Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania

ODPOWIEDZ
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 08:30

Planuje przełożyć servo z cabrio do coupe. Problem to przewody z płynem od wspomagania. Na jakiej zasadzie działa pompa hamulcowa w cabrio ADR? Przewody są podłączone pod gruchę od dachu. Czy poza podnoszeniem dachu te przewody również dają ciśnienie na pompę hamulcową?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2019, 09:05

w ACE jakie jest serwo ?

W ADR widzę, że jest podobna zasada działania jak w S2/7A czyli wspomaganie hamulców jest hydrauliczne. Tak, wtedy serwo jest hydrauliczne, żeby wymienić na podciśnieniowe jak w zwykłych 80tkach trzeba wziać podciśnienie z kolektora i zaślepić wyjście na pompę hamulcową.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 09:16

Czyli bez przełożenia przewodów hydraulicznych z pompy wspomagania się nie obejdzie. W ACE jest zwykłe serwo. Muszę pokombinować bo na aktualnym serwie nie może podejść mi przepustnica. Tak więc albo zmiana serwa albo kombinacje z przepustnicą.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2019, 09:19

Pompa hydraliczna przy silniku jest dwusekcyjna ? daje jednocześnie na magiel i na dach/hamulce ? Bo tego nie wiem, nigdy cabrio adr nie miałem.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 21:29

Tak, dość specyficzny układ. Pompa jest połączona jednym przewodem z maglownicą (ma trójnik na przewodzie) i z gruszką od dachu. Z gruszki chyba tylko powietrze idzie ale nie jestem tego pewien. Dziś chyba wyrwe silnik spowrotem bo z silnikiem szanse na dostęp do maglownicy znikome.

[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga