Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 946
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 08:30

Planuje przełożyć servo z cabrio do coupe. Problem to przewody z płynem od wspomagania. Na jakiej zasadzie działa pompa hamulcowa w cabrio ADR? Przewody są podłączone pod gruchę od dachu. Czy poza podnoszeniem dachu te przewody również dają ciśnienie na pompę hamulcową?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3664
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2019, 09:05

w ACE jakie jest serwo ?

W ADR widzę, że jest podobna zasada działania jak w S2/7A czyli wspomaganie hamulców jest hydrauliczne. Tak, wtedy serwo jest hydrauliczne, żeby wymienić na podciśnieniowe jak w zwykłych 80tkach trzeba wziać podciśnienie z kolektora i zaślepić wyjście na pompę hamulcową.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 946
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 09:16

Czyli bez przełożenia przewodów hydraulicznych z pompy wspomagania się nie obejdzie. W ACE jest zwykłe serwo. Muszę pokombinować bo na aktualnym serwie nie może podejść mi przepustnica. Tak więc albo zmiana serwa albo kombinacje z przepustnicą.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3664
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2019, 09:19

Pompa hydraliczna przy silniku jest dwusekcyjna ? daje jednocześnie na magiel i na dach/hamulce ? Bo tego nie wiem, nigdy cabrio adr nie miałem.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 946
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: rafalaudi1 » 15 mar 2019, 21:29

Tak, dość specyficzny układ. Pompa jest połączona jednym przewodem z maglownicą (ma trójnik na przewodzie) i z gruszką od dachu. Z gruszki chyba tylko powietrze idzie ale nie jestem tego pewien. Dziś chyba wyrwe silnik spowrotem bo z silnikiem szanse na dostęp do maglownicy znikome.

[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


Akumulatory samochodowe Audi 80
hamulce