Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 NG ] Jak podpiąć taką centralke

ODPOWIEDZ
BAX
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[ B3 NG ] Jak podpiąć taką centralke

Post autor: BAX » 13 lip 2009, 11:21

witam nie mam doświadczenia z elektronika i staram się w prądzie nie grzebać zakupiłem centralkę ale nie ma zielonego pojęcia jak ją podpiąć w aucie była kiedyś centralka typ RC 100 Ale się wyautowała (spaliła)jak by ktoś mógł prze tłumaczyć mi ten schemat który kabel do czego i drugie pytanie jak mają by ustawione te mostki zaznaczyłem strzałkom i czy któryś z kabli tam można podpiąć do modułu komfortu bo za tydzień i to zakupie
Z góry dzięki

[ Dodano: 2009-07-13, 11:43 ]
dodam że na starej kostce od rc100 znalazłem dwa kable do migaczy dwa kable zasilające z tym że jeden jest z bezpiecznik dwa kable na masę a pozostałe lipa nie wiem gdzie idą
Ostatnio zmieniony 13 lip 2009, 13:41 przez BAX, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: basu » 13 lip 2009, 12:44

przewody po lewej na dolnym obrazku:
parking light - do migaczy lub postojówek pod + (możesz uzyc starych przewodów)
trunk release output - do siłownika otwierania bagażnika
window roll up - pod moduł komfortu (podnoszenie szyb)
gnd - masa (w aucie brązowe przewody, pod kiera masz nakretka 10 do karoserii przykręcone)
+12V power - pod + spod aku, np. takie grube czerwone przewody pod skrzynka bezpieczników (możesz wsunąć przewód razem z jedna z wsówek )

- zworka u góry (na pierwszym zdjęciu) w pozycji lewej (czas impulsu 3,5sek)
- zworka u dołu - otwarcie klapy bagażnika sterowane + lub masą - potrzebny ci będzie dodatkowy elektryczny siłownik żeby to działało i ewentualnie przekaźnik do niego.
- co do podłączenia pompki to zależy jakie wyjścia ma centralka (nie są opisane na schemacie) napisz czy steruje otwarciem drzwi za pomocą masy, + lub sygnałem przemiennym +/-