COUPE by van_dall - s2 front, azev a, jasna skóra, -60
Czyli sposób rozklejania tak jak w przypadku halogenówMaszu pisze:kierunek do wrzatku wkladasz, czekasz az klej rozmieknie, nagrzeje sie i odchodzi spoko <ok>Bastek pisze:tzn w jaki sposób je rozklejałeś do malowania?
mozna jeszcze opalarka ale czesto zdarza sie ze na plastiku od keirunku tworza sie mikro babelki...
Biała ładnie się prezentuje
Koledzy, kierunków wrzątkiem nie rozkleicie. A już na pewno nie te białe (nie są ori). Ten klej nie jest w formie gumy, tylko twardego plastiku.
Dobry, ostry nożyk do tapet to podstawa. One nigdy nie są mega idealnie sklejone i zawsze znajdzie się gdzieś minimalna szpara aby nożyk dotknął tego kleju. I wtedy powoli zaczynamy skrobac. Skrobać skrobać, skrobać, kawałek po kawałku. W końcu nożyk przejdzie w którymś punkcie na wylot i wtedy ciągniemy na maksa i klej zacznie pękać, aż w końcu "odkroimy" klosz od reszty.
Później jeszcze dużo, dużo zabawy papierem ściernym aby pozbyć się resztek kleju z klosza, malowanie i sklejamy na czarny silikon Ja szkiełek tym sposobem nie połamałem, ale trzeba nieco wyczucia. Natomast samo klejenie i malowanie robiłem 3 razy, bo ten klej zostawia brzydkie ślady na szkiełku i dookoła były białe prześwity po parę mm.
PS. Dzięki za dobre słowo Inne kółko będzie obowiązkowo, jeżeli praca dopiszę i zawieszenie nieco w dół jak najbardziej też <ok>
Dobry, ostry nożyk do tapet to podstawa. One nigdy nie są mega idealnie sklejone i zawsze znajdzie się gdzieś minimalna szpara aby nożyk dotknął tego kleju. I wtedy powoli zaczynamy skrobac. Skrobać skrobać, skrobać, kawałek po kawałku. W końcu nożyk przejdzie w którymś punkcie na wylot i wtedy ciągniemy na maksa i klej zacznie pękać, aż w końcu "odkroimy" klosz od reszty.
Później jeszcze dużo, dużo zabawy papierem ściernym aby pozbyć się resztek kleju z klosza, malowanie i sklejamy na czarny silikon Ja szkiełek tym sposobem nie połamałem, ale trzeba nieco wyczucia. Natomast samo klejenie i malowanie robiłem 3 razy, bo ten klej zostawia brzydkie ślady na szkiełku i dookoła były białe prześwity po parę mm.
PS. Dzięki za dobre słowo Inne kółko będzie obowiązkowo, jeżeli praca dopiszę i zawieszenie nieco w dół jak najbardziej też <ok>
Czas na kolejne malutkie modyfikacje.
- czarne halogeny - tutaj porównanie czarnego z ori ale obecnie na aucie oba już są gotowe (fotki kiedys tam w wolnym czasie wrzucę).
- zaślepki dziur po korbotroniku oklejone skórą. Takie coś udało mi się własnoręcznie wyrezać:
- A tu taka mała przymiarka kółeczek które będą moje za miesiąc, może dwa. Azevy tył 9 cali szerokości przód 7,5. Kolor jakiś ciemny grafit :
Jak te felgi trafią do mojej coupe to od razu zawias idzie w dół <ok>
- czarne halogeny - tutaj porównanie czarnego z ori ale obecnie na aucie oba już są gotowe (fotki kiedys tam w wolnym czasie wrzucę).
- zaślepki dziur po korbotroniku oklejone skórą. Takie coś udało mi się własnoręcznie wyrezać:
- A tu taka mała przymiarka kółeczek które będą moje za miesiąc, może dwa. Azevy tył 9 cali szerokości przód 7,5. Kolor jakiś ciemny grafit :
Jak te felgi trafią do mojej coupe to od razu zawias idzie w dół <ok>
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 23:13 przez van_dall, łącznie zmieniany 2 razy.
Czas na mały up tematu. Felgi o których pisałem wcześniej, są juz u mnie. Trwa ich renowacja, ale same z tym problemy i generalnie idzie jak krew z nosa.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.