(80 1.8 B3 )podlaczenie pompy hamulcowej
(80 1.8 B3 )podlaczenie pompy hamulcowej
Witam wymienialem przewody hamulcowe z tylu i chyba odwrotnie podlaczylem je przy pompie bo nie da sie wogole odpowietrzyc czy ktos moglby szybko napisac jak to ma byc podlaczone dodaje zdjecie 1 i 4 podlaczone sa na przod i teraz moje pytanie. ktory z tych przewodow 2 i 3 ma isc na ktora strone na tyl (lewo, prawo)
z gory dzieki
z gory dzieki
A więc tak kolego prawa strona pompy (auta) bliżej silnika-chłodnicy to przewód na prawy tył ,ten bliżej serwa prawy przód.Natomiast lewa strona pompy od przodu to lewy przód i ostatni lewy tył.
Odpowietrzając hamulce ja zawsze zaczynam od najdłuższego czyli lewy tył ,następnie prawy tył,prawy przód i lewy przód.(taka mała rada <ok> )
Odpowietrzając hamulce ja zawsze zaczynam od najdłuższego czyli lewy tył ,następnie prawy tył,prawy przód i lewy przód.(taka mała rada <ok> )
Najdalej od serwa masz prawy tył i od tego koła się zaczyna tak gwoli ścisłościkylo40 pisze:A więc tak kolego prawa strona pompy (auta) bliżej silnika-chłodnicy to przewód na prawy tył ,ten bliżej serwa prawy przód.Natomiast lewa strona pompy od przodu to lewy przód i ostatni lewy tył.
Odpowietrzając hamulce ja zawsze zaczynam od najdłuższego czyli lewy tył ,następnie prawy tył,prawy przód i lewy przód.(taka mała rada <ok> )
nie ma znaczenia od którego koła się zacznie odpowietrzanie
jeżeli się przeleje płyn przez przewody grawitacyjnie dokładne odpowietrzanie można zacząć nawet od lewego przedniego i gwarantuję że będzie odpowietrzone prawidłowo
a czemu lewy tył jest dłuższy? bo przewody które lecą do tyłu lecą do reduktora siły hamowania,który jest umieszczony po prawej stronie i od reduktora dalej do kół co daje nam to że lewe tył jest dalej od reduktora,a prawe tył bliżej i tu już jest przewodzik krótszy niż do lewego tył
jeżeli się przeleje płyn przez przewody grawitacyjnie dokładne odpowietrzanie można zacząć nawet od lewego przedniego i gwarantuję że będzie odpowietrzone prawidłowo
tak gwoli ścisłości najdalej od serwa i od pompy masz prawy tył,ale najdłuższą drogę ma po przewodzie lewy tył tak więc według książki powinniśmy zacząć od najdalszego lewego tyłskoti pisze: Najdalej od serwa masz prawy tył i od tego koła się zaczyna tak gwoli ścisłości
a czemu lewy tył jest dłuższy? bo przewody które lecą do tyłu lecą do reduktora siły hamowania,który jest umieszczony po prawej stronie i od reduktora dalej do kół co daje nam to że lewe tył jest dalej od reduktora,a prawe tył bliżej i tu już jest przewodzik krótszy niż do lewego tył
Głębszy nie powinien być.
Odwrotne podłączenie przewodów spowoduje jedynie niezapomniane wrażenia podczas hamowania jak ci pęknie jeden z przewodów.
Bo w audi (i nie tylko) pompa ham. ma dwie sekcje (chyba to się tak nazywa) i na jednej sekcji podłączony jest lewy przód i prawy tył , a na drugiej prawy przód i lewy tył.
Przykład: jak strzeli przewód prawy przód to i lewy tył nie hamuje (brak ciśnienia w ukł.)
i hamują pozostałe dwa koła po przekątnej, zapobiega to zarzucaniu auta podczas awaryjnego hamowania.
A jak masz podpięte przewody tylne odwrotnie i ci któryś przewód pęknie, to jedna strona auta nie hamuje. (Mogą wyjść piękne piruety podczas takiego hamowania) :mrgreen:
Odwrotne podłączenie przewodów spowoduje jedynie niezapomniane wrażenia podczas hamowania jak ci pęknie jeden z przewodów.
Bo w audi (i nie tylko) pompa ham. ma dwie sekcje (chyba to się tak nazywa) i na jednej sekcji podłączony jest lewy przód i prawy tył , a na drugiej prawy przód i lewy tył.
Przykład: jak strzeli przewód prawy przód to i lewy tył nie hamuje (brak ciśnienia w ukł.)
i hamują pozostałe dwa koła po przekątnej, zapobiega to zarzucaniu auta podczas awaryjnego hamowania.
A jak masz podpięte przewody tylne odwrotnie i ci któryś przewód pęknie, to jedna strona auta nie hamuje. (Mogą wyjść piękne piruety podczas takiego hamowania) :mrgreen: