Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
I dzisiaj cały dzień rzeźby przy coupe, polerowanie, woskowanie, czyszczenie, tylko z wymianą kół czekam na jutro rano, bo podobno ma być już bez deszczu... bo deszcz od trzech dni to jakaś czysta złośliwość:/ no ale pod autem nie pada więc prace przy tłumiku zakończone:)
![Obrazek]()
Mi tam się podoba, no tylko wiadomo, hałas taki, że mała bania... w środku nie słychać aż tak przez wytłumienia całego tyłu natomiast przy przyśpieszaniu na zewnątrz... hmm... byle po drodze na targi drogówka nie stała:P
Mi tam się podoba, no tylko wiadomo, hałas taki, że mała bania... w środku nie słychać aż tak przez wytłumienia całego tyłu natomiast przy przyśpieszaniu na zewnątrz... hmm... byle po drodze na targi drogówka nie stała:P
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No i Panowie minęła moja pierwsza wystawa zaliczona przez Audi Coupe, zainteresowanie wzbudziły najbardziej te koła i komputer zabudowany w desce:) A wyglądało to tak:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Generalnie stałem jako reklama firmy Vtech z dwiema S2 jedna ponad 450ps, druga coś ok. 300ps a moja... niech zostanie tajemnicą:P hehe
A przy okazji tak ryczy nowy tłumiczek: (słaba jakość od aparatu)
Generalnie stałem jako reklama firmy Vtech z dwiema S2 jedna ponad 450ps, druga coś ok. 300ps a moja... niech zostanie tajemnicą:P hehe
A przy okazji tak ryczy nowy tłumiczek: (słaba jakość od aparatu)
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2012, 18:21 przez vigo1984sz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Kuźwa Pany jaki zły jestem, robiłem dzisiaj pomiary sobie w 90tce jak ma ciśnienie na cylindrach. Źle nie jest wszystkie cylindry na poziomie :
![Obrazek]()
ale... złożyłem świece itp, fakt, że trochę przez tą nową uszczelkę oleju podciekało na 3 cylindrze w komorze świecy, ale wytarłem, złożyłem, odpaliłem... trochę przegazowałem, żeby ewentualne zanieczyszczenia wydmuchać co mogły się dostać przy sprawdzaniu no i ..... pochodził i zgasł:/ padł moduł cewkowy... teraz czekam aż mi kolega Leo przyśle bo bez auta to jak bez ręki. A jak już odpali za parę dni, to od razu wystawiam silniczek na sprzedaż, bo czas się wziąć za ogarnięcie V8`ki w końcu:D
ale... złożyłem świece itp, fakt, że trochę przez tą nową uszczelkę oleju podciekało na 3 cylindrze w komorze świecy, ale wytarłem, złożyłem, odpaliłem... trochę przegazowałem, żeby ewentualne zanieczyszczenia wydmuchać co mogły się dostać przy sprawdzaniu no i ..... pochodził i zgasł:/ padł moduł cewkowy... teraz czekam aż mi kolega Leo przyśle bo bez auta to jak bez ręki. A jak już odpali za parę dni, to od razu wystawiam silniczek na sprzedaż, bo czas się wziąć za ogarnięcie V8`ki w końcu:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dzisiaj Panowie przekonałem się jak czuły jest silnik 7a na gazowanie na zimnym silniku. Ostatnio jak sprawdzałem ciśnienie w cylindrach to po odpaleniu trochę dałem mu w kite... no i? najpierw myślałem, że poszła cewka, potem po podłączeniu się z miernikiem nie wykazywało nic sygnału z czujnika halla, więc kupiłem nowy czujnik, dzisiaj wyjąłem aparat zapłonowy i boleśnie przekonałem się co się dzieje z plastikowymi zębatkami na tych aparatach, i że to w cale nie mit między ludźmi rozpowszechniany...
![Obrazek]()
Szukam metalowego zamiennika bo wiem, że takie występują... ktoś gdzieś widział może?
Pozdrawiam!
Szukam metalowego zamiennika bo wiem, że takie występują... ktoś gdzieś widział może?
Pozdrawiam!
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Panowie nieco zmieniła mi się dzisiaj koncepcja połączenia skrzyni od 90tki 2,3 20V z V8, mianowicie kombinowanie z kołem od TDI i rozrusznikiem mija się krótko mówiąc z celem, teraz poszukuję tokarza...
![Obrazek]()
Chodzi o to, żeby na oryginalnym kole do ABZ`ta tą część trójkątną dorobić na jej wzór ale pełną... tzn pełny okrąg w środek z naniesionymi otworami śrub, środkową dziurą i tych 3x3 otworów na nity a już do nich wtedy dorobię sobie mocowanie sprzęgła od automata... Znacie kogoś kto by mi temat ogarnął? Mogę rozwiercić nity i samą tą środkową blachę (grubość 3mm) dać na wzór nawet....
Chodzi o to, żeby na oryginalnym kole do ABZ`ta tą część trójkątną dorobić na jej wzór ale pełną... tzn pełny okrąg w środek z naniesionymi otworami śrub, środkową dziurą i tych 3x3 otworów na nity a już do nich wtedy dorobię sobie mocowanie sprzęgła od automata... Znacie kogoś kto by mi temat ogarnął? Mogę rozwiercić nity i samą tą środkową blachę (grubość 3mm) dać na wzór nawet....
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3838
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
metalowa zębatka na allegro do dostania lub, jeśli chcesz taniej, to do lokalnego frezera który Ci taką z mosiądzu dorobi.
A trzecia opcja to odezwać się do kolegi Kefir z Kętrzyna (dostepny na forach AKP i Sr.pl pod tym nickiem) i spytać
swoją drogą , dziwiłem się Tobie, że szukasz problemu w cewce, bo to ostatnia rzecz która siada w tych silnikach...
A trzecia opcja to odezwać się do kolegi Kefir z Kętrzyna (dostepny na forach AKP i Sr.pl pod tym nickiem) i spytać

swoją drogą , dziwiłem się Tobie, że szukasz problemu w cewce, bo to ostatnia rzecz która siada w tych silnikach...
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: