagania, koło pasowe spod wisko. Czekam jeszcze na customowe poduszki silnika z Fiata 132:D

Obrazek Obrazek Obrazek

Teraz muszę nieco przerobić rozrusznik ale czekam na zamówiony z A6 tdi. Do tego pobawię się trochę w tzw. hydrografikę ale zdjęcia osłon głowic wrzucę dopiero jak się uda ładnie wszystko zrobić:)

Pozdrawiam!

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 gru 2011, 15:29

Działaj działaj :-) .

Poduchy z Fiaciora? :shock:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 14 gru 2011, 15:45

Tak z fiata, ponieważ silnik będzie na dorobionym mocowaniu do sań na sztywnych tulejach, to te z fiata nadają się na 100%, a wyglądają tak:

Obrazek

Rozmiarem odpowiadają tym ori ale z tego co wiem spokojnie wytrzymają:)

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 gru 2011, 15:46

Oooo .I mozna?można 8-) .

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 30 gru 2011, 14:51

uuu czuję że ten motor wyjedzie razem z tymi sankami i skrzynią :D chyba że do budy też będzie mocowany :?:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 gru 2011, 15:07

Rozwiązanie takie sprawdziło się już w kilku autkach oczywiście na sztywnych tulejach do budy, ale owszem będą sztywne tuleje i dodatkowe mocowanie:) Puki co silnik się powoli rozbiera dalej a Audina jeździ bo zimy nie widać:D

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 30 gru 2011, 16:25

vigo1984sz pisze:Rozwiązanie takie sprawdziło się już w kilku autkach oczywiście na sztywnych tulejach do budy, ale owszem będą sztywne tuleje i dodatkowe mocowanie:) Puki co silnik się powoli rozbiera dalej a Audina jeździ bo zimy nie widać:D
V8 To nie klekot, nie musi "pływać" na hydro poduszkach :)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 30 gru 2011, 20:41

Żeby nie było, że się lenie przez święta i wolny czas to coś tam z silnikiem się dzieje... głównie teraz kosmetyka tego co się da :)

Od ściągnięcia głowic:
Obrazek

i sprawdzenia tego co w cylindrach oraz sprawdzenia szczelności:
Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek

Nie jest tak źle z tymi pierścieniami na szczęście:)

....aż po kosmetykę całości w kierunku składania:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

W między czasie dobiliśmy targu z koleżanką z naszego forum co do nowego kompletu lamp Seima na tył do coupe:D (dziękuję Żanetko)... no i parę nowych gratów do V8 przybyło...


.... ale wszystko z czasem....

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 30 gru 2011, 21:16

No motór jest "fest" i widzę że profi to ogarniasz ;-)

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 10 sty 2012, 13:09

No więc przez ostatnie parę dni na tyle co wolny czas pozwala, postanowiłem dokończyć malowanie silnika i elementów...

Obrazek Obrazek Obrazek

Przygotowałem już również głowice do obróbki, ale wiadomo trzeba trochę $ odłożyć w tym celu;)

No i coś z czego jestem bardzo zadowolony i wdzięczny Żanecie z naszego klubu.... wkłady do tylnych lamp do coupe, w eleganckim stanie:)
Obrazek

Przy okazji mała ciekawostka... rolka prowadząca do V8 widoczna na zdjęciu wyżej to rolka od Taurega V8 po 2002r. Jest identyczna co ta z silników Audi A6, A8 i V8, z jedyną różnicą... Kupując do Audi koszt prawie 100zl, kupując do Vw koszt ok 40zl :/ przesada co?


Pozdrawiam!!

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 10 sty 2012, 13:56

Ale piknie bedzie!W garazu dalej dzialasz czy do piwnicy sie przeniosles?Bo cos tam mowiles ze ci sie sciana wali... :shock:

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 10 sty 2012, 16:30

No jeszcze puki co w garażu, bo autko zabrałem, ale czekam na decyzję urzędową co dalej z tym garażem, czy do rozbiórki czy naprawiać... A od marca i tak zmiana lokalu, niestety na blaszaka w innej części miasta:) ale z dużą przestrzenią więc na parę aut można się pomieścić:D

LU CASH

Post autor: LU CASH » 10 sty 2012, 16:54

Czerwień- Będzie Moccccccc v8 :mrgreen: Ładnie . <ok>

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 10 sty 2012, 21:28

Hehe bedzie nowa dziupla.Jedno auto bedziesz musial pod domem zostawiac zeby miec czym do garazu dojezdzac xD

vigo1984sz
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 758
Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: vigo1984sz » 14 sty 2012, 17:21

W końcu wziąłem się do pracy za tylne wkłady w coupe pod całe już tym razem lampy Seima:) Musiałem na nowo dorabiać wszystkie konektory, ponieważ w ori kostkach wszystko było dosłownie zgnite... I teraz mała ciekawostka... Lampy Seima nie mają przeciwmgielnych z tyłu!! Szok... obydwa miejsca obok wstecznego są... białe:P Muszę poszukać czerwone żarówki ale chyba led 21W, żeby było porządnie widać...

Obrazek

W między czasie wymyśliłem jak przerobić koło 60-2 z tego zamachu od TDI, ilość zębów wiadomo jest ta sama, różnią się jedynie tym, że na tym od ABZ`ta są to uwypuklenia (ząbki) a na tym od TDI jest cały pierścień, w którym wycięte są szczelinki i właśnie te szczelinki odpowiadają wycięciom między uwypukleniami z ABZ. Ustawiłem dwa koła w jednakowej pozycji tak jak było zamocowane to ori z V8, okazało się, że na tym od TDI muszę przeciąć dwie poprzeczki między szczelinami, żeby mieć odpowiednik 60- "2" a w miejscu gdzie tych szczelinek nie było wyciąć dwa okienka odpowiednio zwymiarowane oczywiście... i ot cały zabieg przerabiania koła z TDI na odpowiednie ustawienia GMP z V8:)

Powoli gromadzę graty do rozrządu... a na początku tygodnia parę nowych zdjęć wrzucę z układu filtra i chłodzenia oleju jakie będę stosował:)

Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl