Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Cabrio 1.8T+] by DEDHI (film str.18)

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 06 sie 2013, 21:16

atlas mnie komplet poduszek na silnik + skrzynia wyszedł około 300 zł więc nie daleko do 1000 zł :) nie wiem z kąd ta cena :)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 07 sie 2013, 11:10

Komplet poduszek nie jest jeszcze tak kosmicznie drogi, jakby się mogło wydawać. Za komplet zapłaciłem około 300pln. Oczywiście dochodzi do tego robocizna. W sumie łatwa jest wymiana, tylko wskazany jest podnośnik :mrgreen: Najdroższa z tego wszystkiego jest lewa (od kierowcy) która najczęściej się zrywa. Koszt lewej Febi (z śrubami) około 160pln a za tylne do skrzyni (Meyle) płaciłem około 40pln. (szt) Grzechem więc było nie zmienić kompletu ;-)
Jeżeli ktoś by potrzebował to mam prawą poduchę używaną do ABK którą oddam za browara :mrgreen: a jej stan jest na zdjęciu ;-)
@ Doraniek silnik myłem preparatem K2, mało agresywny i tak samo skuteczny :mrgreen: Ale coś za coś, bardziej agresywnego nie chciałem ze względu na przewody gumowe. Całość spłukana myjką ciśnieniową, wtyczki, kopułka zabezpieczona. Dla bezpieczeństwa wszystko wydmuchane kompresorem, szczególnie trzeba otworzyć kopułkę i dmuchnąć.Uwaga : do mycia silnik musi koniecznie być zimny ;-) Po umyciu silikon na gumy, we wtyczki i złączki preparat do poprawy styków i teraz mała tajemnica :mrgreen: elementy aluminiowe spryskałem WD40, tworzy się na nich cienki filtr nie korodują i nie utleniają ( nie pojawiają się białe plamy) i ładnie się świecą <ok>

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 07 sie 2013, 15:05

DEDHI, nie potrzebny jest podnosnik taki jak na zdjęciu do wymiany poduch :mrgreen: ja wymieniłem pod blokiem leząc pod autem dźwigniętym na lewarku <ok>

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 sie 2013, 20:04

W takim razie do V6 kosztują 3 razy tyle.

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 07 sie 2013, 20:54

altlas nie nie :) wszystko zależy od zniżek i od ogarnięcia przedstawiciela handlowego :)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 07 sie 2013, 23:41

Igor ma bardzo dobre zniżki, bo zwykle wszystkie części wychodziły od niego taniej niż inni na forum znajdywali. A za jedną poduchę do V6 krzyczeli 300zł, a duo chciał chyba 250zł za używaną :)
Ja akurat miałem zepsutą tylko tą gumę od przodu silnika, ale ona 8zł kosztowała z poliuretanu :) Ale Igor potrzebuje jednej pod silnik.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 08 sie 2013, 23:32

DEDHI, powoli, ale sukcesywnie do przodu - i tak trzymaj <piwo>

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 09 sie 2013, 12:43

może być tak jak Atlas mówi ;-) ceny części do V6 mogą być dużo droższe niż do ABK. A do V8 już nie wspomnę bo to inna liga... ale coś za coś ;-)
Dzięki Sagem :mrgreen: a duży podnośnik to dla tego że plecy już nie te co kiedyś :lol:

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 17 wrz 2013, 16:36

na żywo jeszcze lepiej się prezentuje mimo pogody :-| niż na fotkach, fajny cab, wszystko do ogarnięcia powoli do przodu, szerokosci <ok>

Awatar użytkownika
daawidd95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 13 wrz 2013, 19:40
Lokalizacja: Wisła Mała

Post autor: daawidd95 » 21 paź 2013, 22:59

Piękna maszyna tylko pogratulować :) :-D

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 11 lis 2013, 16:26

trochę tematów się uzbierało więc skrobnę co i jak :mrgreen: Zresztą jak robić to albo dobrze albo wcale... a jak mówią specjaliści: jak pić to chlać, jak rzygać to po co całą wannę :lol:

:arrow: nowy grill RS2 (wersja dla ubogich ;-) )
:arrow: wymiana sondy lamba czyli mod Manfred10
:arrow: wymiana szkła obudowy zegarów dodatkowych i licznika głównego (stare były porysowane i popękane)
:arrow: zmiana koloru panelu radia jvc
:arrow: wymiana amortyzatorów klapy bagażnika
:arrow: wymiana listwy chromowanej + mechanizmu otwierania dachu z zamkami
:arrow: wymiana uszczelki drzwi kierowcy
:arrow: wymiana trójkąta ostrzegawczego (był połamany)
:arrow: wymiana czujnika temperatury oleju



:arrow: nowy grill RS2 (wersja dla ubogich ;-) ) Jest to hybryda 2 grili: oryginalny Audi i Kamei. Mod mnie prawie wykończył bo zmarnowałem na niego około 100 godzin pracy. W tym obróbka, przygotowanie, szlifowanie, malowanie i tak kilkanaście razy aż do gotowego stanu. Trudność polegała na tym że grill od kamei jest na siatce stalowej a nie aluminiowej jak zwykłe siateksy z giełdy. Wycinanie żeberek mnie ominęło bo ramkę kupiłem od Atlasa ;-) . Wszystko było spawane na gorąco. Marnie się szlifuje ten plastik Audi a i klei się jeszcze gorzej. Uzupełnianie ubytków a szczególnie znaczka Audi było bardzo pracochłonne. Znaczek ABT był produktem surowym Maszu , ja go obrobiłem, przepolerowałem i pomalowałem krawędzie. Dlaczego hybryda? bo nie widać mocowań tak jak w przypadku zwykłej przeróbki z ori grila w którym zostawia się mocowania, tutaj wykorzystałem Kamei. Minusem tego rozwiązania jest o 3-4mm bardziej wystający grill. Podoba się? czy wieś tuning? ;-)
Użyte materiały:
3 spray matowe czarne
1 spray podkładowy
klej Patex Fix do połączeń elastycznych
zestaw żywicy epoksydowej + utwardzacz + mata szklana
szpachlówka wykańczająca
spora ilość papierów ściernych różnych gradacji... producent zmarnował na te papiery małą szkółkę lasu :mrgreen: i oczywiście...
niewyobrażalna ilość alkoholu :mrgreen:

Obrazek


Obrazek


Obrazek



Obrazek




Obrazek


Obrazek


Obrazek





:arrow: zmiana koloru panelu radia jvc
srebrny się słabo komponował więc machnąłem go w czarny mat :mrgreen:



Obrazek


Obrazek




:arrow: wymiana amortyzatorów klapy bagażnika, oczywiście komplecik fabrycznie nowe, klapa śmiga jak nóweczka :mrgreen:



Obrazek




:arrow: wymiana listwy chromowanej + mechanizmu otwierania dachu z zamkami i klamką
Moja byłą porysowana i klamka byłą zraczała a tutaj ''prawie'' nóweczka, nie śmigana. Pozdro dla Wysia



Obrazek




:arrow: wymiana sondy lamba czyli mod Manfred10

Jeżeli nie zanudziłem was czytaniem to chciałem wam przedstawić bardzo ciekawy mod kolegi Manfred19 <ok> Samochód chodził nie tak jak powinien, chodzi mi o płynnośc obrotów przy zmianie biegów, reakcję przy odpalaniu i na ssaniu :mrgreen: a także miałem wrażenie że za dużo palił. Podejrzenie padło na sondę lamba. Po podłączeniu do komputera nie wywalało błędów ale napięcie było stałe i czasami tylko się zmieniało :shock: Okazało się że albo sonda jest walnięta albo gubiła masę. Kupiłem sondę od Fiata marea. Celowo (ortodoksi proszę nie zabiajać ;-) ponieważ poprzednia z audi długo nie pożyła a ta jest 4 przewodowa i przewód masowy jest wyprowadzony. Wystarczyło dokupić wtyczkę 4 pinową za 5 pln. Dodatkowo sonda z Fiata jest robiona przez Boscha i ma cechy audi vw, wiec oryginał tylko że dla fiata sprzedaje się za 1/3 ceny co dla Audi :-| Teraz powiem wam że samochód chodzi rewelacyjnie, bardzo czuły na ruchy gazem, chodzi bardzo płynnie, żadnego szarpania... idzie jak zły <ok> Dzięki Manfred19


tak wygląda stara sonda z Audi 3 przewodowa


Obrazek



A tak przewód do sondy na 4 piny ( z przewodem masowym) teraz nic nie gubi... polecam każdemu <ok>


Obrazek





Dalsze mody w toku... ;-)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2013, 20:19 przez DEDHI, łącznie zmieniany 5 razy.

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 11 lis 2013, 16:43

DEDHI pisze:Mod mnie prawie wykończył bo zmarnowałem na niego około 100 godzin pracy.
ja w 100 godzin przebudowalem motocykl. klekajcie narody...

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 11 lis 2013, 17:04

Ile płaciłes za siłownik do klapy? Bo u mnie juz też przestał się z klapą siłować :-P

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 11 lis 2013, 18:14

jeszcze pryśnij ten siateks w zderzaku :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 11 lis 2013, 18:39

Jak zwykle schludnie i dokładnie - to mi się podoba Panie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga