Audi 80 B3 silnik 6A 101kw 2.0 16v
Rozrzad:
Demontarz silnika:
Audi 80 B3 silnik ACE 101kw 2.0 16v
Rozrzad:
Audi 80 silnik RU 55KW 1.8
Rozrzad
Jak ktos by cos potrzebowal to pisac na PW jak bede mial w programie to umieszcze [ tylko nie liczcie ze wszystko w nim jest ]
[ Dodano: 2011-12-04, 16:35 ]
dorzucilem rozrzad 1.8 ru na prosbe kolegi tomeklup
ps zaplon ustawiasz na stroboskop
[All] Ustawienie rozrzadu - demontaz silnika
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
[All] Ustawienie rozrzadu - demontaz silnika
Ostatnio zmieniony 08 paź 2012, 22:41 przez misiek_gda, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli ACE to B4misiek_gda pisze:Audi 80 B3 silnik ACE 101kw 2.0 16v
to może ja się podepne i powiem że wystarczy że zerkniemy bez lusterka z drugiej strony prosto od frontu a znaki będą na przeciw siebieziemor pisze:
Łańcuch rozrządu w silniku 6A
Ustawić koła tak by znaki O były w połowie zasłonięte krawędzią
Rysunek to widok od tyłu - trzeba mieć lusterko by to zobaczyć
Dodam że na rozciągniętym łańcuchu znaki będą się odrobinę mijać. Ponadto jeżeli będzie przestawione choćby o jeden ząbek to będzie to bardzo mocna różnica
Super choć i tak radzę w lusterko spojrzeć - były przypadki ze mechanik jeden wałek przestawił o jedne ząb
Co z popychaczami hydraulicznymi ??? ja z nich wylałem cały olej dmuchając strzykawką z igłą
Olej w moich popychaczach był całkiem czarny i podejrzanie gęsty
Po złożeniu był dość duży problem z odpaleniem ale teraz jest ciszej i nic nie klepie tuż po odpaleniu
Napiszcie o popychaczach jak się z nimi fachowo obejść
Co z popychaczami hydraulicznymi ??? ja z nich wylałem cały olej dmuchając strzykawką z igłą
Olej w moich popychaczach był całkiem czarny i podejrzanie gęsty
Po złożeniu był dość duży problem z odpaleniem ale teraz jest ciszej i nic nie klepie tuż po odpaleniu
Napiszcie o popychaczach jak się z nimi fachowo obejść
Ostatnio zmieniony 20 mar 2014, 05:53 przez ziemor, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja poszedłem na sposób i płukałem szklanki pompując grzybkiem za pomocą mocnego magnesu gdy cala szklanka była zanurzona w benzynie. Niezła zupa w nich była.
Zanim odpalałem po remoncie głowicy kręciłem rozrusznikiem kilka razy bez świec (żeby lekko miał) w celu napompowania układu olejowego i szklanek. Po pierwszym odpaleniu nie było drastycznego klepania - tylko chwilkę
[ Dodano: 2014-02-17, 20:42 ]
Oczywiście zanim je włożyłem w gniazda w głowicy wrzuciłem wszystkie w świeży olej i w głowice również nalałem oleju żeby nie zawiesiły się na starcie. A wkładałem je przy pomocy magnesu na patyku
Zanim odpalałem po remoncie głowicy kręciłem rozrusznikiem kilka razy bez świec (żeby lekko miał) w celu napompowania układu olejowego i szklanek. Po pierwszym odpaleniu nie było drastycznego klepania - tylko chwilkę
[ Dodano: 2014-02-17, 20:42 ]
Oczywiście zanim je włożyłem w gniazda w głowicy wrzuciłem wszystkie w świeży olej i w głowice również nalałem oleju żeby nie zawiesiły się na starcie. A wkładałem je przy pomocy magnesu na patyku