[B4 2.0 ABT] wpadający pedał .
Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?Jarewa pisze:nie bede się powtarzał, wymień korektor zanim wydasz niepotrzebne na inne koszta
Nowy to koszt około 250 zł na allegro
[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
Dwie sekcje :OPieterB pisze:nie wiem czy wiesz ale pompa ma dwie sekcje ale skoro kolega Jarek twierdzi że to na 100 % korektor to wierzę mu.Kulpiacz pisze:Pompa jakby nie domagała to by wszystkie koła były zapowietrzone moim zdaniem .
Widzę że będę musiał poggooglać o zasadzie działania tej pompy .
Czyli jedna sekcja za przód , druga za tył?
[ Dodano: 2019-08-25, 04:52 ]
Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???Jarewa pisze:Jak by nie używał ręcznego nie było by problemu
[ Dodano: 2019-08-25, 04:59 ]
Przy okazji zapytam bo już jeden odpowietrznik mam trochę obmielony .
Nie wyjmowałem go aby zmierzyć jego długość .
Ale to jest śrubka M7 ,
Zna ktoś dokładny wymiar tych odpowietrzników ?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo nie tylko ty miałeś te problemy wiecznie samo zapowietrzenie tyłu po czasie. A ja to już z 5 razy przerabiałem. Za pierwszym razem też walczyłem na darmo ze wszystkim aż do wymiany korektora. Następne już było lżej bo wiedziałem że to wina jego.Kulpiacz pisze:Skąd ta pewność że na 100 % korektor wytłumacz ?
A znasz zasadę działania ręcznego?? czy to w bębnowych czy w tarczowych kiedy zaciągasz ręczny tłoczek się wysuwa czy to przy zacisku z duża siła, przy cylinderku dla bębnów z siła sprężyny, a jak się wysuwa to zmienia objętość komory płynu na większą , a skąd ma wziąć ten płyn jak blokuje korektor? wtedy robi podciśnienie w układzie a fizyki nie oszukasz...Kulpiacz pisze:Ręcznego używam , ale nie wiem co on ma z tym wspólnego :O ???
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro
Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..
Jarewa ty to potrafisz wytłumaczyć .
A ty u siebie używasz ręcznego z nowym korektorem ?
Zrobię tak jak mówisz ominę tego dziada kupię jakiś łącznik do przewodów .
Jeśli przejeżdzę tydzień czasu i będzie oki kupuję nowy korektor .
No bo tak to będzie mi blokować koła z tyłu a to już niebezpiecznie
[ Dodano: 2019-08-26, 13:07 ]
Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..[/quote]
Kurcze nie mogę nigdzie dokupić takiego przewodu elastycznego , wszystko jest M10 albo M12.
U mnie koncówka przewodu rurki jest M7 czyli na klucz nr 11 do przewodów .
Jakieś pomysły ??
A ty u siebie używasz ręcznego z nowym korektorem ?
Zrobię tak jak mówisz ominę tego dziada kupię jakiś łącznik do przewodów .
Jeśli przejeżdzę tydzień czasu i będzie oki kupuję nowy korektor .
No bo tak to będzie mi blokować koła z tyłu a to już niebezpiecznie
[ Dodano: 2019-08-26, 13:07 ]
Kulpiacz pisze:Nowy to koszt około 250 zł na allegro
Wiem że drogi, ale kup rurki krótkie gumowe , przewód elastyczny po 15 zł chodzą dwie sztuki i omiń korektor żebyś wiedział ze to on..[/quote]
Kurcze nie mogę nigdzie dokupić takiego przewodu elastycznego , wszystko jest M10 albo M12.
U mnie koncówka przewodu rurki jest M7 czyli na klucz nr 11 do przewodów .
Jakieś pomysły ??
Nie ogarniamJarewa pisze:Coś cis się pomyliło zmierz jeszcze raz nie ma łączników m7 sama rurka ma fi5mm zewnętrznie wiec niemożliwe żeby na nią była nakrętka z gwintem M7 . Tam podejrzewam jest M10 takie same jak z przodu łaczniki i przy pompie itd dlatego zmierz bo nie pamiętam...
Aby odkręcić przewody hamulcowe u mnie w 80b4 przy korektorze potrzebuję klucz nr 11
czyli gwint nakrętki końcówki przewodu jest M7 .
Chcesz abym zmierzył ten gwint co jest wkręcany w korektor ?
Jeśli ktoś może niech trochę rozjaśni .
Sorry chłopaki trochę popiepszałem , myślałem że jak odkręcam kluczem 11 to mam gwint 7 .
Ale cóż już ogarnąłem temat .
Zastosowałem mosiężny łącznik M10x1 .
Wymieniłem również odpowietrzniki u mnie to M10x1x30
Dosłownie godzinkę temu skończyliśmy odpowietrzać z kolegą .
Mam nadzieję że będzie dobrze i okaże się że to ten cholerny korektor mi tak zapowietrzał tył .
Parę fotek z dzisiaj .
[ Dodano: 2019-10-06, 21:03 ]
Hejka już minął dobry miesiąc jak jezdzę na tych łącznikach zamiast korektora i jest oki .
Ale i tak muszę go kupić przed zimą aby mi tyłu nie zblokowało
Więc generalnie jeśli ktoś ma zapowietrzony cały tył zaczniejcie właśnie od niego.
Ale cóż już ogarnąłem temat .
Zastosowałem mosiężny łącznik M10x1 .
Wymieniłem również odpowietrzniki u mnie to M10x1x30
Dosłownie godzinkę temu skończyliśmy odpowietrzać z kolegą .
Mam nadzieję że będzie dobrze i okaże się że to ten cholerny korektor mi tak zapowietrzał tył .
Parę fotek z dzisiaj .
[ Dodano: 2019-10-06, 21:03 ]
Hejka już minął dobry miesiąc jak jezdzę na tych łącznikach zamiast korektora i jest oki .
Ale i tak muszę go kupić przed zimą aby mi tyłu nie zblokowało
Więc generalnie jeśli ktoś ma zapowietrzony cały tył zaczniejcie właśnie od niego.