[Audi Cabrio 1.8T+] by DEDHI (film str.18)
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Mayday 2001 ty leniuszku
Rewelacyjna sprawa... ETKA... on line :mrgreen: na pewno przyda się każdemu i to nie tylko dla cabrio
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
I potem wybierz z lewej CarProg2
Na pewno chodzi ci o mikro-przełącznik który jest zamocowany w lewej strony siłownika/zawiasu mechanizmu dachu w schowku (strona kierowcy)
Żeby ułatwić lokalizację i sposób montażu wklejam foty dla potomnych <ok>
screen shots
tutaj jest to lepiej widoczne, oczywiście chodzi o element przy nr.17
how to use print screen
Pozdro :mrgreen:
Rewelacyjna sprawa... ETKA... on line :mrgreen: na pewno przyda się każdemu i to nie tylko dla cabrio
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
I potem wybierz z lewej CarProg2
Na pewno chodzi ci o mikro-przełącznik który jest zamocowany w lewej strony siłownika/zawiasu mechanizmu dachu w schowku (strona kierowcy)
Żeby ułatwić lokalizację i sposób montażu wklejam foty dla potomnych <ok>
screen shots
tutaj jest to lepiej widoczne, oczywiście chodzi o element przy nr.17
how to use print screen
Pozdro :mrgreen:
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
trochę czasu minęło od ostatniego postu ale to nie znaczy że nic się nie dzieje... a wręcz przeciwnie :mrgreen:
Od dłuższego czasu denerwował mnie mój tłumik końcowy Bossi, fajnie brzmiał ale
niestety przez jego budowę wyglądał jakby był opuszczony na gumach :-| więc
poszedł out i został założony tłumik RM motors RM3. Wersja na lewą stronę układu
(specyficznie cięte końcówki. Ładnie brzmi, dobrze wygląda, spasowanie na 5 <ok>
Z racji że pomału przymierzam się do swapa to najrozsądniej zacząć od hamulców,
Na początek zostały zregenerowane dwutłoczkowe Girling 60 . Całość została wypiaskowana i dostała komplet naprawczy z ASO .
Tarcze i klocki muszą trochę poczekać zanim je skompletuje bo zblokowała mnie tapicerka od A4 cabrio ale o tym za chwilę :mrgreen:
Dzięki Sagem świetna robota <ok>
cdn.
Od dłuższego czasu denerwował mnie mój tłumik końcowy Bossi, fajnie brzmiał ale
niestety przez jego budowę wyglądał jakby był opuszczony na gumach :-| więc
poszedł out i został założony tłumik RM motors RM3. Wersja na lewą stronę układu
(specyficznie cięte końcówki. Ładnie brzmi, dobrze wygląda, spasowanie na 5 <ok>
Z racji że pomału przymierzam się do swapa to najrozsądniej zacząć od hamulców,
Na początek zostały zregenerowane dwutłoczkowe Girling 60 . Całość została wypiaskowana i dostała komplet naprawczy z ASO .
Tarcze i klocki muszą trochę poczekać zanim je skompletuje bo zblokowała mnie tapicerka od A4 cabrio ale o tym za chwilę :mrgreen:
Dzięki Sagem świetna robota <ok>
cdn.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2014, 22:17 przez DEDHI, łącznie zmieniany 1 raz.
hehhehee ATLAS szybki jesteś <ok>
Do kompletu zakupiłem fabrycznie nowy komplet opon NANKANG NS2 205/45R17 88V XL
W tej cenie nie mają żadnej konkurencji...
.
[ Dodano: 2014-05-22, 22:40 ]
Po spotkaniu z ATLASem zachorowałem na tapicerkę od A4 cabrio. Problem był tylko jak ją zamontować :roll: Pomysł podpowiedział kolega Qbasa :mrgreen: Mocowania załatwił Manfred19 dzięki
Dzięki takiemu patentowi można po przez podkładki czy nakrętki regulować sobie wysokość przód tył fotela jak i lewo prawo, oryginalne szyny nie są na równym poziomie :-|
Przed spawaniem trzeba było wyciągnąć cały dywan, prawdę mówiac nie wiedziałem ze Audi robi takie solidne wytłumienia <ok>
Na razie mocowania są zabezpieczone podkładem reakacyjnym (2 warstwy ) na to pójdzie jeszcze farba.
Oczywiście tylna kanapa nie pasowała trzeba ja było przerobić skrócić
Niestety nie mam zdjęcia z obszycia końcowego skóry oparcia. W każdym razie nic nie obcinałem tylko obszyłem i przywiązałem do metalowego stelażu...
efekt końcowy :mrgreen:
.
Do kompletu zakupiłem fabrycznie nowy komplet opon NANKANG NS2 205/45R17 88V XL
W tej cenie nie mają żadnej konkurencji...
.
[ Dodano: 2014-05-22, 22:40 ]
Po spotkaniu z ATLASem zachorowałem na tapicerkę od A4 cabrio. Problem był tylko jak ją zamontować :roll: Pomysł podpowiedział kolega Qbasa :mrgreen: Mocowania załatwił Manfred19 dzięki
Dzięki takiemu patentowi można po przez podkładki czy nakrętki regulować sobie wysokość przód tył fotela jak i lewo prawo, oryginalne szyny nie są na równym poziomie :-|
Przed spawaniem trzeba było wyciągnąć cały dywan, prawdę mówiac nie wiedziałem ze Audi robi takie solidne wytłumienia <ok>
Na razie mocowania są zabezpieczone podkładem reakacyjnym (2 warstwy ) na to pójdzie jeszcze farba.
Oczywiście tylna kanapa nie pasowała trzeba ja było przerobić skrócić
Niestety nie mam zdjęcia z obszycia końcowego skóry oparcia. W każdym razie nic nie obcinałem tylko obszyłem i przywiązałem do metalowego stelażu...
efekt końcowy :mrgreen:
.
ciąg dalszy zabawy ze skórami :mrgreen: Po zamontowaniu mocowań przednich foteli i zamontowaniu tylnej kanapy wziąłem się za renowacje samej skóry. Po mimo ze skóra była w bardzo dobrym stanie (2006 rok) trzeba było ja odnowić. Po przewaleniu całego internetu i paroma rozmowami z ludźmi którzy się na tym znają, zakupiłem preparat Gliptone GT11 + GT12 do skór średnio zniszczonych i konserwowanych kilka razy w roku (od 2-4) Dzięki temu skóra stawiała prawdziwy opór po palcem, nie była śliska tylko matowa i oto mi chodziło <ok>
Kosztowało mnie to kilka godzin pracy ale efekt moim zdaniem jest bardziej niż zadowalający. Na dodatek po preparacie skóra skóra pachniała jak skóra a nie jakimś chemicznym zapachem typu pasta do butów...
Na pierwszej fotce widać fotele po renowacji a siedzisko przed różnica jest ogromna...
całość po regeneracji...
i skóra już na pokładzie z tym ze jeszcze dywan i kable nie ułożone...
Sorki za marną jakość fotek ale waliłem z komóry i w pełnym słońcu :oops:
ostatnie zdjęcie. nad podłokietnikiem zrobiła się przerwa (miałem wybór albo idealne dopasowanie góry siedziska do wnęki samochodu albo idealnie zgrany podłokietnik. Wybrałem tę pierwszą opcję tym bardziej ze dzięki temu ładnie wchodzi windshot...
Dodatkowo nie ma na zdjęciu plastikowych mocowań zagłówków
Jeżeli chodzi zagłówki to mam 2 komplety przednich i jedną tylnych ale może pójdę w inną stronę.. zobaczymy.
.
Kosztowało mnie to kilka godzin pracy ale efekt moim zdaniem jest bardziej niż zadowalający. Na dodatek po preparacie skóra skóra pachniała jak skóra a nie jakimś chemicznym zapachem typu pasta do butów...
Na pierwszej fotce widać fotele po renowacji a siedzisko przed różnica jest ogromna...
całość po regeneracji...
i skóra już na pokładzie z tym ze jeszcze dywan i kable nie ułożone...
Sorki za marną jakość fotek ale waliłem z komóry i w pełnym słońcu :oops:
ostatnie zdjęcie. nad podłokietnikiem zrobiła się przerwa (miałem wybór albo idealne dopasowanie góry siedziska do wnęki samochodu albo idealnie zgrany podłokietnik. Wybrałem tę pierwszą opcję tym bardziej ze dzięki temu ładnie wchodzi windshot...
Dodatkowo nie ma na zdjęciu plastikowych mocowań zagłówków
Jeżeli chodzi zagłówki to mam 2 komplety przednich i jedną tylnych ale może pójdę w inną stronę.. zobaczymy.
.