Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio] Problem z rozkładaniem dachu

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

[Cabrio] Problem z rozkładaniem dachu

Post autor: KsM » 26 gru 2008, 15:34

Witam wszystkich..jestem laikiem na forum wiec jesli zrobiłem cos nie tak to dajcie znac.

Mój problem dotyczy drugiej fazy rozłożenia dachu...mianowicie nie wiem który przycisk wcisnąć zeby dach schował sie w całości do schowka. Znalazłem jakis mały cyngielek ale nie wiem co z tym zrobić. :-/

Wielkie dzieki za info na ten temat.[/b]
Ostatnio zmieniony 28 gru 2008, 23:23 przez KsM, łącznie zmieniany 5 razy.
Bez Kompromisu...

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 26 gru 2008, 15:43

Hmm kolego a jaki masz dach manual czy hydrauliczny??

eJaY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 maja 2008, 15:01

Post autor: eJaY » 27 gru 2008, 15:05

Pewnie manual, bo w hydraulice przeciez nic nie trzeba naciskac ... Sam powinien sie schowac do schowka ...

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

Post autor: KsM » 28 gru 2008, 13:13

dach manualny...mysle ze latwiej bedzie jak zrobie zdjęcie i opisze dokładniej o co mi chodzi chyba ze ktos wie o co kaman...
Bez Kompromisu...

Awatar użytkownika
bey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:11
Lokalizacja: zabrze

Post autor: bey » 28 gru 2008, 14:36

eee otwieranie

oczywiscie musi byc zaciagniety reczny