Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABT] wpadający pedał .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8431
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2019, 20:42

Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 25 sie 2019, 04:59

Jarewa pisze:nie bede się powtarzał, wymień korektor zanim wydasz niepotrzebne na inne koszta
Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
Nowy to koszt około 250 zł :( na allegro

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
PieterB pisze:
Kulpiacz pisze:Pompa jakby nie domagała to by wszystkie koła były zapowietrzone moim zdaniem .
nie wiem czy wiesz ale pompa ma dwie sekcje ;-) ale skoro kolega Jarek twierdzi że to na 100 % korektor to okok wierzę mu.
Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
Jarewa pisze:Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)
Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???

[ Dodano: 2019-08-25, 04:59 ]
Przy okazji zapytam bo już jeden odpowietrznik mam trochę obmielony .
Nie wyjmowałem go aby zmierzyć jego długość .
Ale to jest śrubka M7 ,
Zna ktoś dokładny wymiar tych odpowietrzników ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8431
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sie 2019, 07:39

Kulpiacz pisze:Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
Bo nie tylko ty miałeś te problemy wiecznie samo zapowietrzenie tyłu po czasie. A ja to już z 5 razy przerabiałem. Za pierwszym razem też walczyłem na darmo ze wszystkim aż do wymiany korektora. Następne już było lżej bo wiedziałem że to wina jego.
Kulpiacz pisze:Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???
A znasz zasadę działania ręcznego?? czy to w bębnowych czy w tarczowych kiedy zaciągasz ręczny tłoczek się wysuwa czy to przy zacisku z duża siła, przy cylinderku dla bębnów z siła sprężyny, a jak się wysuwa to zmienia objętość komory płynu na większą , a skąd ma wziąć ten płyn jak blokuje korektor? wtedy robi podciśnienie w układzie a fizyki nie oszukasz...
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 25 sie 2019, 13:09

Kulpiacz pisze: Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?
Na krzyż, LT+PP. PT+LP

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 26 sie 2019, 13:07

Jarewa ty to potrafisz wytłumaczyć .
A ty u siebie używasz ręcznego z nowym korektorem :D ?
Zrobię tak jak mówisz ominę tego dziada kupię jakiś łącznik do przewodów .
Jeśli przejeżdzę tydzień czasu i będzie oki kupuję nowy korektor .
No bo tak to będzie mi blokować koła z tyłu a to już niebezpiecznie zly_

[ Dodano: 2019-08-26, 13:07 ]
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..[/quote]

Kurcze nie mogę nigdzie dokupić takiego przewodu elastycznego , wszystko jest M10 albo M12.
U mnie koncówka przewodu rurki jest M7 czyli na klucz nr 11 do przewodów .
Jakieś pomysły ??

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8431
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sie 2019, 17:10

Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 26 sie 2019, 23:34

Jarewa pisze:Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...
Nie ogarniam dobani_ boisie
Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7 .
Chcesz abym zmierzył ten gwint co jest wkręcany w korektor ?
Jeśli ktoś może niech trochę rozjaśni .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8431
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 sie 2019, 16:52

Kulpiacz pisze:Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7
A skąd ci sie wzięło te m7?? mierzyłeś?? ta koncówka jest raczej M10 na klucz 11

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11738
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sie 2019, 16:54

Kulpiacz, nie widziałem jeszcze takiego czegoś jak Ty tu opisujesz ;-)

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 06 paź 2019, 21:03

Sorry chłopaki trochę popiepszałem , myślałem że jak odkręcam kluczem 11 to mam gwint 7 .
Ale cóż już ogarnąłem temat .
Zastosowałem mosiężny łącznik M10x1 .
Wymieniłem również odpowietrzniki u mnie to M10x1x30
Dosłownie godzinkę temu skończyliśmy odpowietrzać z kolegą .
Mam nadzieję że będzie dobrze i okaże się że to ten cholerny korektor mi tak zapowietrzał tył .
Parę fotek z dzisiaj .
Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2019-10-06, 21:03 ]
Hejka już minął dobry miesiąc jak jezdzę na tych łącznikach zamiast korektora i jest oki .
Ale i tak muszę go kupić przed zimą aby mi tyłu nie zblokowało :D
Więc generalnie jeśli ktoś ma zapowietrzony cały tył zaczniejcie właśnie od niego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl