[Cabrio] Problem z rozkładaniem dachu
[Cabrio] Problem z rozkładaniem dachu
Witam wszystkich..jestem laikiem na forum wiec jesli zrobiłem cos nie tak to dajcie znac.
Mój problem dotyczy drugiej fazy rozłożenia dachu...mianowicie nie wiem który przycisk wcisnąć zeby dach schował sie w całości do schowka. Znalazłem jakis mały cyngielek ale nie wiem co z tym zrobić. :-/
Wielkie dzieki za info na ten temat.[/b]
Mój problem dotyczy drugiej fazy rozłożenia dachu...mianowicie nie wiem który przycisk wcisnąć zeby dach schował sie w całości do schowka. Znalazłem jakis mały cyngielek ale nie wiem co z tym zrobić. :-/
Wielkie dzieki za info na ten temat.[/b]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 23:23 przez KsM, łącznie zmieniany 5 razy.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
eee otwieranie
oczywiscie musi byc zaciagniety reczny
lpiesz za lapke w dachu otwierasz przekrecasz i podnoscisz , opuszczaja sie szyby i zamyka sie bgaznik , potem wysiadasz z auta otwierasz czesc do 90 stopni i naciskasz guzik co jest w "futrynie drzwi" taki okragly duzy przy slupku srodkowym , otwiera ci sie schowek pdnosisz schowek przechylasz dach opuszczasz do schowka i zamykasz schowek to tyle trwa to ze 2 minuty max
zamykanie podobnie
reczny guzik , wyciagasz dach zamykasz schowek , opuszczasz dach i na koniec skrecasz wajcha az dach wejdzie potem wracasz nia na srodek i wcisasz do srodka i tyle
oczywiscie musi byc zaciagniety reczny
lpiesz za lapke w dachu otwierasz przekrecasz i podnoscisz , opuszczaja sie szyby i zamyka sie bgaznik , potem wysiadasz z auta otwierasz czesc do 90 stopni i naciskasz guzik co jest w "futrynie drzwi" taki okragly duzy przy slupku srodkowym , otwiera ci sie schowek pdnosisz schowek przechylasz dach opuszczasz do schowka i zamykasz schowek to tyle trwa to ze 2 minuty max
zamykanie podobnie
reczny guzik , wyciagasz dach zamykasz schowek , opuszczasz dach i na koniec skrecasz wajcha az dach wejdzie potem wracasz nia na srodek i wcisasz do srodka i tyle
Kolego mam pytnie odnosnie tego guzika...bey pisze:eee otwieranie
i naciskasz guzik co jest w "futrynie drzwi" taki okragly duzy przy slupku srodkowym , otwiera ci sie schowek
Bo zauważyłem ze mam te guziki z obu stron auta a jednego mi brakuje... (od kierowcy) i teraz mam taki motyw że jesli chce sie dostac do schowka to musze ręcznie odbezpieczyć zamek pod zaslepka klapy... i to z obustron oddzielnie... nie wiesz czy da sie to zrobic tak by otwierac to tym jednym guzikiem czy musza byc 2 (jakis zabezpieczenie zamkniety obieg) tylko na czas dopóki nie znajde takiego...
I jeszcze jedno pyt. czy duzo komplikacji jest w wymianie manuala na hydraulike jesli mam 100% czesci i 2 dach??? jakies przeróbki czy tylko wymiana?
hmm jak dobrze pamietam to ja mam tylko jeden guzik i to tylko przy kierowcy z 2 stony to atrapa
co do dostania sie do schowka to nie otworzysz go jesli masz baganik otwarty (i na odwrot ) no i oowiazkowo reczny i zasilanie w sacyjce
a czy latwo jest wymienic to nie wiem , mi odradzano dachu elektrycznego bo sie psuje szybko ,a wymiana uszkodzonych czesci jest sporo warta
co do dostania sie do schowka to nie otworzysz go jesli masz baganik otwarty (i na odwrot ) no i oowiazkowo reczny i zasilanie w sacyjce
a czy latwo jest wymienic to nie wiem , mi odradzano dachu elektrycznego bo sie psuje szybko ,a wymiana uszkodzonych czesci jest sporo warta
a u mnie jest tylko od strony pasażera - raczej nie atrapa bo kable wisza a od kierowcy dziura - poprostu jego brak...bey pisze:hmm jak dobrze pamietam to ja mam tylko jeden guzik i to tylko przy kierowcy z 2 stony to atrapa
O ręcznym wiem a czy na właczonym zapłonie to nie jestem pewiem (w elektrycznym napewno) tu juz nie pamietam. Bawiłem sie tym kilka miesiecy temu jak kupowalem auto. teraz narazie kompletuje czesci .... Własnie awaryjność pompy i hydrauliki brałem pod uwage kupujac moja cabriówke... Ale ostatnio mialem tu cały dach do kupienia za jakies 300 euro stąd pytanie...
Ale pozostane przy recznym... chetnie kupie tylną blende jesli ktos ma jakis namiar...
No i pojawił sie problem tego typu:
Zaciagam reczny, przekrecam kluczyk, opuszczam szyby, uchylam dach do 90 stopni, otwieram schowek tylna częsc dachu (ta z szybką) chowa sie do schowka i dalej koniec..dach zostaje na wierzchu...jak kupowałęm samochód to poprzedni własciciel naciskał własnie cos w tym momencie ale nie wiem co tzn. przypuszczam ze to taki mały pstryczek przy stelażu dachu od strony kierowcy.
U mnie przycisk do otwierania schowka tez znajduje sie od strony kierowcy.
Zaciagam reczny, przekrecam kluczyk, opuszczam szyby, uchylam dach do 90 stopni, otwieram schowek tylna częsc dachu (ta z szybką) chowa sie do schowka i dalej koniec..dach zostaje na wierzchu...jak kupowałęm samochód to poprzedni własciciel naciskał własnie cos w tym momencie ale nie wiem co tzn. przypuszczam ze to taki mały pstryczek przy stelażu dachu od strony kierowcy.
U mnie przycisk do otwierania schowka tez znajduje sie od strony kierowcy.
hymmmm teraz ja mam pytanko ja mam takie 2 dzwignie pod tymi zaslepkami przy kufrze na dach i obie musze odchaczyc to raz 2 nie opuszczaja mi sie same szyby a i bagażnik też sie nie zamyka i kiedyś zapaliła mi sie kontrolka samochodu z otwartym dachem !! pytanie brzmi tak co jest nie tak że szyby sie nie chowają i kiedy ta kontrolka powinna sie świecic ??