[B4 AHU 99r] cabrio by hemp
To chyba najmlodsze Cabrio na naszym Forum. Fajnie ze produkowali je az do 2000 roku. Ciekawe jak te 90 koni radzi sobie z buda Cabrioletu. Pewnie zwyczajnie nie jedzie jak ABT w B4 sedan. Tarcze z S2 na dodatek zardzewiale moim zdaniem niepotrzebne sa przy takim silniku. Silnika nie modyfikuj bo go mozesz zabic. Chyba ze to jacys dobrzy fachowcy beda. Auto piekne a i postaraj sie o lepsze fotki wnetrza. Zegary sa takie jak w A8 D2.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 13:40 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.
co do tarcz to nawet mi się nie chce komentować
ale seryjne heble sobie zdecydowanie nie radzą auto wazy 1400kg
a co do podnoszenia mocy
to seria w ogóle sobie nie radziła a seria była zdrowa korekcje ładne turbo zdrowe przepływka zdrowa a wyprzedzanie było udręka
teraz po programie jest dużo fajniej auto jakoś się napędza do tych 130km/h wcześniej 100 jechało a resztę można było mierzyć kalendarzem
co do modów silnika
przede wszystkim turbo z kierownicami spalin najprawdopodobniej pójdzie to co jest aktualnie w coupe czyli hybryda gt17
zmiana wtryskiwaczy
i zdrowa pompa z afna plus jakiś intercooler bo ten na pewno nie będzie chciał współpracować
i pewnie sprzęgło się skończy to pójdzie spiek
planowana moc 180 może lepiej
plus drugi program przełączany przełącznikiem na jakieś bez dymne 160 koników
z innych modow
to dołożenie klimy
podgrzewania siedzeń
podgrzewane lusterek i spryskiwaczy
zmiana zegarów na te od a6 bo przy tych modach w silniku temperatura oleju jest mi bardzo potrzebna
zmiana rozstawu na 5x112
przegląd zawieszenia (heble s2 i wahacze)
plus gwint a jak budżet pozwoli to może air ride
i kola z rs6
mam nadzieje ze wszystko będzie gotowe do maja 2011
ale seryjne heble sobie zdecydowanie nie radzą auto wazy 1400kg
a co do podnoszenia mocy
to seria w ogóle sobie nie radziła a seria była zdrowa korekcje ładne turbo zdrowe przepływka zdrowa a wyprzedzanie było udręka
teraz po programie jest dużo fajniej auto jakoś się napędza do tych 130km/h wcześniej 100 jechało a resztę można było mierzyć kalendarzem
co do modów silnika
przede wszystkim turbo z kierownicami spalin najprawdopodobniej pójdzie to co jest aktualnie w coupe czyli hybryda gt17
zmiana wtryskiwaczy
i zdrowa pompa z afna plus jakiś intercooler bo ten na pewno nie będzie chciał współpracować
i pewnie sprzęgło się skończy to pójdzie spiek
planowana moc 180 może lepiej
plus drugi program przełączany przełącznikiem na jakieś bez dymne 160 koników
z innych modow
to dołożenie klimy
podgrzewania siedzeń
podgrzewane lusterek i spryskiwaczy
zmiana zegarów na te od a6 bo przy tych modach w silniku temperatura oleju jest mi bardzo potrzebna
zmiana rozstawu na 5x112
przegląd zawieszenia (heble s2 i wahacze)
plus gwint a jak budżet pozwoli to może air ride
i kola z rs6
mam nadzieje ze wszystko będzie gotowe do maja 2011
Tarcze zardzewiałe takie sa fakty wazne tylko zeby byla odpowiednia ich grubosc. Nowe bylyby lepsze. Juz jedno Audi Cabrio z 1.9 TDI we Wroclawiu zostalo dlubniete na ok. 200 KM i po jakims czasie wyzionęło ducha na autostradzie. Dlatego trzeba uwazac przy podnoszeniu mocy w tym silniku. Niestety 90 KM w Cabrio to zwyczajna pomyłka działu inzynierskiego, dlatego rozumiem ze chcesz podniesc moc. Jednak mialo to byc auto dla narzeczonej. Ile waży Cabrio tak jak stoi bez kierowcy ? Mozna odczytac z tabliczki znamionowej w komorze silnikowej. Moje 2.0 ABT w B4 sedan tez nie jedzie mimo ze jest pewnie lzejsze niz buda Cabrio.