COUPE by van_dall - s2 front, azev a, jasna skóra, -60
Czyli sposób rozklejania tak jak w przypadku halogenówMaszu pisze:kierunek do wrzatku wkladasz, czekasz az klej rozmieknie, nagrzeje sie i odchodzi spoko <ok>Bastek pisze:tzn w jaki sposób je rozklejałeś do malowania?
mozna jeszcze opalarka ale czesto zdarza sie ze na plastiku od keirunku tworza sie mikro babelki...
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Biała ładnie się prezentuje
![:-)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Koledzy, kierunków wrzątkiem nie rozkleicie. A już na pewno nie te białe (nie są ori). Ten klej nie jest w formie gumy, tylko twardego plastiku.
Dobry, ostry nożyk do tapet to podstawa. One nigdy nie są mega idealnie sklejone i zawsze znajdzie się gdzieś minimalna szpara aby nożyk dotknął tego kleju. I wtedy powoli zaczynamy skrobac. Skrobać skrobać, skrobać, kawałek po kawałku. W końcu nożyk przejdzie w którymś punkcie na wylot i wtedy ciągniemy na maksa i klej zacznie pękać, aż w końcu "odkroimy" klosz od reszty.
Później jeszcze dużo, dużo zabawy papierem ściernym aby pozbyć się resztek kleju z klosza, malowanie i sklejamy na czarny silikon
Ja szkiełek tym sposobem nie połamałem, ale trzeba nieco wyczucia. Natomast samo klejenie i malowanie robiłem 3 razy, bo ten klej zostawia brzydkie ślady na szkiełku i dookoła były białe prześwity po parę mm.
PS. Dzięki za dobre słowo
Inne kółko będzie obowiązkowo, jeżeli praca dopiszę i zawieszenie nieco w dół jak najbardziej też <ok>
Dobry, ostry nożyk do tapet to podstawa. One nigdy nie są mega idealnie sklejone i zawsze znajdzie się gdzieś minimalna szpara aby nożyk dotknął tego kleju. I wtedy powoli zaczynamy skrobac. Skrobać skrobać, skrobać, kawałek po kawałku. W końcu nożyk przejdzie w którymś punkcie na wylot i wtedy ciągniemy na maksa i klej zacznie pękać, aż w końcu "odkroimy" klosz od reszty.
Później jeszcze dużo, dużo zabawy papierem ściernym aby pozbyć się resztek kleju z klosza, malowanie i sklejamy na czarny silikon
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
PS. Dzięki za dobre słowo
![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
Czas na kolejne malutkie modyfikacje.
- czarne halogeny - tutaj porównanie czarnego z ori ale obecnie na aucie oba już są gotowe (fotki kiedys tam w wolnym czasie wrzucę).
![Obrazek]()
- zaślepki dziur po korbotroniku oklejone skórą. Takie coś udało mi się własnoręcznie wyrezać:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
- A tu taka mała przymiarka kółeczek które będą moje za miesiąc, może dwa. Azevy tył 9 cali szerokości przód 7,5. Kolor jakiś ciemny grafit :
![Obrazek]()
Jak te felgi trafią do mojej coupe to od razu zawias idzie w dół <ok>
- czarne halogeny - tutaj porównanie czarnego z ori ale obecnie na aucie oba już są gotowe (fotki kiedys tam w wolnym czasie wrzucę).
- zaślepki dziur po korbotroniku oklejone skórą. Takie coś udało mi się własnoręcznie wyrezać:
- A tu taka mała przymiarka kółeczek które będą moje za miesiąc, może dwa. Azevy tył 9 cali szerokości przód 7,5. Kolor jakiś ciemny grafit :
Jak te felgi trafią do mojej coupe to od razu zawias idzie w dół <ok>
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 23:13 przez van_dall, łącznie zmieniany 2 razy.
Czas na mały up tematu. Felgi o których pisałem wcześniej, są juz u mnie. Trwa ich renowacja, ale same z tym problemy i generalnie idzie jak krew z nosa.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
![Obrazek]()
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.