Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty

Post autor: Dziergus » 09 wrz 2010, 10:48

Potrzebuje pomocy! na wolnych obrotach warjuje autko w zakresie 1000 1400 czym bardziej sie nagrzeje szybciej skacze ! Meczanik mi powiedzial ze to krokowy kupiłem i lipa dalej to samo? w co mam isc dalej:(?
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 09 wrz 2010, 11:34

Szczelność dolotu i podciśnień.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 09 wrz 2010, 20:19

a jezeli odepne krokowy to normalnie chodzi to mnie dziwi czy jest jakis przekaznik ktory steruje krokowym? czy sprawdzic te podcisnienie :( pomocy chlopcy bo zima idzie i wiecie jak jest:(
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 11 wrz 2010, 11:39

U mnie jest odwrotnie jak odlączę krokowca to faluja między 1k a 1,4k a jak jest podpięty to jet ok więc moze masz + do - podłączony (tzn odwrotnie kabelki).Mogę się mylić ale tak mi się wydaje bo krokowy to silnik prądu stałego.Jak się myle to mnie poprawcie:D
quattro to jest to :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 11 wrz 2010, 21:29

sebek43 pisze:weź to góówno sprzedaj
Na Twoim miejscu powstrzymalbym sie z takimi uwagami kolego.Forum chyba jest po to bysmy Sobie wzajemnie pomagali a nie bysmy kierowali tego typu stwierdzenia.Postaw sie w sytuacji kolegi ktory ma problem z autem.Gdyby to wlasnie Tobie ktos tak wspaniale i madrze podpowiadzial??

Wracajac do tematu sprawdz wszelkie przewody i sprawdz czy nie ssie gdzies lewego powietrza.Moze przewod ktory jest pod kolektorem masz przetarty lub pekniety.Krokowca kupiles nowego oryginalnego czy uzywanego?
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 11 wrz 2010, 21:29

Ty popierniczyly sie ci fora takie teksty to na wiocha tjuning

Luk uprzedziles mnie

Sprawdz przelaczniki na przepustnicy
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 11 wrz 2010, 23:07

W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
Pozdrawiam.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 13 wrz 2010, 10:06

Teraz jestem po wymianie swiec i w ogole mialem 3 zarowe championy a teraz gosciu mi polecil 2 zarowe NGK sprawdziłem układ dolotowy byla mala dziurka uszcelniłem na cipłym silniku pali od szczała i nie skacze po obrotach a na zimnym pali tylko zaraz obroty leca w doł i gasnie:> Zapłon?? Aparat??
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 13 wrz 2010, 10:54

Wymocz i wymyj silniczek krokowy jeśli nie był nigdy czyszczony to czasem pomaga. Tylko nie zanurzaj całego tylko część na którą nachodzą węże.
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
b0l020 pisze:W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
W ACE jest inny czujnik - potencjometryczny w NG i innych starszych wersjach mechanicznego wtrysku są dwa styki które wykrywają zamkniętą na maxa przepustnicę i otwartą maksymalnie.
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 13 wrz 2010, 11:38

Dziergus, ale ten.. a świece ŻAROWE nie są w dieselach? Mi też kiedyś obroty skakały w NG i winą tego były brudne styki krokersa. Pozdrawiam!
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 13 wrz 2010, 11:59

sorki 3 elektrodowe mam tak jakby za duza mieszanke i auto sie dlawi juz nie skacze po obrotach ale na zimnym sie nie chce zalapac
musze pare razy go zapalic on skoczy tak do 1000/800 i zgasnie co radzicie
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 16 wrz 2010, 19:56

Dziergus, wiciągnij silniczek i umyj go dokladnie :mrgreen:

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 12:03

chlopcy wsadzilem mojego krokowca do ng innego dziala dolot sprawny uszczelniacze wtryskowe wymienionei dalej lipa?
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 19 wrz 2010, 12:38

Odpal z odłączoną wtyczką od potencjometru przepływomierza i zobacz jak wtedy chodzi.

Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.
Części samochodowe online - Motostacja

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 13:12

odlaczylem ta kostke 3 pinowa od przepustnicy i nie faluje tylko jak daje gazu to zabardzo spada z obrotow co dalej regulacja tej srobki ?
Patrz w Lusterka Audi jest wszędzie;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga