Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Wszystkie] Cynowanie miejsc naprawy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[Wszystkie] Cynowanie miejsc naprawy

Post autor: Kokolino » 20 mar 2007, 08:56

Witam. Jak już wspominałe w dziale powitań swoją niunie kupiłe bardzo zaniedbaną. Teraz idzie wiosna i czas sie za nią zabrać. Moje pytanie jest takie czy ktoś z szanownych kolegów spotkał się z cynowaniem pokorodowanych blach. Gdzieś o tym słyszałem ale nie wiem na czym to polega.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2007, 09:41 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.

klax

Post autor: klax » 20 mar 2007, 09:59

Cynowanie jest to uzupełnianie ubytków w karoserii, cyną.
O wiele skuteczniejsze niż szpachla.
Jak wpiszesz w googlach to wiele ci wyskoczy na ten temat.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2007, 10:04 przez klax, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 mar 2007, 09:00

Mocno zkorodowanych miejsc nie pocynujesz ponieważ podkład nie chwyci.Cynowany obszar musi być dokładnie wyczyszczony i pozbawiony warstwy cynku.Da się natomiast zacynować niewielkie dziurki bez konieczności wcześniejszego ich zaspawania.Ja stosuję tą technologie na co dzień, w pracy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 mar 2007, 09:26

Powiem tak nie mam dziór ani bardzo mocno skorodowanych blach na tylnym blotniku na rancie pokazują mi sie pęcherze i w tym miejscu można to bardzo dikładnie wyczyścić. Pytam sie o tą metode gdyż w tym miejscu skoro robią sie jakieś bąble to napewno warstwa ocynku jest uszkodzona i chciałem ją zastąpić cynowaniem. Tylko czy ma to sens.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 21 mar 2007, 09:40

Ja ostatnio kupiłem cynk w sprayu Motipa, jak cynk to nie wygląda, raczej jak szary podkład, ale o efektach narazie Ci nie powiem, bo malowałem w zeszłym tygodniu ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 mar 2007, 10:37

Dobry podklad antykorozyjny powinien załatwić sprawę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga