Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 aaz] Problem po wymianie klocków

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

[b4 aaz] Problem po wymianie klocków

Post autor: Przemo95 » 27 lip 2013, 12:13

Mam mały problem po wymianie klocków i tarcz (tył nowe przód toczone), czasami słychać takie metaliczne szuranie, dokładnie zlokalizować nie moge gdzie to szura bo w czasie jazdy słychać z przodu a na lewarku jak przekręcę kołem tylnym to trze z tyłu. Z początku myślałem ze to osłona tarcze moze wadzić ale osłona jest prosta. Przypuszczam że może tarcza trzeć o jarzmo zacisku, ale dlaczego skoro tarcza jest taka sama jak ori? z góry dzięki za pomoc <piwo> .

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 27 lip 2013, 23:09

klocki tra,moze ktoryś klocek żle włorzyłeś.alo słabo odbijaja zaciski, zapieczone moga być
:roll:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 27 lip 2013, 23:32

zerknij czy klocki sa na miejscu od wewnetrznej strony przy skladaniu potrafi klocek zeskoczycz i bedzie zdzieal pod katem i bedzie szural

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 28 lip 2013, 00:00

Klocki są założone tak jak powinny. Jedyne co mnie zaniepokoiło to niewielki wyciek z tłoczka z przodu od strony pasażera oraz to iż od strony kierowcy w tłoczek jest wsadzona taka blaszka a od strony pasażera jej nie ma.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 28 lip 2013, 01:43

Jeżeli masz wyciek z tłoczka to lepiej go zlikwidować od razu zastosować (zestaw naprawczy) bo później może to się skończyć brakiem odpowiedniej siły hamowania .Brak tej blaszki na pewno nie będzie winny odgłosom z układu hamulcowego.

Wszystko zależy jakie tarcze zostały zakupione i założone, jeżeli z dolnej półki to mogły się wykrzywić podczas gwałtownego hamowania od wytwarzanego ciepła i dlatego takie są skutki.

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 28 lip 2013, 14:29

Tarcze raczej są proste bo nie drży kierownica przy hamowaniu ;-).

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 28 lip 2013, 16:39

Na pewno szura Ci osłona tarczy, tylko nie tutaj u góry, a u dołu. Połóż się i zobacz dokładnie, na dole pod tarczą ma taki kawałek blaszki, on chodzi na mm od tarczy, bardzo często się dogina i popiskuje/trze.

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 28 lip 2013, 18:34

Jutro zdejmę koło i zobaczę dokładnie, też zauważyłem że koło sie ciezko obraca.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga