[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[Cabrio 1.8 ADR] Servo - pompa hamulcowa zasada działania
Planuje przełożyć servo z cabrio do coupe. Problem to przewody z płynem od wspomagania. Na jakiej zasadzie działa pompa hamulcowa w cabrio ADR? Przewody są podłączone pod gruchę od dachu. Czy poza podnoszeniem dachu te przewody również dają ciśnienie na pompę hamulcową?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Tak, dość specyficzny układ. Pompa jest połączona jednym przewodem z maglownicą (ma trójnik na przewodzie) i z gruszką od dachu. Z gruszki chyba tylko powietrze idzie ale nie jestem tego pewien. Dziś chyba wyrwe silnik spowrotem bo z silnikiem szanse na dostęp do maglownicy znikome.
[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami
[ Dodano: 2019-03-15, 21:29 ]
Poszła kompletna pompa z cabrio i gratami