Przed wymiana nie miałem takich problemów. Tzn chodzi palenie klocków dziś zajrzałem jak sie maja klocki i na moje oko wygladaja nadal jak nowe .... za to tarcze widac na nich fioletowe przebarwienia tak jakby sie przepalały.Klocki chodza lekko tak samo jarzma , tarcze lekko tylko dotykaja klocków jak sa nieużywane .
czy tłoczek musi sie chować całkowicie jak sie nie hamuje ?
malo tego niestety przy malych predkosciach piszcza mi klocki gdy stane na swiatlach i rusze to slychac taki jeden wiekszy pisk tak jakby klocko jednak nie odeszly do konca .ale jak pisze wyzej jarzma chodza lekko klocki tez dobrze chodza wiec moze to cos z tloczkiem ? nie odbija do konca ? czy jeszcze cos innego moze byc ? bo jak jak na 2 tak aby auto samo jechalo to slychac piski tak samo jak na 1 biegu jak na luzie to samo ........ malo tego jak ruszalem ze swiatel bez hamulca to w pierwszej chwili byl taki pisk jakby klocki jeszcze tarcze trzymaly. Ktos ma jakies rady co i jak zrobic sprawdzic jeszcze ?Czy jak wyjme sam tloczek to plyn hamulcowy bedzie uciekal ?
[80 B4 ALL]Twardniejacy pedał hamulca od czego ?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Canibal, Wygląda mi to na zapowietrzony układ albo z bardzo dużą ilością wody w płynie. W przewodach tworzy się korek powietrzny, który po krótkiej jeździe i hamowaniu jest na tyle prężny, że mimo cofnięcia pedału wytwarza wystarczającą siłę dla dopchnięcia klocków do tarczy.Canibal pisze:gdy stane na swiatlach i rusze to slychac taki jeden wiekszy pisk tak jakby klocko jednak nie odeszly do konca
Oczywiście, że tak.Canibal pisze:Czy jak wyjme sam tloczek to plyn hamulcowy bedzie uciekal ?
Wymieniałeś już pompę i serwo?
Pompy i serwa narazie nie ruszalem z tego wzgledu ze brak kasy czekam na wyplate pompa czeka ale nie mam serwa.A zaspiewali mi za uzywke 80zl :Dwiec trzeba czekac .Co do zapoietrzonego układu to nie mam pojecia dlaczego tak jest ale zawsze przy lewym kole poleci jakis babelek powietrza mimo iz mam wszystko wymienione na nowe. W sobote bede wymienial olej to jeszcze raz odpowietrze.Aczkolwiek klocki i tak sa chyba do wymiany juz.
Poza tym woda w płynie hamulcowym ?Nie sadze u mnie nie powinno byc ani grama wody z tego wzgledu ze nie miala kiedy naleciec jak robiłem auto zawszy przy slonecznej pogodzie.
Poza tym woda w płynie hamulcowym ?Nie sadze u mnie nie powinno byc ani grama wody z tego wzgledu ze nie miala kiedy naleciec jak robiłem auto zawszy przy slonecznej pogodzie.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Zapowietrzanie się układu wcale nie musi się zaczynać w okolicach zacisku. Równie dobrze może dochodzić do tego w samej pompie lub pompie ABS-u jeśli masz. To, że zawsze pojawia się powietrze w lewym kole (przednim jak się domyślam) potwierdzałoby poniekąd tezę, że powietrze leci od pompy. Lewe, przednie koło jest najbliżej i powietrze najpierw tam się pojawia. Co do wody to jak już napisał Słonik płyn jest bardzo wysoce higroskopijny tj. chłonie wilgoć z otoczenia i jeśli np. jest bardzo długo nie wymieniany albo układ jest nieszczelny to bardzo szybko traci swoje właściwości.Canibal pisze:Co do zapoietrzonego układu to nie mam pojecia dlaczego tak jest ale zawsze przy lewym kole poleci jakis babelek powietrza mimo iz mam wszystko wymienione na nowe.
Danek i tu niestety nie masz racji bo babelki leca w przy tylnim kole w kazdym badz razie plynu mi nic nie ubywa , ja juz naprawde wymiekam przy tych hamulcach podkrecilem troche korektor sily hamowania tak jak powinien byc i jest nieco lepiej ale chyba cos mi sie sprezynka znowu odbila nie tak jak trzeba ale to zobacze moze za slabo dokrecilem.ABS-u nie mam .Pompe bym wymienil juz teraz ale jesli to bedzie serwo wolalbym wymienic i jedno i drugie naraz aby nie bawic sie 2razy w to samo . A płyn hamulcowy był wymieniony z miesiac temu moze 1,5 miesiaca temu
[ Dodano: 2009-06-27, 22:55 ]
Hmm dzis wymienilem sprezynke od korektora sily hamowania bo tam to tulejka byla luzna i latala odpowietrzylem hamulce i jutro zobacze czy jest jakas poprawa bo juz pozno i jechac mi sie nie chce ;]
[ Dodano: 2009-06-27, 22:55 ]
Hmm dzis wymienilem sprezynke od korektora sily hamowania bo tam to tulejka byla luzna i latala odpowietrzylem hamulce i jutro zobacze czy jest jakas poprawa bo juz pozno i jechac mi sie nie chce ;]
A znacie dobrego fachowca od regeneracji serwa/pompy? W moim S2 mam już z nią problem - coś przepuszcza na uszczelnieniach i pedał jest taki "gumowy".
Co do hamulców to będę na dniach wymieniał z moich RS2 Porsche całe kompletne na coś większego (6 lub 8 tłoczków) tak więc jak kto chętny na kompletny zestaw to można się zgłaszać (tarcze wentylowane 298, klocki, zaciski porsche czerwone)
Co do hamulców to będę na dniach wymieniał z moich RS2 Porsche całe kompletne na coś większego (6 lub 8 tłoczków) tak więc jak kto chętny na kompletny zestaw to można się zgłaszać (tarcze wentylowane 298, klocki, zaciski porsche czerwone)