[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania
Planuje przełożyć servo z cabrio do coupe. Problem to przewody z płynem od wspomagania. Na jakiej zasadzie działa pompa hamulcowa w cabrio ADR? Przewody są podłączone pod gruchę od dachu. Czy poza podnoszeniem dachu te przewody również dają ciśnienie na pompę hamulcową?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
w ACE jakie jest serwo ?
W ADR widzę, że jest podobna zasada działania jak w S2/7A czyli wspomaganie hamulców jest hydrauliczne. Tak, wtedy serwo jest hydrauliczne, żeby wymienić na podciśnieniowe jak w zwykłych 80tkach trzeba wziać podciśnienie z kolektora i zaślepić wyjście na pompę hamulcową.
W ADR widzę, że jest podobna zasada działania jak w S2/7A czyli wspomaganie hamulców jest hydrauliczne. Tak, wtedy serwo jest hydrauliczne, żeby wymienić na podciśnieniowe jak w zwykłych 80tkach trzeba wziać podciśnienie z kolektora i zaślepić wyjście na pompę hamulcową.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Pompa hydraliczna przy silniku jest dwusekcyjna ? daje jednocześnie na magiel i na dach/hamulce ? Bo tego nie wiem, nigdy cabrio adr nie miałem.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak, dość specyficzny układ. Pompa jest połączona jednym przewodem z maglownicą (ma trójnik na przewodzie) i z gruszką od dachu. Z gruszki chyba tylko powietrze idzie ale nie jestem tego pewien. Dziś chyba wyrwe silnik spowrotem bo z silnikiem szanse na dostęp do maglownicy znikome.
[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami
[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga