Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

[b3 coupe NG] Skacza wolne obroty

Post autor: Dziergus » 09 wrz 2010, 10:48

Potrzebuje pomocy! na wolnych obrotach warjuje autko w zakresie 1000 1400 czym bardziej sie nagrzeje szybciej skacze ! Meczanik mi powiedzial ze to krokowy kupiłem i lipa dalej to samo? w co mam isc dalej:(?

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 09 wrz 2010, 11:34

Szczelność dolotu i podciśnień.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 09 wrz 2010, 20:19

a jezeli odepne krokowy to normalnie chodzi to mnie dziwi czy jest jakis przekaznik ktory steruje krokowym? czy sprawdzic te podcisnienie :( pomocy chlopcy bo zima idzie i wiecie jak jest:(

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 11 wrz 2010, 11:39

U mnie jest odwrotnie jak odlączę krokowca to faluja między 1k a 1,4k a jak jest podpięty to jet ok więc moze masz + do - podłączony (tzn odwrotnie kabelki).Mogę się mylić ale tak mi się wydaje bo krokowy to silnik prądu stałego.Jak się myle to mnie poprawcie:D

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 11 wrz 2010, 21:29

sebek43 pisze:weź to góówno sprzedaj
Na Twoim miejscu powstrzymalbym sie z takimi uwagami kolego.Forum chyba jest po to bysmy Sobie wzajemnie pomagali a nie bysmy kierowali tego typu stwierdzenia.Postaw sie w sytuacji kolegi ktory ma problem z autem.Gdyby to wlasnie Tobie ktos tak wspaniale i madrze podpowiadzial??

Wracajac do tematu sprawdz wszelkie przewody i sprawdz czy nie ssie gdzies lewego powietrza.Moze przewod ktory jest pod kolektorem masz przetarty lub pekniety.Krokowca kupiles nowego oryginalnego czy uzywanego?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 11 wrz 2010, 21:29

Ty popierniczyly sie ci fora takie teksty to na wiocha tjuning

Luk uprzedziles mnie

Sprawdz przelaczniki na przepustnicy

b0l020
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 14 lip 2010, 22:12

...

Post autor: b0l020 » 11 wrz 2010, 23:07

W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
Pozdrawiam.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 13 wrz 2010, 10:06

Teraz jestem po wymianie swiec i w ogole mialem 3 zarowe championy a teraz gosciu mi polecil 2 zarowe NGK sprawdziłem układ dolotowy byla mala dziurka uszcelniłem na cipłym silniku pali od szczała i nie skacze po obrotach a na zimnym pali tylko zaraz obroty leca w doł i gasnie:> Zapłon?? Aparat??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 wrz 2010, 10:54

Wymocz i wymyj silniczek krokowy jeśli nie był nigdy czyszczony to czasem pomaga. Tylko nie zanurzaj całego tylko część na którą nachodzą węże.
I jak wspomniał troll oslo sprawdź wyłącznik przepustnicy
b0l020 pisze:W mojej audi ACE też tak latały obroty okazało się ,że wina występowała w czujniku położenia przepustnicy.
Ja osobiście odłączyłem ten czujnik i teraz samochód działa poprawnie.
W ACE jest inny czujnik - potencjometryczny w NG i innych starszych wersjach mechanicznego wtrysku są dwa styki które wykrywają zamkniętą na maxa przepustnicę i otwartą maksymalnie.
Poczytaj to: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba sie oddzielnie zarejestrować aby pobrać)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 13 wrz 2010, 11:38

Dziergus, ale ten.. a świece ŻAROWE nie są w dieselach? Mi też kiedyś obroty skakały w NG i winą tego były brudne styki krokersa. Pozdrawiam!

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 13 wrz 2010, 11:59

sorki 3 elektrodowe mam tak jakby za duza mieszanke i auto sie dlawi juz nie skacze po obrotach ale na zimnym sie nie chce zalapac
musze pare razy go zapalic on skoczy tak do 1000/800 i zgasnie co radzicie

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 16 wrz 2010, 19:56

Dziergus, wiciągnij silniczek i umyj go dokladnie :mrgreen:

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 12:03

chlopcy wsadzilem mojego krokowca do ng innego dziala dolot sprawny uszczelniacze wtryskowe wymienionei dalej lipa?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 wrz 2010, 12:38

Odpal z odłączoną wtyczką od potencjometru przepływomierza i zobacz jak wtedy chodzi.

Sprawdzałeś wyłącznik zamkniętej przepustnicy? Czytałeś poradnik Kornela dotyczący walki z obrotami w mechanicznym wtrysku? Z tego co pamiętam napisał go ponieważ także skakały mu obroty jak u ciebie, gdzieś na AKP jest jego długi wątek w którym opisał zmagania z tym falowaniem.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 19 wrz 2010, 13:12

odlaczylem ta kostke 3 pinowa od przepustnicy i nie faluje tylko jak daje gazu to zabardzo spada z obrotow co dalej regulacja tej srobki ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl