Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ustawienie rozrzadu - demontaz silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
misiek_gda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 226
Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: Gdansk - Penarth
Kontakt:

[All] Ustawienie rozrzadu - demontaz silnika

Post autor: misiek_gda » 30 gru 2008, 01:24

Audi 80 B3 silnik 6A 101kw 2.0 16v
Rozrzad:
Obrazek

Obrazek

Demontarz silnika:
Obrazek

Audi 80 B3 silnik ACE 101kw 2.0 16v
Rozrzad:
Obrazek

Obrazek

Audi 80 silnik RU 55KW 1.8
Rozrzad
Obrazek

Obrazek




Jak ktos by cos potrzebowal to pisac na PW jak bede mial w programie to umieszcze [ tylko nie liczcie ze wszystko w nim jest ;) ]

[ Dodano: 2011-12-04, 16:35 ]
dorzucilem rozrzad 1.8 ru na prosbe kolegi tomeklup

ps zaplon ustawiasz na stroboskop
Ostatnio zmieniony 08 paź 2012, 22:41 przez misiek_gda, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 17 lut 2014, 12:01

Łańcuch rozrządu w silniku 6A
Ustawić koła tak by znaki O były w połowie zasłonięte krawędzią
Rysunek to widok od tyłu - trzeba mieć lusterko by to zobaczyć
Obrazek

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 17 lut 2014, 19:47

misiek_gda pisze:Audi 80 B3 silnik ACE 101kw 2.0 16v
Jeżeli ACE to B4 :-P
ziemor pisze:
Łańcuch rozrządu w silniku 6A
Ustawić koła tak by znaki O były w połowie zasłonięte krawędzią
Rysunek to widok od tyłu - trzeba mieć lusterko by to zobaczyć
to może ja się podepne i powiem że wystarczy że zerkniemy bez lusterka z drugiej strony prosto od frontu a znaki będą na przeciw siebie
Obrazek
Dodam że na rozciągniętym łańcuchu znaki będą się odrobinę mijać. Ponadto jeżeli będzie przestawione choćby o jeden ząbek to będzie to bardzo mocna różnica

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 17 lut 2014, 20:27

Super choć i tak radzę w lusterko spojrzeć - były przypadki ze mechanik jeden wałek przestawił o jedne ząb

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Co z popychaczami hydraulicznymi ??? ja z nich wylałem cały olej dmuchając strzykawką z igłą
Olej w moich popychaczach był całkiem czarny i podejrzanie gęsty :(
Po złożeniu był dość duży problem z odpaleniem ale teraz jest ciszej i nic nie klepie tuż po odpaleniu

Napiszcie o popychaczach jak się z nimi fachowo obejść
Ostatnio zmieniony 20 mar 2014, 05:53 przez ziemor, łącznie zmieniany 3 razy.

krzysiek.ruski

Post autor: krzysiek.ruski » 17 lut 2014, 20:39

Ja poszedłem na sposób i płukałem szklanki pompując grzybkiem za pomocą mocnego magnesu gdy cala szklanka była zanurzona w benzynie. Niezła zupa w nich była.
Zanim odpalałem po remoncie głowicy kręciłem rozrusznikiem kilka razy bez świec (żeby lekko miał) w celu napompowania układu olejowego i szklanek. Po pierwszym odpaleniu nie było drastycznego klepania - tylko chwilkę :-)

[ Dodano: 2014-02-17, 20:42 ]
Oczywiście zanim je włożyłem w gniazda w głowicy wrzuciłem wszystkie w świeży olej i w głowice również nalałem oleju żeby nie zawiesiły się na starcie. A wkładałem je przy pomocy magnesu na patyku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga