[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty
[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty
Potrzebuje pomocy! na wolnych obrotach warjuje autko w zakresie 1000 1400 czym bardziej sie nagrzeje szybciej skacze ! Meczanik mi powiedzial ze to krokowy kupiłem i lipa dalej to samo? w co mam isc dalej:(?
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]
Na Twoim miejscu powstrzymalbym sie z takimi uwagami kolego.Forum chyba jest po to bysmy Sobie wzajemnie pomagali a nie bysmy kierowali tego typu stwierdzenia.Postaw sie w sytuacji kolegi ktory ma problem z autem.Gdyby to wlasnie Tobie ktos tak wspaniale i madrze podpowiadzial??sebek43 pisze:weź to góówno sprzedaj
Wracajac do tematu sprawdz wszelkie przewody i sprawdz czy nie ssie gdzies lewego powietrza.Moze przewod ktory jest pod kolektorem masz przetarty lub pekniety.Krokowca kupiles nowego oryginalnego czy uzywanego?
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Ty popierniczyly sie ci fora takie teksty to na wiocha tjuning
Luk uprzedziles mnie
Sprawdz przelaczniki na przepustnicy
Luk uprzedziles mnie
Sprawdz przelaczniki na przepustnicy
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo
Teraz jestem po wymianie swiec i w ogole mialem 3 zarowe championy a teraz gosciu mi polecil 2 zarowe NGK sprawdziłem układ dolotowy byla mala dziurka uszcelniłem na cipłym silniku pali od szczała i nie skacze po obrotach a na zimnym pali tylko zaraz obroty leca w doł i gasnie:> Zapłon?? Aparat??
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wymocz i wymyj silniczek krokowy jeśli nie był nigdy czyszczony to czasem pomaga. Tylko nie zanurzaj całego tylko część na którą nachodzą węże.
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
W ACE jest inny czujnik - potencjometryczny w NG i innych starszych wersjach mechanicznego wtrysku są dwa styki które wykrywają zamkniętą na maxa przepustnicę i otwartą maksymalnie.b0l020 pisze:W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
Części samochodowe online - Motostacja
Dziergus, ale ten.. a świece ŻAROWE nie są w dieselach? Mi też kiedyś obroty skakały w NG i winą tego były brudne styki krokersa. Pozdrawiam!
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odpal z odłączoną wtyczką od potencjometru przepływomierza i zobacz jak wtedy chodzi.
Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.
Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.
Części samochodowe online - Motostacja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga