[all]siłownik-teleskop klapy bagaznika
[all]siłownik-teleskop klapy bagaznika
pytanie: czy siłownik tylnej klapy bagażnika sedan będzie pasował od b3 do b4?? czy jest taka sama długość i mocowanie?? bo jesli tak to można już kupić za 25 zł a nie za 40zl
Siłowniki z B3 są o 5 mm krótsze niż w B4, co powoduje że po otwarciu klapy w B4, w której są zamontowane siłowniki od B3 klapa nie będzie się opierała na ogranicznikach zamontowanych na zawiasach, a będzie "wyrywała" swoim ciężarem siłowniki i wyginała zawiasy, przerabiałem ten temat i nie polecam siłowników z B3 do B4, jeśli chodzi o mocowania to podejdą bez problemu.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
No, to teraz już wszystko jasne.pawcio81 pisze:Siłowniki z B3 są o 5 mm krótsze niż w B4, co powoduje że po otwarciu klapy w B4, w której są zamontowane siłowniki od B3 klapa nie będzie się opierała na ogranicznikach zamontowanych na zawiasach, a będzie "wyrywała" swoim ciężarem siłowniki i wyginała zawiasy, przerabiałem ten temat i nie polecam siłowników z B3 do B4, jeśli chodzi o mocowania to podejdą bez problemu.
Jak by ktoś potrzebował, to siłownik z B3 ma długość 27.5mm, mierzony od środków bolcy.
Też zmianiam siłowniki u siebie w B4 bo klapa opada jak by ich wogóle nie było. Niestety coś mi nie gra.
Kupiłem takie same siłowniki o sile 580 N i klapa nie podnosi się wogóle nia nich. Muszę ręcznie klapę dźwigać do samego końca aż zatrzyma się na ogranicznikach.
Co to może być. Fabryczne 580 N są za słabe czy klapa wogóle nawet od nowości nigdy sama się nie otwierała od pewnej wysokości po otwarciu?
Dodam że na klapie jest spojler. Zamówiłęm silniejsze siłowniki 660 N, może te ją będą ruszać.
Kupiłem takie same siłowniki o sile 580 N i klapa nie podnosi się wogóle nia nich. Muszę ręcznie klapę dźwigać do samego końca aż zatrzyma się na ogranicznikach.
Co to może być. Fabryczne 580 N są za słabe czy klapa wogóle nawet od nowości nigdy sama się nie otwierała od pewnej wysokości po otwarciu?
Dodam że na klapie jest spojler. Zamówiłęm silniejsze siłowniki 660 N, może te ją będą ruszać.
Do klapy ze spojlerem przeznaczone są sprężyny gazowe o sile 660N a te 580N, które założyłeś są przeznaczone do wersji bez spojlera. Przy pełni sprawnych sprężynach masa klapy powiinna być praktycznie całkowicie równoważona przez sprężyny, a gdzieś od połowy położenia powinna już być "ciągnięta" przez sprężyny do pozycji otwartej.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:42
Witam wszystkich. Ja natomiast wymieniłem zużyte siłowniki na zamienniki (hart) i klapa leci po kilku centymetrach do góry. Strasznie ciężko też zamknąć bagażnik... jak założę tylko jeden nowy to jest minimalnie za słabo i strasznie trzeszczy bo podnosi tylko jedna strona. Istnieje może jakaś możliwość regulacji na zawiasach?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 19 lis 2009, 13:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
panya co myslicie o tym? http://www.agrozakupy.pl/product/Silown ... r/?id=4350
ja szukam czegos by klapa sama podniosla sie do gory
[ Dodano: 2010-05-03, 16:44 ]
http://www.allegro.pl/item957337062_sil ... ml#gallery
ja szukam czegos by klapa sama podniosla sie do gory
[ Dodano: 2010-05-03, 16:44 ]
http://www.allegro.pl/item957337062_sil ... ml#gallery