Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Moje Audi Coupe

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Karbiz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2007, 19:21
Lokalizacja: puck

Post autor: Karbiz » 29 mar 2008, 12:11

ja swojej pszczolki wam jeszcze niepokaze bo za duzo jest przy niej na razie pracy. ale jak zrobie to co mi siedzi w glowie to na pewno ją zobaczycie. macie moze jakies pomysly jak zwiekszyc moc w mojej coupejce? bo te 136 to juz malo :mrgreen:

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 30 mar 2008, 12:07

Karbiz pisze:macie moze jakies pomysly jak zwiekszyc moc w mojej coupejce? bo te 136 to juz malo :mrgreen:
Sprzedać i kupic mocniejszą

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 30 mar 2008, 20:22

Doprowadzić do seryjnej mocy i będzie ok. Nie baw się w żadne hity zwiększające moc z allegro. Myślę, że jak doprowadzisz do serii to będziesz zadowolony. Powodzenia w pracach.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 30 mar 2008, 20:28

8S3 pisze:Doprowadzić do seryjnej mocy i będzie ok
a skąd wiesz że jest nieseryjny??

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 30 mar 2008, 22:08

bo
Karbiz pisze:duzo jest przy niej na razie pracy.
:->

zresztą zakładam że auto po tylu latach pewnie już mocy seryjnej nie ma...
Poza tym doprowadzenie do serii to wszystko co dobrego można zrobić, takie jest moje zdanie.

Karbiz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 27 lis 2007, 19:21
Lokalizacja: puck

Post autor: Karbiz » 02 kwie 2008, 20:50

Doprowadzić do seryjnej mocy i będzie ok.
jezeli chodzi o silnik to jest on bardzo zadbany. auto jest w automacie takze silnik jest ok. ja myslalem o zalozeniu strumienicy i filtra a nie zadne zabawki z allegro bo nie wierze w to. mysle tutaj bardziej o stopniowej ingerencji w silnik zeby wyciagnac co sie da z tego silnika

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 02 kwie 2008, 21:00

Karbiz pisze:strumienicy i filtra
to lepsiejsze zabawki :roll: niż
Karbiz pisze:zabawki z allegro

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 02 kwie 2008, 21:03

Ja u siebie też myślałem o taki zestawie ale po czytaniu AKP i AKP80 i paru innych miejsc stwierdziłem, że nie ma jak seria. Przejrzyj wykresy z hamowni po montażu różnych tuningowych rzeczy: http://www.chojnacki.com.pl/testy.php
Tu jest opisane jak idą 2 auta z tym samym silnikiem, jeden ze stożkiem itp, drugi bez ale to w sporym przybliżeniu, bo test nie był super dokładny viewtopic.php?t=10880&postdays=0&postorder=asc&start=75
A właśnie... stożek daje taki charakterystyczny dźwięk, takie dudnienie przy max. wciśniętym gazie. Trochę zagłuszy Ci to pracę 5-o cylindrowca.
Jeśli masz dobre świece, kable, filtry, olej świeży to chyba nie ma sensu kombinować. Ja bym nic nie robił ale jak chcesz.

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 lip 2008, 20:37

po pierwsze określ się czy to ma być dziesiątka czy dwudziestka
dwudziestkę dużo łatwiej trafić niż dziesiątkę. Natomiast szesnastka to w dużej większości juz tylko przednia ośka.
jeśli chcesz wrzucać gaz to polecam mimo wszystko 16stkę
zarówno 10 jak i 20V w 2300 z gazem to nieporozumienie. jedno i drugie nie lubi gazu.
spalanie to rzecz względna od :
stylu jazdy
miejsca jazdy ( miasto miejscowość)
czy to trasa czy miasto
ustawień gazowników skład mieszanki
instalacji gazowej
stanu silnika
jakości gazu i temperatury zewnętrznej

w przypadku kupna coupe nie patrzy się na silnik ( jeśli nei masz ściśle sprecyzowanego ) tylko na stan techniczny i ogólny auta.
szukaj najwyżej jak możesz wybieraj najlepszy stan <ok>

Andrev

Post autor: Andrev » 28 lip 2008, 21:37

DRED pisze:po pierwsze określ się czy to ma być dziesiątka czy dwudziestka
dwudziestkę dużo łatwiej trafić niż dziesiątkę. Natomiast szesnastka to w dużej większości juz tylko przednia ośka.
jeśli chcesz wrzucać gaz to polecam mimo wszystko 16stkę
zarówno 10 jak i 20V w 2300 z gazem to nieporozumienie. jedno i drugie nie lubi gazu.
spalanie to rzecz względna od :
stylu jazdy
miejsca jazdy ( miasto miejscowość)
czy to trasa czy miasto
ustawień gazowników skład mieszanki
instalacji gazowej
stanu silnika
jakości gazu i temperatury zewnętrznej

w przypadku kupna coupe nie patrzy się na silnik ( jeśli nei masz ściśle sprecyzowanego ) tylko na stan techniczny i ogólny auta.
szukaj najwyżej jak możesz wybieraj najlepszy stan <ok>
a mozesz mi powiedziec ile mi spali 2.0 16V w quattro na spokojną jazde??

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 28 lip 2008, 22:01

co znacza spokojna jazda??
gdzie w mieście i jeśli tak to jakim mieście
jaka instalacja

zresztą jeśli chodzi o PB to tutaj masz dane http://www.audiklub.org/dane/coupe/b3.html
http://www.audiklub.org/dane/coupe/b4.html

mi moje przy spokojnej jeździe po moim mieście pali jakieś 12 L PB 100 V power racing lub 98

Andrev

Post autor: Andrev » 29 lip 2008, 17:56

chodzi mi o trase. A gouattro pewnie troszke wiecej spali??

[ Dodano: 2008-07-29, 18:05 ]
a co do tych danych w tym linku to nie za bardzo mozna porownywac spalania bo są dane raczej nowych samochodów a wiadomo ze stary napewno wiecej spali :-(

DRED
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1040
Rejestracja: 23 lis 2006, 09:23
Lokalizacja: stolica

Post autor: DRED » 29 lip 2008, 19:30

napewno to Kopernik nie żyje
przecież pisałem , że spalanie zależy od stanu silnika , szerokości opon, ciśneinia w oponach ECT ECT równie dobrze nie możesz porównywać spalania w tych starych samochodach :/

jak masz quattro to w stosunku do ośki spali około 1-1.5 litra

Awatar użytkownika
Karloz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 28 sie 2008, 12:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Karloz » 30 sie 2008, 12:25

Karbiz pisze:ja swojej pszczolki wam jeszcze niepokaze bo za duzo jest przy niej na razie pracy. ale jak zrobie to co mi siedzi w glowie to na pewno ją zobaczycie. macie moze jakies pomysly jak zwiekszyc moc w mojej coupejce? bo te 136 to juz malo :mrgreen:
Może się wydawać mało, miałem te same odczucia jak już dłużej użytkowałem moje poprzednie Coupe 2.3 NG w automacie. Ale trzeba pamiętać, że akurat w tej konfiguracji auto jest bardziej wozidełkiem niż ścigantem. Poza tym po pełnej kapitalce silnika gdzie na hamowni było sprawdzone i moc wróciła do serii muszę stwierdzić, że na trasie parę razy puściłem się za na przykład za Mercedesem CLS 320 i z gazem do dechy na przyspieszeniu przy wciśniętym przycisku sport nie odstawałem zbytnio z tyłu. Auto jest na prawdę w porządku, jestem też tego samego zdania doprowadź do stanu ori i będzie ok. Ponadto ogranicza Cię już skrzynia automat przy której po prostu nie można podnosić mocy jak się podoba bo może to wyrządzić więcej szkody niż pożytku.
Pozdrawiam i powodzenia w dopieszczaniu maleństwa :)

Awatar użytkownika
rzecik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 20 maja 2007, 16:00
Lokalizacja: Bedford/UK

Post autor: rzecik » 06 wrz 2008, 18:32

CZESC WSZYSTKIM :)

Zakupilem zderzak od V6 i go zalozylem, jeszcze tylko pomalowac, ale chyba juz lepiej niz na starym zderzaku ??? co myslicie ???

Obrazek Obrazek

A tak bylo wczesniej

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl