
A problme a raczej srawa 2 jest najbardzej "trzaskoroddne" w tylnim zawieszeniu, nieliczac amortyzatorow

HOMER
Dlatego zawsze wymieniam cały kpl. na nowy. Czasami nawet na delikatnych progach występuje takie tarcie, że objaw jest taki jakby hamulce blokowały a w skrajnych przypadkach to nawet potrafią się tarcze przypalic.chips pisze:że klocki praktycznie cały czas mają delikatny kontakt z tarczą, szczególnie jak tarcza ma już delikatne progi)
Dobrze radzi.madazaw pisze:1) Czy tłoczek nie jest skorodowany i sie nie blokuje na uszczelniaczu w zacisku. Sprawdź jak najgłębiej dasz radę.
2)Zobacz czy działa system pływaków mocujących zacisk, czy sie nie koszą i nie zacinają. Mają działać płynnie.
3) Jeśli to wszystko jest ok, sprawdź czy gumowy przewód zasilający zacisk w płyn hamulcowy jest drożny, to częsty defekt a mało maniaków zwraca na to