Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B3/B4] Elektryczne Szyby - Wymiana Mechanizmu;]

ODPOWIEDZ
fosfinkel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 16 lis 2008, 12:40
Lokalizacja: Toruń

[Coupe B3/B4] Elektryczne Szyby - Wymiana Mechanizmu;]

Post autor: fosfinkel » 16 lis 2008, 13:04

Witam wszystkich.

Na forum jestem nowy a swoja Audi mam od kilku miesiecy czyli można powiedzieć ze jestem kotem;)

Nie jestem możne mechanikiem ale z powodzeniem dokonałem kilku napraw w mojej Coupe.

Zanim zadam konkretne pytanie które chodzi mi po głowie to opisze moja sytuacje dotycząca elektrycznych szyb.

Sytuacja wyglądała tak ze nie działały elektryczne szyby. Po zdjeciu boczków okazało sie ze linki podnoszące szybę sa pourywane. Silnik zaciągnął linki do środka i ślimaki na które powinna sie nawijać linka szlak trafił. Po 2 tygodniach walki i odtworzenia oryginalnego mechanizmu poddałem sie i wpadłem na szatański pomysł;) dość ryzykowny ale jak sie potem okazało okupiony PEŁNYM SUKCESEM:)

Wstawiłem mechanizm podnoszenia szyb od zwykłej 80 (komplet=prowadnica+silnik). I tutaj zaczyna sie moje pytanie czy silnik szyb elektrycznych od 80 będzie dobrze współpracował z instalacja od Coupe tzn. obawiam sie tego czy jak naciskam przycisk opuszczania, szyba cały czas sama jedzie na dol to po dojechaniu do końca, prąd od silnika zostanie automatycznie odłączony jak silnik dostanie zbyd duzego oporu przez to ze szyba juz dalej jechać nie może?? Chodzi mi o to czy nie popala sie silniczki bo np bedzie do nich prad plynal caly czas??

Moze to trochę zakręcone i nie wiem czy dobrze zadaje pytanie jeśli ktoś może coś mi podpowiedzieć albo pomoc to będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Rafał

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 lis 2008, 19:08