Moje Audi Coupe
Doprowadzić do seryjnej mocy i będzie ok.
jezeli chodzi o silnik to jest on bardzo zadbany. auto jest w automacie takze silnik jest ok. ja myslalem o zalozeniu strumienicy i filtra a nie zadne zabawki z allegro bo nie wierze w to. mysle tutaj bardziej o stopniowej ingerencji w silnik zeby wyciagnac co sie da z tego silnika
jezeli chodzi o silnik to jest on bardzo zadbany. auto jest w automacie takze silnik jest ok. ja myslalem o zalozeniu strumienicy i filtra a nie zadne zabawki z allegro bo nie wierze w to. mysle tutaj bardziej o stopniowej ingerencji w silnik zeby wyciagnac co sie da z tego silnika
Ja u siebie też myślałem o taki zestawie ale po czytaniu AKP i AKP80 i paru innych miejsc stwierdziłem, że nie ma jak seria. Przejrzyj wykresy z hamowni po montażu różnych tuningowych rzeczy: http://www.chojnacki.com.pl/testy.php
Tu jest opisane jak idą 2 auta z tym samym silnikiem, jeden ze stożkiem itp, drugi bez ale to w sporym przybliżeniu, bo test nie był super dokładny viewtopic.php?t=10880&postdays=0&postorder=asc&start=75
A właśnie... stożek daje taki charakterystyczny dźwięk, takie dudnienie przy max. wciśniętym gazie. Trochę zagłuszy Ci to pracę 5-o cylindrowca.
Jeśli masz dobre świece, kable, filtry, olej świeży to chyba nie ma sensu kombinować. Ja bym nic nie robił ale jak chcesz.
Tu jest opisane jak idą 2 auta z tym samym silnikiem, jeden ze stożkiem itp, drugi bez ale to w sporym przybliżeniu, bo test nie był super dokładny viewtopic.php?t=10880&postdays=0&postorder=asc&start=75
A właśnie... stożek daje taki charakterystyczny dźwięk, takie dudnienie przy max. wciśniętym gazie. Trochę zagłuszy Ci to pracę 5-o cylindrowca.
Jeśli masz dobre świece, kable, filtry, olej świeży to chyba nie ma sensu kombinować. Ja bym nic nie robił ale jak chcesz.
po pierwsze określ się czy to ma być dziesiątka czy dwudziestka
dwudziestkę dużo łatwiej trafić niż dziesiątkę. Natomiast szesnastka to w dużej większości juz tylko przednia ośka.
jeśli chcesz wrzucać gaz to polecam mimo wszystko 16stkę
zarówno 10 jak i 20V w 2300 z gazem to nieporozumienie. jedno i drugie nie lubi gazu.
spalanie to rzecz względna od :
stylu jazdy
miejsca jazdy ( miasto miejscowość)
czy to trasa czy miasto
ustawień gazowników skład mieszanki
instalacji gazowej
stanu silnika
jakości gazu i temperatury zewnętrznej
w przypadku kupna coupe nie patrzy się na silnik ( jeśli nei masz ściśle sprecyzowanego ) tylko na stan techniczny i ogólny auta.
szukaj najwyżej jak możesz wybieraj najlepszy stan <ok>
dwudziestkę dużo łatwiej trafić niż dziesiątkę. Natomiast szesnastka to w dużej większości juz tylko przednia ośka.
jeśli chcesz wrzucać gaz to polecam mimo wszystko 16stkę
zarówno 10 jak i 20V w 2300 z gazem to nieporozumienie. jedno i drugie nie lubi gazu.
spalanie to rzecz względna od :
stylu jazdy
miejsca jazdy ( miasto miejscowość)
czy to trasa czy miasto
ustawień gazowników skład mieszanki
instalacji gazowej
stanu silnika
jakości gazu i temperatury zewnętrznej
w przypadku kupna coupe nie patrzy się na silnik ( jeśli nei masz ściśle sprecyzowanego ) tylko na stan techniczny i ogólny auta.
szukaj najwyżej jak możesz wybieraj najlepszy stan <ok>
a mozesz mi powiedziec ile mi spali 2.0 16V w quattro na spokojną jazde??DRED pisze:po pierwsze określ się czy to ma być dziesiątka czy dwudziestka
dwudziestkę dużo łatwiej trafić niż dziesiątkę. Natomiast szesnastka to w dużej większości juz tylko przednia ośka.
jeśli chcesz wrzucać gaz to polecam mimo wszystko 16stkę
zarówno 10 jak i 20V w 2300 z gazem to nieporozumienie. jedno i drugie nie lubi gazu.
spalanie to rzecz względna od :
stylu jazdy
miejsca jazdy ( miasto miejscowość)
czy to trasa czy miasto
ustawień gazowników skład mieszanki
instalacji gazowej
stanu silnika
jakości gazu i temperatury zewnętrznej
w przypadku kupna coupe nie patrzy się na silnik ( jeśli nei masz ściśle sprecyzowanego ) tylko na stan techniczny i ogólny auta.
szukaj najwyżej jak możesz wybieraj najlepszy stan <ok>
co znacza spokojna jazda??
gdzie w mieście i jeśli tak to jakim mieście
jaka instalacja
zresztą jeśli chodzi o PB to tutaj masz dane http://www.audiklub.org/dane/coupe/b3.html
http://www.audiklub.org/dane/coupe/b4.html
mi moje przy spokojnej jeździe po moim mieście pali jakieś 12 L PB 100 V power racing lub 98
gdzie w mieście i jeśli tak to jakim mieście
jaka instalacja
zresztą jeśli chodzi o PB to tutaj masz dane http://www.audiklub.org/dane/coupe/b3.html
http://www.audiklub.org/dane/coupe/b4.html
mi moje przy spokojnej jeździe po moim mieście pali jakieś 12 L PB 100 V power racing lub 98
Może się wydawać mało, miałem te same odczucia jak już dłużej użytkowałem moje poprzednie Coupe 2.3 NG w automacie. Ale trzeba pamiętać, że akurat w tej konfiguracji auto jest bardziej wozidełkiem niż ścigantem. Poza tym po pełnej kapitalce silnika gdzie na hamowni było sprawdzone i moc wróciła do serii muszę stwierdzić, że na trasie parę razy puściłem się za na przykład za Mercedesem CLS 320 i z gazem do dechy na przyspieszeniu przy wciśniętym przycisku sport nie odstawałem zbytnio z tyłu. Auto jest na prawdę w porządku, jestem też tego samego zdania doprowadź do stanu ori i będzie ok. Ponadto ogranicza Cię już skrzynia automat przy której po prostu nie można podnosić mocy jak się podoba bo może to wyrządzić więcej szkody niż pożytku.Karbiz pisze:ja swojej pszczolki wam jeszcze niepokaze bo za duzo jest przy niej na razie pracy. ale jak zrobie to co mi siedzi w glowie to na pewno ją zobaczycie. macie moze jakies pomysly jak zwiekszyc moc w mojej coupejce? bo te 136 to juz malo :mrgreen:
Pozdrawiam i powodzenia w dopieszczaniu maleństwa