Maglownica Audi
Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B4 2.0 ABT] wpadający pedał .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8157
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2019, 20:42

Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 25 sie 2019, 04:59

Jarewa pisze:nie bede się powtarzał, wymień korektor zanim wydasz niepotrzebne na inne koszta
Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
Nowy to koszt około 250 zł :( na allegro

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
PieterB pisze:
Kulpiacz pisze:Pompa jakby nie domagała to by wszystkie koła były zapowietrzone moim zdaniem .
nie wiem czy wiesz ale pompa ma dwie sekcje ;-) ale skoro kolega Jarek twierdzi że to na 100 % korektor to okok wierzę mu.
Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?

[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
Jarewa pisze:Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu ;-)
Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???

[ Dodano: 2019-08-25, 04:59 ]
Przy okazji zapytam bo już jeden odpowietrznik mam trochę obmielony .
Nie wyjmowałem go aby zmierzyć jego długość .
Ale to jest śrubka M7 ,
Zna ktoś dokładny wymiar tych odpowietrzników ?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8157
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sie 2019, 07:39

Kulpiacz pisze:Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
Bo nie tylko ty miałeś te problemy wiecznie samo zapowietrzenie tyłu po czasie. A ja to już z 5 razy przerabiałem. Za pierwszym razem też walczyłem na darmo ze wszystkim aż do wymiany korektora. Następne już było lżej bo wiedziałem że to wina jego.
Kulpiacz pisze:Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???
A znasz zasadę działania ręcznego?? czy to w bębnowych czy w tarczowych kiedy zaciągasz ręczny tłoczek się wysuwa czy to przy zacisku z duża siła, przy cylinderku dla bębnów z siła sprężyny, a jak się wysuwa to zmienia objętość komory płynu na większą , a skąd ma wziąć ten płyn jak blokuje korektor? wtedy robi podciśnienie w układzie a fizyki nie oszukasz...
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1598
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 25 sie 2019, 13:09

Kulpiacz pisze: Dwie sekcje :O
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?
Na krzyż, LT+PP. PT+LP

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 26 sie 2019, 13:07

Jarewa ty to potrafisz wytłumaczyć .
A ty u siebie używasz ręcznego z nowym korektorem :D ?
Zrobię tak jak mówisz ominę tego dziada kupię jakiś łącznik do przewodów .
Jeśli przejeżdzę tydzień czasu i będzie oki kupuję nowy korektor .
No bo tak to będzie mi blokować koła z tyłu a to już niebezpiecznie zly_

[ Dodano: 2019-08-26, 13:07 ]
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro


Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..[/quote]

Kurcze nie mogę nigdzie dokupić takiego przewodu elastycznego , wszystko jest M10 albo M12.
U mnie koncówka przewodu rurki jest M7 czyli na klucz nr 11 do przewodów .
Jakieś pomysły ??

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8157
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sie 2019, 17:10

Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 26 sie 2019, 23:34

Jarewa pisze:Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...
Nie ogarniam dobani_ boisie
Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7 .
Chcesz abym zmierzył ten gwint co jest wkręcany w korektor ?
Jeśli ktoś może niech trochę rozjaśni .

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8157
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 sie 2019, 16:52

Kulpiacz pisze:Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7
A skąd ci sie wzięło te m7?? mierzyłeś?? ta koncówka jest raczej M10 na klucz 11

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 11612
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sie 2019, 16:54

Kulpiacz, nie widziałem jeszcze takiego czegoś jak Ty tu opisujesz ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Kulpiacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2019, 10:29
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Kulpiacz » 06 paź 2019, 21:03

Sorry chłopaki trochę popiepszałem , myślałem że jak odkręcam kluczem 11 to mam gwint 7 .
Ale cóż już ogarnąłem temat .
Zastosowałem mosiężny łącznik M10x1 .
Wymieniłem również odpowietrzniki u mnie to M10x1x30
Dosłownie godzinkę temu skończyliśmy odpowietrzać z kolegą .
Mam nadzieję że będzie dobrze i okaże się że to ten cholerny korektor mi tak zapowietrzał tył .
Parę fotek z dzisiaj .
Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2019-10-06, 21:03 ]
Hejka już minął dobry miesiąc jak jezdzę na tych łącznikach zamiast korektora i jest oki .
Ale i tak muszę go kupić przed zimą aby mi tyłu nie zblokowało :D
Więc generalnie jeśli ktoś ma zapowietrzony cały tył zaczniejcie właśnie od niego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce