[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty
[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty
Potrzebuje pomocy! na wolnych obrotach warjuje autko w zakresie 1000 1400 czym bardziej sie nagrzeje szybciej skacze ! Meczanik mi powiedzial ze to krokowy kupiłem i lipa dalej to samo? w co mam isc dalej:(?
Na Twoim miejscu powstrzymalbym sie z takimi uwagami kolego.Forum chyba jest po to bysmy Sobie wzajemnie pomagali a nie bysmy kierowali tego typu stwierdzenia.Postaw sie w sytuacji kolegi ktory ma problem z autem.Gdyby to wlasnie Tobie ktos tak wspaniale i madrze podpowiadzial??sebek43 pisze:weź to góówno sprzedaj
Wracajac do tematu sprawdz wszelkie przewody i sprawdz czy nie ssie gdzies lewego powietrza.Moze przewod ktory jest pod kolektorem masz przetarty lub pekniety.Krokowca kupiles nowego oryginalnego czy uzywanego?
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wymocz i wymyj silniczek krokowy jeśli nie był nigdy czyszczony to czasem pomaga. Tylko nie zanurzaj całego tylko część na którą nachodzą węże.
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
W ACE jest inny czujnik - potencjometryczny w NG i innych starszych wersjach mechanicznego wtrysku są dwa styki które wykrywają zamkniętą na maxa przepustnicę i otwartą maksymalnie.b0l020 pisze:W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Odpal z odłączoną wtyczką od potencjometru przepływomierza i zobacz jak wtedy chodzi.
Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.
Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.