[Audi Cabrio 1.8T+] by DEDHI (film str.18)
@ mwmen poszło na prv
[ Dodano: 2013-02-04, 22:24 ]
Dzięki specjaliście od instalacji samochodowych Manfred19 mam już na pokładzie w cabrio AC/BC <ok> Z racji że dzisiaj było sucho i ciepło jak na zimę to przejechałem parę kilometrów cabrio co by rozruszać trochę mechanikę... i wiecie co? cały czas gęba mi cieszyła :mrgreen: Proszę zwrócić uwagę na rarytasik... przełącznik do ac/bc w przycisku z wersji na US ( nie w manetce ). Dzięki Zana
[ Dodano: 2013-02-04, 22:24 ]
Dzięki specjaliście od instalacji samochodowych Manfred19 mam już na pokładzie w cabrio AC/BC <ok> Z racji że dzisiaj było sucho i ciepło jak na zimę to przejechałem parę kilometrów cabrio co by rozruszać trochę mechanikę... i wiecie co? cały czas gęba mi cieszyła :mrgreen: Proszę zwrócić uwagę na rarytasik... przełącznik do ac/bc w przycisku z wersji na US ( nie w manetce ). Dzięki Zana
Ostatnio zmieniony 21 lip 2013, 07:51 przez DEDHI, łącznie zmieniany 1 raz.
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Antena elektryczna ciąg dalszy... teraz po zamontowaniu na samochodzie <ok>
ach te elektryczne bajery :mrgreen:
,
Pod koniec dnia, słoneczko zachodziło i nie mogłem się powstrzymać żeby fotki nie zrobić :mrgreen: w praktyce kolor cabrio to czarna perła a tutaj jakoś dziwnie wyszło :roll:
ach te elektryczne bajery :mrgreen:
,
Pod koniec dnia, słoneczko zachodziło i nie mogłem się powstrzymać żeby fotki nie zrobić :mrgreen: w praktyce kolor cabrio to czarna perła a tutaj jakoś dziwnie wyszło :roll:
Ostatnio zmieniony 07 mar 2013, 16:13 przez DEDHI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
mistrzu Joda :mrgreen: ... cabriolet zbliża się do kontaktu z kamerą profesjonalisty
Trochę się działo tylko nie był zaktualizowany wątek
Zrobione:
kompletny rozrząd
oleje + filtry
fabrycznie nowe 4 x tarcze hamulcowe + 4 x klocki
wymiana końcówek drążków + inne tuleje metalowo-gumowe
STAGE 1 obniżenie zawieszenia -40/-40mm (amory o skróconym skoku TA-Technix + sprężyny progresywne Lowtec )
wypolerowana tylna szybka dachu
uruchomiony czujnik temperatury zewnętrznej + podświetlenie zegarka elektronicznego
dołożenie dodatkowego światła STOP w blendzie
zmiana białych kierunków na pomarańczowe
zakup gumowych listew bocznych w ASO <ok>
zakup new Windschott... <ok>
Rezanie zawiechy u Sagema
STAGE 1
Fabrycznie nowe zawieszenie z 2 letnią gwarancją TA-Technix, -40 /-40 mm. Sprężyny ( krótsze progresywne ) Lowtec. Tył dodatkowo regulowany na tależykach. Na razie musi tak wystarczyć. Stage 2 to będzie sprężyny na przód -60mm a tył spokojnie na tależykach zejdzie -60mm z tym że dodatkowo musiałbym zmienić tylne opony na 205/17 a obecnie mam 235/17 i przy obciążeniu przyciera (bez zagiętych błotników). Błotników na pewno nie będę zaginał bo chce zostawić ori kształt błotników. Docelowo będzie -60mm. Już teraz w paru miejscach jak jadę do pracy przycieram brzuchem... już się boję jak będzie niżej :lol: Wielkie dzięki Sagem za pomoc i Żanie za oprawę Manfred19 za wspólną wycieczkę <ok>
Parę fotek z postępu prac :mrgreen:
sprężyny od lewej (ori B4, moje z cabrio -20mm / Lowtec -40mm )
po rozłożeniu kolumny, mała załamka :-|
następnego dnia pod garażem :mrgreen:
rezanie dodatkowych świateł stop w blendzie (w ori miejscach ) dzięki Manfred19 <ok>
W końcu czuję się bardziej bezpieczny <ok>
w końcu komplet na zegarach czyli wyświetlacz temperatury (działa) + czujnik i podświetlenie zegarka elektronicznego :mrgreen:
polerowanie tylnej szybki w cabrio.
Polerowałem ją ręcznie przy pomocy tajemniczego środka :mrgreen: Koszt 30pln ( nie licząc alkoholu :mrgreen: 2 godziny roboty
przed
w takcie polerowania
po 2 godzinach... jest ciut lepiej :mrgreen:
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:03 ]
na jesieni zeszłego roku zaimpregnowałem dach swojego cabrioleta. Różnica jest diametralna. Szczególnie to widać po deszczu dach nie jest czarny ( nie namięka) tylko jest w odcieniu jaśniejszym a krople spływają jak po szybie. Polecam takiego moda wszystkim właścicielom bezdasznikom. Koszt około 45pln/ 2 godziny roboty. Filmiki jak zachowuje się dach po impregnacji można zobaczyć sobie na znanym serwisie :mrgreen:
foty z prac
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:17 ]
new Windchott czyli najlepszy, najbardziej praktyczny zakup z którego najbardziej się cieszę :mrgreen:
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:48 ]
Oto efekt kilku godzinnej pracy nad lakierem... :mrgreen:
Trochę marna okolica na sesję ale jak zwykle zbrakło czasu na szukanie miejscówki :-|
cdn.
Trochę się działo tylko nie był zaktualizowany wątek
Zrobione:
kompletny rozrząd
oleje + filtry
fabrycznie nowe 4 x tarcze hamulcowe + 4 x klocki
wymiana końcówek drążków + inne tuleje metalowo-gumowe
STAGE 1 obniżenie zawieszenia -40/-40mm (amory o skróconym skoku TA-Technix + sprężyny progresywne Lowtec )
wypolerowana tylna szybka dachu
uruchomiony czujnik temperatury zewnętrznej + podświetlenie zegarka elektronicznego
dołożenie dodatkowego światła STOP w blendzie
zmiana białych kierunków na pomarańczowe
zakup gumowych listew bocznych w ASO <ok>
zakup new Windschott... <ok>
Rezanie zawiechy u Sagema
STAGE 1
Fabrycznie nowe zawieszenie z 2 letnią gwarancją TA-Technix, -40 /-40 mm. Sprężyny ( krótsze progresywne ) Lowtec. Tył dodatkowo regulowany na tależykach. Na razie musi tak wystarczyć. Stage 2 to będzie sprężyny na przód -60mm a tył spokojnie na tależykach zejdzie -60mm z tym że dodatkowo musiałbym zmienić tylne opony na 205/17 a obecnie mam 235/17 i przy obciążeniu przyciera (bez zagiętych błotników). Błotników na pewno nie będę zaginał bo chce zostawić ori kształt błotników. Docelowo będzie -60mm. Już teraz w paru miejscach jak jadę do pracy przycieram brzuchem... już się boję jak będzie niżej :lol: Wielkie dzięki Sagem za pomoc i Żanie za oprawę Manfred19 za wspólną wycieczkę <ok>
Parę fotek z postępu prac :mrgreen:
sprężyny od lewej (ori B4, moje z cabrio -20mm / Lowtec -40mm )
po rozłożeniu kolumny, mała załamka :-|
następnego dnia pod garażem :mrgreen:
rezanie dodatkowych świateł stop w blendzie (w ori miejscach ) dzięki Manfred19 <ok>
W końcu czuję się bardziej bezpieczny <ok>
w końcu komplet na zegarach czyli wyświetlacz temperatury (działa) + czujnik i podświetlenie zegarka elektronicznego :mrgreen:
polerowanie tylnej szybki w cabrio.
Polerowałem ją ręcznie przy pomocy tajemniczego środka :mrgreen: Koszt 30pln ( nie licząc alkoholu :mrgreen: 2 godziny roboty
przed
w takcie polerowania
po 2 godzinach... jest ciut lepiej :mrgreen:
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:03 ]
na jesieni zeszłego roku zaimpregnowałem dach swojego cabrioleta. Różnica jest diametralna. Szczególnie to widać po deszczu dach nie jest czarny ( nie namięka) tylko jest w odcieniu jaśniejszym a krople spływają jak po szybie. Polecam takiego moda wszystkim właścicielom bezdasznikom. Koszt około 45pln/ 2 godziny roboty. Filmiki jak zachowuje się dach po impregnacji można zobaczyć sobie na znanym serwisie :mrgreen:
foty z prac
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:17 ]
new Windchott czyli najlepszy, najbardziej praktyczny zakup z którego najbardziej się cieszę :mrgreen:
cdn.
[ Dodano: 2013-05-17, 22:48 ]
Oto efekt kilku godzinnej pracy nad lakierem... :mrgreen:
Trochę marna okolica na sesję ale jak zwykle zbrakło czasu na szukanie miejscówki :-|
cdn.
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, 10:14 przez DEDHI, łącznie zmieniany 1 raz.