Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Mały projekt

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ORMO_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:06

[b4] Mały projekt

Post autor: ORMO_PL » 23 maja 2012, 12:26

Witam.


W związku z awarią silnika (luzy na tłokach, prawdopodobnie szlif wału, panewki, korby, nowe sworznie, tłoki i trochę innej drobnicy) moja siostra podjęła się zrobienia z Niuńki youngtimera.

To klasyczna B4ka, planujemy założyć soczewki i zderzak z kierunkami - teraz pytanie. Czy jeśli V6 to wchodzi na oryginalne błotniki, czy nie? Czy jeśli Coupe/Cabrio to błotniki również? Czy ewentualnie błotniki wchodzą na oryginalne mocowania?

Na blacharkę chcemy przeznaczyć 3000 zł Drugie tyle na silnik...

Reszta - obicia, ryski - to kwestia po prostu lakierowania.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 23 maja 2012, 20:41

Jeżeli chcecie przód v6 to wystarczą same listwy pod halogeny i kierunki, nie trzeba zmieniać zderzaka. A błotniki przy każdym zderzaku zostają te same.

Awatar użytkownika
dewiant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 17 maja 2012, 20:19
Lokalizacja: GS

Post autor: dewiant » 24 maja 2012, 12:46

ORMO_PL pisze:Czy jeśli V6 to wchodzi na oryginalne błotniki, czy nie?
pasuje
ORMO_PL pisze:Czy jeśli Coupe/Cabrio to błotniki również?
pasuje
ORMO_PL pisze:Czy ewentualnie błotniki wchodzą na oryginalne mocowania?
chyba Ci chodzi o mocowanie zderzaka do błotnika? :idea: Z tego co zauważyłem, różne zderzaki są różnie montowane, dlatego warto przy zakupie zderzaka, żeby był kompletny w mocowania - te do podłużnicy. Nie każdy zderzak ma mocowania boczne do błotników - niektóre trzeba po prostu powkręcać w błotniki - są fabryczne otworki na to ;-)
ORMO_PL pisze: Na blacharkę chcemy przeznaczyć 3000 zł Drugie tyle na silnik...
Zabraknie Ci, i to dużo :->

Awatar użytkownika
ORMO_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 10 lip 2011, 12:06

Post autor: ORMO_PL » 24 maja 2012, 21:24

Za nowe tłoki, sworznie, pierścienie, panewki, szlif gładzi i parę innych detali powiedzieli ok 2400. Okazało się dziś, że wał jest cały i nie trzeba go szlifować. Co do góry to prowadnice zaworów i chyba gniazda, bo to od gazu pewnie powypalane...

Osprzęt był zdrowy. Dochodzą nowe simmeringi, uszczelki, nowa pompka oleju i sprzęgło kompletne. Uszczelniacze także.

Tak to jest, jak się jeździ na zablokowanym termostacie 60km/h na piątym biegu.


Dobra, bo się rozpisałem.


Aktualny zderzak i tak jest do wywalenia, bo był ściągany i zgrzewany. Także zderzak ~400 zł + 250 malowanie. 80 zł za panele, liczę 100 zł na stronę na halogen i kierunek (mocno teoretycznie, chyba, że się okaże, że kierunki w zderzaku wchodzą na normalny halogen) + maska i jej malowanie. To na wstępie...

Zobaczymy jak to będzie...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl