Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AHU 99r] cabrio by hemp

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 gru 2010, 22:41

Ładny bezdasznik w zimie :-)
PS- Filmow nie mam :-P

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 23 gru 2010, 13:34

To chyba najmlodsze Cabrio na naszym Forum. Fajnie ze produkowali je az do 2000 roku. Ciekawe jak te 90 koni radzi sobie z buda Cabrioletu. Pewnie zwyczajnie nie jedzie jak ABT w B4 sedan. ;-) Tarcze z S2 na dodatek zardzewiale moim zdaniem niepotrzebne sa przy takim silniku. Silnika nie modyfikuj bo go mozesz zabic. Chyba ze to jacys dobrzy fachowcy beda. Auto piekne a i postaraj sie o lepsze fotki wnetrza. Zegary sa takie jak w A8 D2.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 13:40 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 gru 2010, 13:36

KORU pisze:Ciekawe jak te 90 koni radzi sobie z buda Cabrioletu. Pewnie zwyczajnie nie jedzie jak ABT w B4 sedan. Tarcze z S2 na dodatek zardzewiale moim zdaniem niepotrzebne sa przy takim silniku
pare razy czary mary i objezdzac bedzie kazda Vkę ;]

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 23 gru 2010, 13:43

To jest silnik do oszczednej jazdy po bulwarze, a nie do podnoszenia mocy. Pozyjemy zobaczymy. :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 gru 2010, 13:46

kazdy TDi od 1z w gore jest podatny na podnoszenie mocy, ale jak kto woli ;]

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 gru 2010, 14:00

KORU, po czym sądzisz że podniesienie mocy może zabić silnik??

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1370
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 23 gru 2010, 14:55

KORU pisze:Tarcze z S2 na dodatek zardzewiale
:shock: pfffffffffffhaha :mrgreen:
postaw auto tak moze z dwa trzy dni pod golym niebem bez kół to zobaczysz, ze tez bedziesz mial "zardzewiale" :-P

pozdrawiam i czekam na dalsze modyfikacje <piwo>

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 23 gru 2010, 16:22

co do tarcz to nawet mi się nie chce komentować ;)
ale seryjne heble sobie zdecydowanie nie radzą auto wazy 1400kg

a co do podnoszenia mocy

to seria w ogóle sobie nie radziła a seria była zdrowa korekcje ładne turbo zdrowe przepływka zdrowa a wyprzedzanie było udręka


teraz po programie jest dużo fajniej auto jakoś się napędza do tych 130km/h wcześniej 100 jechało a resztę można było mierzyć kalendarzem
co do modów silnika
przede wszystkim turbo z kierownicami spalin najprawdopodobniej pójdzie to co jest aktualnie w coupe czyli hybryda gt17
zmiana wtryskiwaczy
i zdrowa pompa z afna plus jakiś intercooler bo ten na pewno nie będzie chciał współpracować
i pewnie sprzęgło się skończy to pójdzie spiek
planowana moc 180 może lepiej
plus drugi program przełączany przełącznikiem na jakieś bez dymne 160 koników
z innych modow
to dołożenie klimy
podgrzewania siedzeń
podgrzewane lusterek i spryskiwaczy
zmiana zegarów na te od a6 bo przy tych modach w silniku temperatura oleju jest mi bardzo potrzebna
zmiana rozstawu na 5x112
przegląd zawieszenia (heble s2 i wahacze)
plus gwint a jak budżet pozwoli to może air ride
i kola z rs6

mam nadzieje ze wszystko będzie gotowe do maja 2011

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 gru 2010, 16:26

hemp, pytanie... co maja w sobie te kute wahacze z esy?
hemp pisze:mam nadzieje ze wszystko będzie gotowe do maja 2011
to grubo, mam nadzieje sie zobaczyc gdzies znowu ;]

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 23 gru 2010, 17:24

większe tulejki i nie są ogólnie dostępne wiec w sumie to jakiś rarytas 8-)

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 24 gru 2010, 01:08

Tarcze zardzewiałe takie sa fakty wazne tylko zeby byla odpowiednia ich grubosc. Nowe bylyby lepsze. ;-) Juz jedno Audi Cabrio z 1.9 TDI we Wroclawiu zostalo dlubniete na ok. 200 KM i po jakims czasie wyzionęło ducha na autostradzie. Dlatego trzeba uwazac przy podnoszeniu mocy w tym silniku. Niestety 90 KM w Cabrio to zwyczajna pomyłka działu inzynierskiego, dlatego rozumiem ze chcesz podniesc moc. Jednak mialo to byc auto dla narzeczonej. :-) Ile waży Cabrio tak jak stoi bez kierowcy ? Mozna odczytac z tabliczki znamionowej w komorze silnikowej. Moje 2.0 ABT w B4 sedan tez nie jedzie mimo ze jest pewnie lzejsze niz buda Cabrio.

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 24 gru 2010, 08:32

hemp pisze: auto wazy 1400kg
co z tego, że ABT jest dużo lżejsze jak ma ok. 150Nm w serii, a 1Z czy tam AHU ponad 200Nm :->

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 gru 2010, 10:16

i wlasnie dzieki tym 200Nm, do 100 to jakos sie jedzie, pozniej dopiero jak to okreslil hemp mozna liczyc kalendarzem przebywane km ;p

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 09 sty 2011, 21:49

cabrio ma chyba zmienia skrzynie 160km/h v-max według nawigacji wy tez tak macie ???

Awatar użytkownika
misiek_30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 09 lis 2010, 21:26
Lokalizacja: Stara Wieś - Śląsk

Post autor: misiek_30 » 09 sty 2011, 22:12

Młoda deskorolka ,i jeszcze z takim silnikiem ,jesli chodzi o podnoszenie mocy silnika to moge powiedzieć że do 160 koni jeszcze nie dymi ,a jeśli potrzebujesz coś z większą mocą i masz ciężką nogę to długo traktora w granicach 200 koni bezawaryjnie nie utrzymiesz :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl