Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
I dzisiaj cały dzień rzeźby przy coupe, polerowanie, woskowanie, czyszczenie, tylko z wymianą kół czekam na jutro rano, bo podobno ma być już bez deszczu... bo deszcz od trzech dni to jakaś czysta złośliwość:/ no ale pod autem nie pada więc prace przy tłumiku zakończone:)
Mi tam się podoba, no tylko wiadomo, hałas taki, że mała bania... w środku nie słychać aż tak przez wytłumienia całego tyłu natomiast przy przyśpieszaniu na zewnątrz... hmm... byle po drodze na targi drogówka nie stała:P
Mi tam się podoba, no tylko wiadomo, hałas taki, że mała bania... w środku nie słychać aż tak przez wytłumienia całego tyłu natomiast przy przyśpieszaniu na zewnątrz... hmm... byle po drodze na targi drogówka nie stała:P
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No i Panowie minęła moja pierwsza wystawa zaliczona przez Audi Coupe, zainteresowanie wzbudziły najbardziej te koła i komputer zabudowany w desce:) A wyglądało to tak:
Generalnie stałem jako reklama firmy Vtech z dwiema S2 jedna ponad 450ps, druga coś ok. 300ps a moja... niech zostanie tajemnicą:P hehe
A przy okazji tak ryczy nowy tłumiczek: (słaba jakość od aparatu)
Generalnie stałem jako reklama firmy Vtech z dwiema S2 jedna ponad 450ps, druga coś ok. 300ps a moja... niech zostanie tajemnicą:P hehe
A przy okazji tak ryczy nowy tłumiczek: (słaba jakość od aparatu)
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 18:21 przez vigo1984sz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Kuźwa Pany jaki zły jestem, robiłem dzisiaj pomiary sobie w 90tce jak ma ciśnienie na cylindrach. Źle nie jest wszystkie cylindry na poziomie :
ale... złożyłem świece itp, fakt, że trochę przez tą nową uszczelkę oleju podciekało na 3 cylindrze w komorze świecy, ale wytarłem, złożyłem, odpaliłem... trochę przegazowałem, żeby ewentualne zanieczyszczenia wydmuchać co mogły się dostać przy sprawdzaniu no i ..... pochodził i zgasł:/ padł moduł cewkowy... teraz czekam aż mi kolega Leo przyśle bo bez auta to jak bez ręki. A jak już odpali za parę dni, to od razu wystawiam silniczek na sprzedaż, bo czas się wziąć za ogarnięcie V8`ki w końcu:D
ale... złożyłem świece itp, fakt, że trochę przez tą nową uszczelkę oleju podciekało na 3 cylindrze w komorze świecy, ale wytarłem, złożyłem, odpaliłem... trochę przegazowałem, żeby ewentualne zanieczyszczenia wydmuchać co mogły się dostać przy sprawdzaniu no i ..... pochodził i zgasł:/ padł moduł cewkowy... teraz czekam aż mi kolega Leo przyśle bo bez auta to jak bez ręki. A jak już odpali za parę dni, to od razu wystawiam silniczek na sprzedaż, bo czas się wziąć za ogarnięcie V8`ki w końcu:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj Panowie przekonałem się jak czuły jest silnik 7a na gazowanie na zimnym silniku. Ostatnio jak sprawdzałem ciśnienie w cylindrach to po odpaleniu trochę dałem mu w kite... no i? najpierw myślałem, że poszła cewka, potem po podłączeniu się z miernikiem nie wykazywało nic sygnału z czujnika halla, więc kupiłem nowy czujnik, dzisiaj wyjąłem aparat zapłonowy i boleśnie przekonałem się co się dzieje z plastikowymi zębatkami na tych aparatach, i że to w cale nie mit między ludźmi rozpowszechniany...
Szukam metalowego zamiennika bo wiem, że takie występują... ktoś gdzieś widział może?
Pozdrawiam!
Szukam metalowego zamiennika bo wiem, że takie występują... ktoś gdzieś widział może?
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie nieco zmieniła mi się dzisiaj koncepcja połączenia skrzyni od 90tki 2,3 20V z V8, mianowicie kombinowanie z kołem od TDI i rozrusznikiem mija się krótko mówiąc z celem, teraz poszukuję tokarza...
Chodzi o to, żeby na oryginalnym kole do ABZ`ta tą część trójkątną dorobić na jej wzór ale pełną... tzn pełny okrąg w środek z naniesionymi otworami śrub, środkową dziurą i tych 3x3 otworów na nity a już do nich wtedy dorobię sobie mocowanie sprzęgła od automata... Znacie kogoś kto by mi temat ogarnął? Mogę rozwiercić nity i samą tą środkową blachę (grubość 3mm) dać na wzór nawet....
Chodzi o to, żeby na oryginalnym kole do ABZ`ta tą część trójkątną dorobić na jej wzór ale pełną... tzn pełny okrąg w środek z naniesionymi otworami śrub, środkową dziurą i tych 3x3 otworów na nity a już do nich wtedy dorobię sobie mocowanie sprzęgła od automata... Znacie kogoś kto by mi temat ogarnął? Mogę rozwiercić nity i samą tą środkową blachę (grubość 3mm) dać na wzór nawet....
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
metalowa zębatka na allegro do dostania lub, jeśli chcesz taniej, to do lokalnego frezera który Ci taką z mosiądzu dorobi.
A trzecia opcja to odezwać się do kolegi Kefir z Kętrzyna (dostepny na forach AKP i Sr.pl pod tym nickiem) i spytać
swoją drogą , dziwiłem się Tobie, że szukasz problemu w cewce, bo to ostatnia rzecz która siada w tych silnikach...
A trzecia opcja to odezwać się do kolegi Kefir z Kętrzyna (dostepny na forach AKP i Sr.pl pod tym nickiem) i spytać
swoją drogą , dziwiłem się Tobie, że szukasz problemu w cewce, bo to ostatnia rzecz która siada w tych silnikach...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: