Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 AVANT] RELINGI DACHOWE

oslavik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2007, 16:16

[80 B4 AVANT] RELINGI DACHOWE

Post autor: oslavik » 13 mar 2007, 16:07

Witam wszystkich miłośników Audi 80, od niedawno posiadłem Avanta ale bez relingów.
Chciałbym założyć relingi tylko nie wiem czy mój dach posiada mocowania do relingów.
Widziałem dach avanta z relingami, są tam wspawane nakrętki, ale czy w moim są? Jeśli ktoś wie, będę wdzięczny za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2007, 17:32 przez oslavik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
smoku82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 04 lut 2008, 13:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smoku82 » 04 lut 2008, 13:28

Przyłączam się i odnawiam temat kolegi. Czy jest możliwość zamontowania relingów do wersji bez relingów :?:

Awatar użytkownika
jasiekddd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 01 lis 2007, 14:02
Lokalizacja: Biała Podl

Post autor: jasiekddd » 04 lut 2008, 13:39

najłatwiej bedzie chyba odchylic podsufitke i zobaczyc od spodu czy jest tam przygotowane cos pod relingi , jakies mocowania.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 04 lut 2008, 17:41

jeśli dach jest gładki i nie ma listew idących wzdłuż nadwozia po obu stronach to można zapomnieć o relingach. Jeśli natomiast są listwy (czarne zazwyczaj) to można spróbować podważyć jedną i zaglądnąć pod spód czy są jakieś mocowania.

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 05 lut 2008, 22:14

Darecki3037 pisze:jeśli dach jest gładki i nie ma listew idących wzdłuż nadwozia po obu stronach to można zapomnieć o relingach. Jeśli natomiast są listwy (czarne zazwyczaj) to można spróbować podważyć jedną i zaglądnąć pod spód czy są jakieś mocowania.

Jakie listwy???

Awatar użytkownika
MARTINO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2007, 20:47
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: MARTINO » 06 lut 2008, 21:10

ludzie a dlaczego koniecznie chcecie relingi. Czy wiecie ile ja sie musiałem naszukać dla siebie Audi by był bez relingów. poza tym, że rzadko się ich używa to jeszcze strasznie odstają od dachu. Według mnie odstają jak jakiś piorunochron na stodole, taki druciany. Ja przyjrzycie się nowszym Audikom typu A4, A6 to zwróćcie uwagę, że Audi szybko próbował to zniwelować tym, że w kolejnych latach relingi były coraz bardziej płaskie i coraz bardziej przylegały do dachy, aż doszły do takiego stanu jaki jest w nowej A3 sportbac czy jakoś tak. Przyjrzyjcie się i sami oceńcie.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 06 lut 2008, 21:21

a ja sie z poprzednikiem nie zgodze jednemu sie podoba drugiemu nie , mi sie osobiscie nie podoba kombi bez relingow tak obskurnie wyglada ze szok ale to moje zdanie, kazdy ma prawo do tego. <piwo>
a co do tematu to mysle ze nie powinno byc zadnych problemow ja kiedys montowalem w passacie sciagnelem cala podsufitke i ku memu zdziwieniu mocowania juz na relingi byly gotowe tylko trzeba bylo sie przewiercic od spodu przez dach robota na 1,5 godzinki. :mrgreen: pozdrawiam

Awatar użytkownika
MARTINO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2007, 20:47
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: MARTINO » 07 lut 2008, 11:32

może faktycznie dla jednego obskurne a dla drugiego ok, jak dla mnie to wszystkie nowe wózki jak najbardziej zmniejszają swoje relingi by były jak najmniej widoczne, niemieccy tunerzy nawet je ściągają by Avanta stylizować na Cupe, ale to każdego prywatna sprawa.
Ps: każda ingerencja ( wiercenie w blaszce tym bardziej na dachu ) to kolejne prawdopodobne ognisko rdzy !!!!

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 07 lut 2008, 12:54

Ps: każda ingerencja ( wiercenie w blaszce tym bardziej na dachu ) to kolejne prawdopodobne ognisko rdzy !!!![/quote]

nie koniecznie jak dobrze sie zabezpieczy tzn pomaluje a nastepnie da sie pod uszczelke silikon zeby zabezpieczyc przed woda to nic ci nie wyjdzie nie ma prawa...
pozdrawiam

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 07 lut 2008, 20:30

Trzeba wiercić w dachu.Nie ma żadnych listew.Moje jest bez relingów i jest najłądniejsze :mrgreen: Audi nigdy nie robiło kombi,to taki zespół :mrgreen: jak już to Avant. <ok>

oslavik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2007, 16:16

Post autor: oslavik » 28 lut 2008, 17:07

Witam,
Sprawa ma już finał. Auto ma już relingi. Cała operacja trwa ok. 1h. Jedyny problem to odpowiednie namierzenie miejsc, w których należy wywiercić otwory. Pod blachą znajdują się gniazda, w które wkręca się śruby pod relingi. Wszystko wykonuje się z zewnątrz, nie ma potrzeby zdejmowania podsufitki. I jescze jedno, otwory należy dokładnie uszczelnić.
Ja również uważam, że auto bez relingów wygląda ładniej. Jednak na moim dachu ciągle coś jeździ (rowery, narty, box, a i często jakieś zakupy), więc relingi są nieodzowne.

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 28 mar 2008, 06:29

A może ktoś wie od czego zależało czy Avant był z relingami czy bez relingów. Czy chodziło o wersje wyposażenia, czy był to gadżet dodatkowy, gorsza lepsza wersja ? To taka moja ciekawość, ale i tak Avant rządzi i jest ładniejszy od sedana <ok>

Awatar użytkownika
pernach
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 21 maja 2008, 09:12
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pernach » 23 maja 2008, 09:07

oslavik pisze: Jedyny problem to odpowiednie namierzenie miejsc, w których należy wywiercić otwory. Pod blachą znajdują się gniazda, w które wkręca się śruby pod relingi. Wszystko wykonuje się z zewnątrz, nie ma potrzeby zdejmowania podsufitki.
Ja też mam zamiar założyć relingi do Avanta, odchylałem podsufitkę i faktycznie wygląda na to, że są tam fabryczne miejsca na mocowanie śrub, ale jak je namierzyć od zewnątrz? :-/ Tak żeby nie zrobić z dachu poligonu...

oslavik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 12 mar 2007, 16:16

Post autor: oslavik » 26 maja 2008, 20:59

Strzelać nie musiałem. Kupiłem na szrocie relingi razem z ........... dachem. Jest to jakieś wyjście. ;-)

manq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 03 lut 2007, 10:43
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: manq » 27 maja 2008, 10:41

pernach pisze:Ja też mam zamiar założyć relingi do Avanta, odchylałem podsufitkę i faktycznie wygląda na to, że są tam fabryczne miejsca na mocowanie śrub, ale jak je namierzyć od zewnątrz? :-/ Tak żeby nie zrobić z dachu poligonu...
musisz znaleść jakiegoś kolegę/koleżankę co ma avanta z relingami, pomierzyć w którym miejscu są mocowania, wiertareczkę i u siebie pojechał z koksem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl