kazdy ma swoje gusta!StaSiu pisze: Dobrze jest tak jak jest.
Deskorolka
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
za szybko sie wzialem za halogeny, pierwszym pomyslem bylo oklejenie ich folia chromowana jak mial UFO, jednak nie wyszlo pozniej chcialem sprawdzic jak sie bedzie prezentowal czarny halogen, mialem mieszane uczucia i dzwonilem o chromowanie, ale mogli by pomalowac tylko orginalny plastik, na malowany szprejem juz nie dawali gwarancji, wiec przy okazji malowania zderzaka oddalem do lakierowania halogeny i obramowki soczewek ktore tez byly juz czarne, wiec raz ze musialbym miec orginalne ramki zeby byly srebrne, a dwa taka jak jest mi pasuje i nie bede tego zmienial tak samo jak nie bede sciagal znaczka RS2, kazdy samochod musi miec cos co sie reszcie podobac nie bedzie, bo wtedy auto moglo by byc uznane za ideal :mrgreen:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
na poczatku nie parowaly, najciekawsze jest to ze w prawym halogenie ladnie wyczyscilem szybke z silikonu i nie bylo zadnych bialych sladow po sklejeniu, natomiastw lewym juz mi sie nie chcialo i przebijal ten szary silikon, rok temu tak przelatalem sezon, na poczatku tego sezonu rozkleilem ten lewy, wyczyscilem i na nowo skleilem, a zaczal parowac prawy halogen, moze cos sie stalo z silikonem, skurczyl sie czy cos i przepuszcza... jednak podjerzewam tez ze winna moze byc uszczelka dekielka z tylu halogenu, a na to juz nie mam wplywu
co do folii, UFO to robil na zwyklym halogenie, tam krawedzie sa prostopadle i latwo to okeic, natomiast porszaki maja takie oble ksztalty i nie trzymalo sie to kupy, moze potrzeba bylo wiecej cierpliwosci ktorej mi brak i da sie to zrobic, wiec mozna wciaz probowac
co do folii, UFO to robil na zwyklym halogenie, tam krawedzie sa prostopadle i latwo to okeic, natomiast porszaki maja takie oble ksztalty i nie trzymalo sie to kupy, moze potrzeba bylo wiecej cierpliwosci ktorej mi brak i da sie to zrobic, wiec mozna wciaz probowac
Ja rozklejałem i chromowałem wnętrza moich halogenów i na początku parował silikon. Po tygodniu przestało parować i jest ok do dziś nawet jadąc w deszczu, albo gdy auto przestoi na deszczu całą noc na zewnątrz.
Najlepszy patent na parowanie mają Land Rovery, gdzie do halogenów wchodzą dwie rurki dające obieg ciepłego powietrza pobierane z silnika Tam nawet jak halogeny się zamoczą w trudnych warunkach to momentalnie odparowują.
Najlepszy patent na parowanie mają Land Rovery, gdzie do halogenów wchodzą dwie rurki dające obieg ciepłego powietrza pobierane z silnika Tam nawet jak halogeny się zamoczą w trudnych warunkach to momentalnie odparowują.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10
co chcesz, na brocku też dobrze wyglądałKolczat pisze: ale co by nie bylo, to w koncu czesc wkladu pracy jest Twoja, bo tak to by sie auto dalej na brocku bujalo :mrgreen:
, jakbym słyszał moją... :lol: :lol: :lol:szuan pisze:("kupisz sobie kiedyś takie? powiedz, że tak") :mrgreen:
a co do klejenia, parowania halo, jakoś u mnie nie było tego problemu, rozkleiłem, pomalowałem ramki i skleiłem silikonem, szklarskim, czarnym (bo wiem, że wygląda jak kupa klejone na siwy, bezbarwny czy inne tego typu... a cena ta sama ) - przed montażem leżało otwarte parę dni w garażu, bo był ważniejsze rzeczy do zrobienia przy aucie niż ich montaż. Do dziś nic nie zaparowało :->
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 wrz 2013, 11:04
- Lokalizacja: Racibórz