AUDI COUPE V8 - letnia sesja :-D
AUDI COUPE V8 - letnia sesja :-D
AUDI COUPE t89 2.3 E rocznik 1988
wyposażenie fabryczne:
-el. podgrzewane lusterka
-podgrzewane fotele
-el. szyberdach
-dodatkowe zegary
zostało dołożone:
- elektryka szyb przód i tył
- pozbycie się wycieraczki z tylnej szyby
- nowe gumowe listwy nad progami
- przednie hamulce od S2
- przedni zderzak S2
- tylni zderzak coupe z dokładką kamei
- ostatni tłumik przelotowy z kwasówki
- nowy lakier
Rok 2014 był dosyć bogaty w inwestycje w audiolę więc, co się zmieniło
na pierwszy rzut, założyłem większą pompe hamulcową od T4
servo zostało standardowe. Hamulce od s2 były założone już wcześniej.
jak już samochód zaczął się w miarę dobrze zatrzymywać, trzeba było coś zrobić aby zaczął
lepiej jeździć - pomysłów było sporo ale po przejechaniu się MB SL500 wybór mógł być
tylko jeden
i tak się zaczeła cała zabawa
wycinanie łap i podstawy aku
to co najcenniejsze przy swapie na abezeta
pierwsze przymiarki
przeróbki sanek
nawet się zmieścił więc teraz zabawa z kabelkami
i w sumie zostało tylko złożenie
i tak to jakoś teraz wygląda
jeśli chodzi o moc to nie ma co się łudzić że ma 300 koni ale ma 350 Nm i 225 koni
do tego na razie ma wydech z NG i stożek nad kolektorem, więc jak to się ogarnie
powinno być troszkę lepiej
Cały swap zajął chyba ze 4-5 miesięcy do pierwszego wyjazdu, oczywiście po drodze było
parę problemów z czujniczkami, a zwłaszcza ze sterownikiem z którym się męczyłem kolejne 4 miesiące, gdzie bez pomocy kolegów bardziej doświadczonych by się nie udało. Koledze Vigo też się należą podziękowania- zawsze służył pomocą i dobrą radą. W tym momencie nawet przyjemnie się jeździ coupetą a żeby też się w środku dobrze siedziało w czasie jazdy to zamontowałem fotele recaro
i tak szczęśliwie jest samochód cały czas testowany, i co kawałek jest coś poprawiane
i jeszcze sporo rzeczy zostało do zrobienia a na koniec jak już wszystko będzie ok, to się pomaluję komorę
Jako że lakier dostał dosyć mocno przy swapie, to zafundowałem mu korektę i na to położyliśmy powłokę ceramiczną a ja przy okazji załapałem się na 3 dniowe szkolenie
z korekty i zabezpieczenia lakieru
Zanim rozpocznę walkę z przywróceniem fabrycznych parametrów silnika (a może nawet
uda się przekroczyć magiczne 300 koni ) to wypadało by zadbać o hamulce
I tak też się stało, na auto wleciały tarcze:
- przód 345x32 zacick MB
- tył 330x32 zacisk MB
LETNIA SESJA 2015
wyposażenie fabryczne:
-el. podgrzewane lusterka
-podgrzewane fotele
-el. szyberdach
-dodatkowe zegary
zostało dołożone:
- elektryka szyb przód i tył
- pozbycie się wycieraczki z tylnej szyby
- nowe gumowe listwy nad progami
- przednie hamulce od S2
- przedni zderzak S2
- tylni zderzak coupe z dokładką kamei
- ostatni tłumik przelotowy z kwasówki
- nowy lakier
Rok 2014 był dosyć bogaty w inwestycje w audiolę więc, co się zmieniło
na pierwszy rzut, założyłem większą pompe hamulcową od T4
servo zostało standardowe. Hamulce od s2 były założone już wcześniej.
jak już samochód zaczął się w miarę dobrze zatrzymywać, trzeba było coś zrobić aby zaczął
lepiej jeździć - pomysłów było sporo ale po przejechaniu się MB SL500 wybór mógł być
tylko jeden
i tak się zaczeła cała zabawa
wycinanie łap i podstawy aku
to co najcenniejsze przy swapie na abezeta
pierwsze przymiarki
przeróbki sanek
nawet się zmieścił więc teraz zabawa z kabelkami
i w sumie zostało tylko złożenie
i tak to jakoś teraz wygląda
jeśli chodzi o moc to nie ma co się łudzić że ma 300 koni ale ma 350 Nm i 225 koni
do tego na razie ma wydech z NG i stożek nad kolektorem, więc jak to się ogarnie
powinno być troszkę lepiej
Cały swap zajął chyba ze 4-5 miesięcy do pierwszego wyjazdu, oczywiście po drodze było
parę problemów z czujniczkami, a zwłaszcza ze sterownikiem z którym się męczyłem kolejne 4 miesiące, gdzie bez pomocy kolegów bardziej doświadczonych by się nie udało. Koledze Vigo też się należą podziękowania- zawsze służył pomocą i dobrą radą. W tym momencie nawet przyjemnie się jeździ coupetą a żeby też się w środku dobrze siedziało w czasie jazdy to zamontowałem fotele recaro
i tak szczęśliwie jest samochód cały czas testowany, i co kawałek jest coś poprawiane
i jeszcze sporo rzeczy zostało do zrobienia a na koniec jak już wszystko będzie ok, to się pomaluję komorę
Jako że lakier dostał dosyć mocno przy swapie, to zafundowałem mu korektę i na to położyliśmy powłokę ceramiczną a ja przy okazji załapałem się na 3 dniowe szkolenie
z korekty i zabezpieczenia lakieru
Zanim rozpocznę walkę z przywróceniem fabrycznych parametrów silnika (a może nawet
uda się przekroczyć magiczne 300 koni ) to wypadało by zadbać o hamulce
I tak też się stało, na auto wleciały tarcze:
- przód 345x32 zacick MB
- tył 330x32 zacisk MB
LETNIA SESJA 2015
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 19:04 przez MJ, łącznie zmieniany 17 razy.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: